eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w okresie od 1 stycznia 2009 roku do 30 czerwca 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Płock: Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w okresie od 1 stycznia 2009 roku do 30 czerwca 2009 r
Numer ogłoszenia: 367215 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Płockiego , ul. Kobylińskiego 6, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2633274, faks 024 2633274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrp.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zwiazek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w okresie od 1 stycznia 2009 roku do 30 czerwca 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: uzupełnienie pojemników będących własnością ZGRP poprzez dostarczenie i ustawienie 380 sztuk pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, o pojemności nie mniejszej niż 1.5, wg asortymentów podanych w załączniku Nr 1 do Przedmiotu Zamówienia w miejsca wskazane przez Zamawiającego o kolorystyce wskazanej w Regulaminach utrzymania czystości i porządku w gminie, w trakcie realizacji umowy, na bieżąco, dojazd wyspecjalizowanego i oznaczonego zgodnie z wymogami Zamawiającego środka transportu, przystosowanego do rozładowania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do miejsc lokalizacji tych pojemników na terenie ww gmin ZGRP załącznik nr 2 do Przedmiotu Zamówienia, rozstawionych przez Wykonawcę i stanowiących własność ZGRP, załadowanie zawartości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscu lokalizacji tych pojemników na terenie ww gmin ZGRP na wyspecjalizowany środek transportu, załadowanie nadmiaru odpadów nagromadzonych obok pojemnika przez pracowników Wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny, zadbanie własnym kosztem i staraniem o to aby teren, na którym ustawione są pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych był należycie posprzątany po załadunku zawartości pojemników co najmniej w promieniu 2 metrów od miejsca ustawienia wymienionych, a pojemniki zostały nie uszkodzone i ustawione w tym samym miejscu, transport zawartości pojemników zlokalizowanych na terenie ww gmin ZGRP do instalacji lub przekazanie ich organizacji odzysku, dokonanie we współpracy z przedstawicielami instalacji lub organizacji odzysku, rozliczenia ilościowego (ze wskazaniem rodzaju odpadów) przewiezionych z zawartości pojemników i kontenerów oraz spisanie z powyższego stosownej dokumentacji protokolarnej z wyszczególnieniem ilości i miejsca pochodzenia odpadów, zadbanie o dokumentowanie przez instalację lub organizację odzysku przekazania masy lub ilości danego rodzaju odpadów odrębnie do odzysku i odrębnie do recyklingu oraz przedkładanie ww dokumentacji Zamawiającemu, prowadzenie stałej ewidencji miejsc oraz ilości załadunków odpadów opakowaniowych z pojemników z programu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, prowadzenie korekt lokalizacji wyżej wymienionych pojemników wg dyspozycji Zamawiającego a po każdorazowej zmianie lokalizacji pojemników przedkładanie Zamawiającemu aktualnego wykazu, nieodpłatne rozstawianie (rozmieszczanie) na terenie gmin członków ZGRP pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, nieodpłatne magazynowanie na terenie bazy Wykonawcy pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, prowadzenie bieżących napraw pojemników, mających na celu przywrócenie ich do pełnej użyteczności, w tym malowanie pojemników, w których podpalono zgromadzone surowce oraz natychmiastowe zastępowanie spalonych lub zdewastowanych pojemników pojemnikami w dobrym stanie z zasobów własnych. prowadzenie bieżących napraw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w przypadku ich uszkodzenia oraz remontów z malowaniem pojemników w przypadku ich dewastacji lub zużycia, prowadzenie dokumentacji napraw pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dotyczy pkt 14,15 i przedkładanie jej Zamawiającemu, przeprowadzanie raz na kwartał mycia, a w przypadku podwyższonych temperatur, dezynfekcji wszystkich pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, dbanie o stałą kontrolę zapełniania się pojemników wysegregowanymi odpadami w taki sposób aby nie dochodziło do przepełnienia tych pojemników, w tym poprzez stały monitoring zawartości pojemników w celu uniknięcia sytuacji przepełnienia się pojemników. bieżące reagowanie na stany przepełnienia pojemników, które winny w tej sytuacji być opróżnione w terminie nie dłuższym niż 12 godzin od chwili stwierdzenia takiego przepełnienia przez Wykonawcę lub zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. Przy czym na terenie ZGRP poza miastem Płock, monitoring odbywać się będzie poprzez stały kontakt telefoniczny z osobami odpowiedzialnymi w danej gminie za prowadzenie systemu segregacji odpadów komunalnych załącznik Nr 3 do Przedmiotu Zamówienia i reagowanie na ich wskazówki co do zapełniania się pojemników. oznakowanie obsługiwanych punktów gromadzenia odpadów poprzez umieszczenie na pojemnikach informacji o przeznaczeniu i sposobie użytkowania pojemnika oraz nazwę logo posiadacza pojemników, wymiana ww oznaczeń w przypadku ich uszkodzenia, odklejenia lub zerwania, prowadzenie ewidencji przekazanych odpadów zebranych selektywnie, obliczenie średniego poziomu selekcji oraz składanie miesięcznych sprawozdań zawierających ilości i karty ewidencji odpadów (DZ. U. Nr 30 - Rozp. MŚ Nr 213 z dn. 14.02.2006, zał. Nr 4), świadczenie ww usług powinno być spójne z Planami gospodarki odpadami oraz Regulaminami utrzymania czystości i porządku dla ww gmin. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie skalkulowana przez Wykonawcę jako cena łączna jednej tony dostarczonych do instalacji wysegregowanych odpadów opakowaniowych z programu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z terenu gmin: Bielsk, Brudzeń Duży, Bulkowo, Gąbin, Mała Wieś, Nowy Duninów, Płock, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród. Zamawiający przewiduje, iż w czasie obowiązywania niniejszej umowy ilość transportowanych odpadów opakowaniowych tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło powinna wyrażać się łącznie w około 900 ton na rok. Uwaga! Zamawiający zastrzega, iż ze względu na charakter prowadzonej zbiórki odpadów wartości podane wyżej mogą ulec w 2009 roku zmianie, tj zmniejszeniu lub zwiększeniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.00.00 - 90.12.00.00 90.12.10.00 - 90.12.10.00 90.12.11.00 - 90.12.11.00 90.12.12.00 - 90.12.12.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a. Dysponują niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia b. Zrealizowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 zadania o wartości nie niższej niż zaoferowana cena za realizację całości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są zabezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250.000,00 PLN. W przypadku gdy kliku Wykonawców składa ofertę wspólną, warunek ten będzie uznany za spełniany, jeżeli Wykonawcy przedłożą dokumenty potwierdzające, że łącznie są ubezpieczeni na wskazaną kwotę. Posiadają zezwolenie na zbieranie i transport odpadów komunalnych. Posiadają pojemniki do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych z podziałem na asortymenty i kolorystykę wskazane w Regulaminach utrzymania czystości i porządku w gminach na terenie, których prowadzona będzie usługa - minimum sztuk 380. Posiadają umowę podpisana z instalacją lub organizacją odzysku w zakresie odbioru odpadów z selektywnej zbiórki odpadów komunalnych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a warunek określony w pkt. 1 spełnia każdy z Wykonawców b warunek określony w pkt. 2 spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców c warunek określony w pkt. 3 spełnia każdy z Wykonawców d warunek określony w pkt. 4 spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców e warunek określony w pkt. 5 spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców f warunek określony w pkt. 6 spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców g warunek określony w pkt. 7 spełniają łącznie wszyscy z Wykonawców Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale IV..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz wykonanych usług w okresie ubiegłych 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 zadania o wartości nie niższej niż zaoferowana cena za realizację całości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Załącznik Nr 3 SIWZ. Do oferty należy załączyć również: Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia podający cenę ryczałtową Załącznik Nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Informacje dotyczące podwykonawców Załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy. W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Oświadczenie, że posiadają zezwolenie w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych z właściwych urzędów gminnych Załącznik Nr 5 do SIWZ. Oświadczenie o posiadaniu pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z podziałem na asortymenty i kolorystykę wskazane w Regulaminach utrzymania czystości i porządku w gminach na terenie, których prowadzona będzie usługa Załącznik Nr 6 do SIWZ. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca Załącznik Nr 7 do SIWZ. W celu potwierdzenia , że Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia, muszą posiadać aktualną na dzień otwarcia ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 250.000,00 PLN. Oświadczenie, że posiadają umowę podpisana z instalacją lub organizacją odzysku w zakresie odbioru odpadów z selektywnej zbiórki odpadów komunalnychopakowaniowych Załącznik Nr 8 do SIWZ. Dokumenty, o których mowa w pkt I. 1-2 oraz pkt II 2 winien załączyć każdy z przedsiębiorców składających ofertę wspólną. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (z wyjątkiem pkt II.2). dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczenie na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kobylińskiego 6. 09-400 Płock.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2008 godzina 08:45, miejsce: Kobylińskiego 6. Płock 09-400.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.