Ogłoszenie z dnia 2009-10-21
Gryfów Śląski: WYMIANA POKRYCIA DACHU CERAMICZNEGO NA BUDYNKU MIESZKALNYM WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ, UL. RYNEK 3 W GRYFOWIE ŚLĄSKIM.
Numer ogłoszenia: 367210 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski , Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7813185.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wspólnota Mieszkaniowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHU CERAMICZNEGO NA BUDYNKU MIESZKALNYM WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ, UL. RYNEK 3 W GRYFOWIE ŚLĄSKIM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu ceramicznego na budynku mieszkalnym wspólnoty mieszkaniowej ul. Rynek 3 w Gryfowie Śl. wraz z przemurowaniem kominów ponad dachem, wymianą obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych zgodnie z załączonym przedmiarem robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium zostało ustalone w wysokości : 1500,00 zł. (tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wnoszone : 1. w pieniądzu, 2. gwarancjach bankowych 3. gwarancjach ubezpieczeniowych, 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 12 listopada 2009 roku do godziny 09.30. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP SA o/Jelenia Góra 37 1020 2124 0000 8202 0011 0148 w terminie umożliwiającym wpływ na konto zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty. Zwrot wadium nastąpi przelewem zgodnie z art.46.1 - Prawa zamówień Publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: są dopuszczeni do obrotu gospodarczego i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem podobnych zamówień w okresie ostatnich 5 lat. W wykazie należy umieścić minimum jedno zadanie z zakresu remontu dachu obiektu mieszkalnego lub użyteczności publicznej, o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia, - Wykażą, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( łącznie z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Ponadto wymagane jest zatrudnienie minimum 3 pracowników budowlanych. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2, oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP - Zał. Nr 2. 4. Wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownicze przy realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności (Zał. Nr 3). Wymagane jest wykazanie 1 osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( łącznie z kopią uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa). Ponadto wymagane jest zatrudnienie minimum 3 pracowników budowlanych. 5. Wykaz zamówień zrealizowanych w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. W wykazie należy umieścić minimum jedno zadanie z zakresu remontu dachu obiektu mieszkalnego lub użyteczności publicznej, o wartości minimum 100.000,00 zł. brutto, z podaniem daty, miejsca wykonania i wartości zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (Zał. Nr 4). 6. Kosztorys ofertowy dotyczący zakresu realizacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gryfow.pl/wiadomosci/lista/7/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gryfów Śląski, ul. Kolejowa 42, 59-620 Gryfów Śląski..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Gryfów Śląski, ul. Kolejowa 42, 59-620 Gryfów Śląski, sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI GRYFÓW ŚLĄSKI
więcej: przetargi GRYFÓW ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa uszczelnień poszycia dachu z płyt poliwęglanowych zastosowanych jako zadaszenie trybun Stadionu Śląskiego wraz z pracami towarzyszącymi.
- Budowa kancelarii Leśnictwa Dubie II
- Modernizacja dachu w Szkole Podstawowej w Brudzowicach
- "Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Sieniawa oraz Modernizacja poddasza leśniczówki Czerce - remont przegród zewnętrznych dz. nr ew. 818, obręb 0001 Czerce"
- Wymiana pokrycia dachowego z podbitką w Zespole Szkół w Słupi pod Kępnem
- przebudowa budynku komunalnego w Ceradzu Kościelnym
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.