Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-12
Chełm: Przebudowa wymiennikowni w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 przy ul. Synów Pułku w Chełmie
Numer ogłoszenia: 36731 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Chełm , ul. Lubelska 63 i 65, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5652223, 5652073, faks 082 5652254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wymiennikowni w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 przy ul. Synów Pułku w Chełmie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wymiennikowni w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 przy ul. Synów Pułku w Chełmie Zakres zamówienia obejmuje: 1)Demontaż istniejącego węzła cieplnego; 2)Montaż nowego węzła dwufunkcyjnego z wymiennikami płytowymi 3)Wykonanie zasilania elektrycznego nowego węzła; 4)Wykonanie drobnych prac remontowo budowlanych Do obowiązków Wykonawcy należy: a)wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej, Prawem Budowlanym i kosztorysem ofertowym, b)uporządkowanie placu budowy i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego; c) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie prowadzonych robót; d) ubezpieczenie przedmiotowych robót, przy czym ubezpieczeniu podlegać będzie w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy i jego pracowników w trakcie prowadzenia robót oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, e) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: a) dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 osobami, w tym: - co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, lub co najmniej 1 osobą posiadającą wszystkie w/w uprawnienia budowlane, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. b) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na wykonaniu robót sanitarnych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 150.000 PLN. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą n.w. oświadczenie i dokumenty: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien złożyć: 3.1.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać co najmniej 2 zamówienia, każde polegające na wykonaniu robót instalacji sanitarnych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, każde o wartości nie mniejszej niż 150.000 PLN. Do każdego zamówienia umieszczonego w wykazie należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru lub inne posiadane przez Wykonawcę dokumenty). 3.2.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, złożony na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do specyfikacji. Przedłożony wykaz powinien zawierać co najmniej 2 osoby, w tym: - co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - co najmniej 1 osobę posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub co najmniej 1 osobę posiadającą wszystkie w/w uprawnienia budowlane, będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Do wykazu należy dołączyć: - zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo, - dokument stwierdzający, że dana osoba, posiada wymagane uprawnienia. Postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) stosuje się odpowiednio..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:chelm.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 63, 22-100 Chełm, Biuro Inwestycji Miejskich, pok. 19 A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu Miasta Chełm (parter), ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Remont nawierzchni betonowych i bitumicznych oraz odwodnienia liniowego na DPG w Dorohusku.
- Dostawa ziemniaków, warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Chełmie
- Sukcesywne rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych i odpadów zielonych przy użyciu mobilnej rozdrabniarki wyposażonej w separator elektromagnetyczny
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do siedziby Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
- Sukcesywna dostawa pieczywa do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku Urzędu Gminy Jabłonka z częścią przeznaczona na Izbę Pamięci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego oraz Budzicieli Polskości w latach 1918-1920" - etap II
- Przebudowa i rozbudowa budynku schroniska dla zwierząt w Gnieźnie wraz z wyposażeniem, termomodernizacją i montażem odnawialnych źródeł energii
- Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
- Termomodernizacja budynków jednorodzinnych w ramach realizacji programu STOP SMOG - etap XV
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w leśniczówkach Bielawy, Rzeczyca i Duża Wólka administrowanych przez Nadleśnictwo Głogów
- Przebudowa oficyny na budynek weterynarii - I etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.