eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji pomieszczeń Kliniki Kardiologii na potrzeby Pracowni Hemodynamiki i Pracowni Elektrofizjologii Inwazyjnej i Stymulacji Stałej Serca w 4 WSK z P SP ZOZ Wrocław wraz z jego realizacją

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-25

POZYCJA 36726

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji pomieszczeń Kliniki Kardiologii na potrzeby Pracowni Hemodynamiki i Pracowni Elektrofizjologii Inwazyjnej i Stymulacji Stałej Serca w 4 WSK z P SP ZOZ Wrocław wraz z jego realizacją

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Piotr Strąk - Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7660119, fax 071 7660630, e-mail: zam.pub@4wsk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Bogumiła Zawadzka - Kierownik Sekcji Planowania i Przygotowania Robót, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7660 540, fax (071) 7660 119. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Beata Wujczak - Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7660 604, fax (071) 7660 119. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Kancelaria Tajna Szpitala budynek Głównego Księgowego, ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7660 705, fax (071) 7660 630.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego adaptacji pomieszczeń Kliniki Kardiologii na potrzeby Pracowni Hemodynamiki i Pracowni Elektrofizjologii Inwazyjnej i Stymulacji Stałej Serca w 4 WSK z P SP ZOZ Wrocław wraz z jego realizacją. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: a. Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie adaptacji pomieszczeń na pracownie wg dokumentacji: koncepcja (szkic) Pracowni Hemodynamiki i Pracowni Elektrofizjologii Inwazyjnej i Stymulacji Stałej Serca oraz programu funkcjonalno - użytkowego: Uzyskanie dla opracowanych projektów akceptacji określonych instytucji, Opracowanie projektu ochrony radiologicznej wraz z uzyskaniem dla tego projektu akceptacji, Uzyskanie pozwolenia na budowę b. Realizacja projektu w zakresie adaptacji wskazanych pomieszczeń na pracownię wg. Specyfikacji szczegółowych i założeń określonych w: programie funkcjonalno - użytkowym oraz zgodnie z opracowanym projektem budowlanym i wykonawczym c. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót adaptacyjnych i odbiorowych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym d. Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i w tracie rękojmii. e. Dokonanie wyposażenie w sprzęt kwaterunkowy i gospodarczy określony w: programie funkcjonalno - użytkowym zgodnie z przepisami prawa budowlanego, sztuką budowlaną w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową oraz założenia i wymagania określone w programie Funkcjonalno - użytkowym. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 4 WSK z P SP ZOZ ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: a. Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie adaptacji pomieszczeń na pracownie, b. Realizacja projektu w zakresie adaptacji wskazanych na pracownię, c. sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót adaptacyjnych i odbiorowych, d. zapenienie serwisu gwarancyjnego i w trakcie rękojmii, e. dokonanie wyposażenia w sprzęt kwaterunkowy i gospodarczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 9;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 35 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 i art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz warunki określone w niniejszym ogłoszeniu w zakresie: a. Doświadczenia zawodowego - Wykonawca musi wykazać się posiadaniem doświadczenia w wykonaniu min 1 roboty budowlanej w obiektach użyteczności publicznej wyposażonych w min. instalację gazów medycznych i ochronę radiologiczną o wartości minimum 2 mln zł brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru robót). Zamawiający wybierze Wykonawców, którzy posiadają największe doświadczenie i przedstawią dokumenty potwierdzające wykonanie największej liczby zadań, tzn. wykażą się największą liczbą robót budowlanych na oddziałach szpitalnych o wartości minimum 2 mln zł brutto każda. b. Sytuacji finansowej Wykonawcy - Wykonawca musi przedstawić informację bankową potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 1.000.000,00 zł. (słownie złotych: jeden milion). Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: a. Oświadczenie o spełnianiu wymogów z art. 22 i 24 ustawy prawo zamówień publicznych (należy złożyć w oryginale); b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ew. KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W/w zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków. d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 1-8 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków, e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego lub w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków, f. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; g. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencji, protokołów odbioru robót); h. Informację banku, potwierdzającą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 1.000.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków, i. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty wskazane powyżej należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Dokumenty należy złożyć zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 07.04.2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są ponadto złożyć do wniosku: a. pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale), b. wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 26.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.08.2005, godzina 11:00, 4 WSK z P SP ZOZ ul. Weigla 5, 50-981 Wrocław, Sala konferencyjna Budynek Logistyki.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.