eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa materiałów elektrycznych i wyrobów z drutu i stali oraz materiałów malarskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Elbląg: Dostawa materiałów elektrycznych i wyrobów z drutu i stali oraz materiałów malarskich
Numer ogłoszenia: 367148 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.21wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów elektrycznych i wyrobów z drutu i stali oraz materiałów malarskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów elektrycznych i wyrobów z drutu i stali oraz materiałów malarskich z podziałem na pięć części. Informacje dotyczące ilości przedmiotu zamówienia dla każdej części określone są w załączniku nr I.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5, 31.53.11.00-8, 44.32.21.00-4, 14.62.20.00-7, 44.81.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnieniatego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnieniatego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnieniatego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnieniatego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnieniatego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności 2.Zamawiajacy przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku 1)zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) w przypadku niedostępności na rynku przedmiotu zakupu z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniajacy wymagania techniczno-jakościowe wskazane w załączniku nr 1 i 2 do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia ceny jednostkowej określonej w zał. nr 2 do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Lęczycka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2013 godzina 10:30, miejsce: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy 82-300 Elbląg, ul. Lęczycka 6, budynek nr 2, pokój nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów elektrycznych w zakresie 136 pozycji asortymentowych, w tym: automaty zmierzchowe, gniazda, przewody, wyłączniki nadprądowe, rozłącznik izolacyjny, oprawy, lampy metalohalogenowe, lampy żarowo-rtęciowe, lampy sodowe, żarówki, świetlówki, żarniki, startery, listwy elektroinstalacyjna, puszki, uchwyty, złączki, rurka elektroinstalacyjna, taśmy izolacyjne, rozdzielnica wnękowa, zestaw do łączenia kabli, wkładka topikowa, przedłużacz, latarka i lampa elektryczna akumulatorowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5, 31.22.41.00-3, 31.32.12.20-0, 31.21.44.00-3, 31.21.13.20-7, 31.21.13.10-4, 31.52.41.00-6, 31.51.20.00-8, 31.51.85.00-5, 31.53.21.10-8, 31.53.21.20-1, 31.51.91.00-8, 31.53.25.00-9, 31.22.00.00-4, 31.22.47.00-9, 31.22.41.00-3, 31.21.61.00-4, 31.65.10.00-4, 31.21.31.00-3, 31.21.13.00-1, 31.22.48.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Materiały elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów elektrycznych w zakresie 17 pozycji asortymentowych, w tym: żarówki, taśmy izolacyjnelistwa kablowa, przedłużacz, latarka elektryczna akumulatorowa, listwa zasilająca, opaska kablowa, tester okablowania, wtyk modularny, gniazdo natynkowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.11.00-8, 31.65.10.00-4, 31.22.48.10-3, 31.52.13.30-6, 38.55.20.00-9, 31.22.41.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kanały i inne elementy do budowy i modernizacji sieci komputerowych współpracujące z systemem lcs2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kanałów i innych elementów do budowy i modernizacji sieci komputerowych, w zakresie 14 pozycji asortymentowych, w tym: kanały kablowe, zaślepka i łącznik kanałów kablowych, uchwyt zatrzaskowy, puszka natynkowa, gniazdo, kable, panel do organizacji kabli, półka do szaf lcs, szafka naścienna lcs.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.32.21.00-4, 31.22.00.00-4, 31.22.41.00-3, 31.32.17.00-9, 32.42.00.00-3, 31.21.33.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wyrobów ze stali i drutu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów ze stali i drutu w zakresie 51 pozycji asortymentowych w tym: blachy, kątowniki, pręty druty, bednarka, rynny, kolano lutowe, siatka, podkładki, gwoździe, rury, śruby, nakrętki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.62.20.00-7, 44.33.20.00-6, 44.33.30.00-3, 44.40.00.00-4, 44.31.31.00-8, 44.53.14.00-5, 44.53.16.00-7, 44.53.22.00-0, 44.19.22.00-4, 44.16.31.00-1, 44.53.14.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa materiałów malarskich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów malarskich w zakresie 24 pozycji asortymentowych w tym: emalie, rozpuszczalniki, pędzle, fugi, farby, wałki malarskie, pigmenty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1, 39.22.42.10-3, 44.11.18.00-9, 24.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.