eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego pnPrzebudowa dworca kolejowego Myszków.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-12

Warszawa: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dworca kolejowego Myszków.
Numer ogłoszenia: 367148 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351950 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe, ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 47 41 561, faks 22 47 44 100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dworca kolejowego Myszków..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dworca kolejowego Myszków. 2. Zadanie inwestycyjne obejmuje: a. Obiekt nieruchomości dworcowej położony jest w Myszkowie przy Placu Dworcowym 1. Jest to budynek trzykondygnacyjny o łącznej powierzchni całkowitej - 917,00 m2 i powierzchni użytkowej - 526,75 m2 zlokalizowany jest na działkach nr ew. 8814/8; 8814/4 obręb ewid.5 Myszków. Stan prawny jest uregulowany - KW 79180. Obiekt jest pod opieką konserwatora zabytków. b. Wykonanie dworca tymczasowego zapewniającego ciągłość funkcjonowania dworca kolejowego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Szczegółowy zakres robót budowlanych wraz z wykonaniem dworca tymczasowego zapewniającego ciągłość funkcjonowania dworca określony został w dokumentacji projektowo-technicznej stanowiącej załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ oraz robót nie ujętych w dokumentacji projektowo-technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia zostanie wykonany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118. z póź. zm.), 3. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy w szczególności: a) reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacja projektowo-techniczna, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, bhp, przeciw pożarowymi i normami oraz pozwoleniem na budowę. b) Nadzór nad wykonaniem dworca tymczasowego zapewniającego ciągłość funkcjonowania dworca kolejowego. c) kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z normami dopuszczającymi materiały do stosowania w budownictwie i obiektach użyteczności publicznej, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną dla wszystkich asortymentów robót. d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych i końcowych wykonanych robót oraz przekazywania ich do użytkowania. e) koordynacja robót poszczególnych branż w tym robót konserwatorskich., f) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, g) nadzór nad prawidłową i czytelną organizacją obsługi podróżnych na dworcu w czasie realizacji robót budowlanych. h) kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających, zamiennych lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów i sprawdzanie oraz opisywanie faktur w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, ( zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących jednak zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy, i) sporządzanie i akceptowanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, uzupełniające i zamienne oraz przedstawianie ich do zatwierdzenia Zamawiającemu. j) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie w wpisów stwierdzających wszystkie zdarzenia mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót. Kontrola prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. Dokonywanie obmiaru wykonanych robot. k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego oraz projektanta o konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz uzgadnianie z Zamawiającym, Wykonawcą i Projektantem wprowadzenia rozwiązań zamiennych przewidzianych w dokumentacji projektowej; l) koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru, m) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym dołączonym do umowy na wykonanie robót budowlanych, n) wykonywanie ciągłego nadzoru budowlano-konserwatorskiego stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót oraz zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, o) przybycie na każde wezwanie Zamawiającego robót budowlanych objętych nadzorem, p) organizacja nadzoru w taki sposób, aby nie dochodziło do przerw i opóźnień w realizacji robót wykonywanych przez wykonawcę, q) przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań i raportów o stanie zaawansowania finansowego i rzeczowego robót narastająco nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca, o występujących trudnościach w realizacji inwestycji, w tym istniejących opóźnieniach i powodach tych opóźnień; r) bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji zadania inwestycyjnego oraz udzielenia informacji na żądanie Zamawiającego o stanie realizacji robót, s) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, t) Organizowanie i prowadzenie przez inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej przynajmniej raz w miesiącu Rady Budowy, sporządzanie z niej protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie. Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, jednakże nie rzadziej niż co tydzień, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i zapisanymi w dzienniku robót. u) sporządzanie protokołów konieczności dla wykonania robót uzupełniających, dodatkowych oraz zaniechanych z uzasadnieniem konieczności wykonania tych robót, określenia ich zakresu oraz wartości; Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót, a jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego oraz przy uwzględnieniu właściwych przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; v) uczestniczenie przy udziale inspektorów nadzoru wszystkich branż w protokólarnym przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót, w terminie określonym w umowie z Wykonawcą robót w) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami we wszystkich branżach niezbędnych do realizacji inwestycji, x) kontrolowanie realizowanych robót budowlanych w zakresie porządku, organizacji placu budowy i BHP., y) zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich trudności i zagrożeń związanych z realizacją zadania inwestycyjnego i jego terminem zakończenia, z) przygotowanie materiałów do odbiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego robót, powiadomienie Zamawiającego o terminach odbiorów, aa) przygotowanie oraz przedłożenie Zamawiającemu w terminie 15 dni od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót, sprawozdania końcowego z realizacji inwestycji, bb) odbiór robót w terminach określonych w umowie na wykonanie robót budowlanych; umowa zawarta z wykonawcą robót budowlanych zostanie dołączona do niniejszej umowy po jej zawarciu; cc) potwierdzenie usunięcia wad lub usterek stwierdzonych podczas dokonywania odbiorów częściowych lub odbioru końcowego, dd) przygotowanie kompletu dokumentów do złożenia zawiadomienia o rozpoczęciu robot budowlanych na budynku dworca kolejowego do odpowiednich organów właściwych dla miejsca prowadzenia robót i przekazanie ich zamawiającemu. ee) dokonywanie czynności związanych z przygotowaniem inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z póżn. zm.), ff) wykonywanie uprawnień przewidzianych w art. 26 ustawy - Prawo budowlane, gg) realizowanie wszelkich innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji inwestycji w szczególności prowadzenie dokumentacji w sposób umożliwiający jej rozliczenie i przekazanie do użytkowania,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CANEA Inżynieria i Komputery, Aleja Legionów 3/4, 25-035 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96928,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117120,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.