eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Narol › ZP.271.5.2012 Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualne nauczanie szansą na rozwój dzieci w klasach I-III w szkołach podstawowych w gminie Narol

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Narol: ZP.271.5.2012 Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualne nauczanie szansą na rozwój dzieci w klasach I-III w szkołach podstawowych w gminie Narol
Numer ogłoszenia: 367132 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Narolu , ul. Graniczna 11, 37-610 Narol, woj. podkarpackie, tel. 0-16 6319323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.narol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.271.5.2012 Prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualne nauczanie szansą na rozwój dzieci w klasach I-III w szkołach podstawowych w gminie Narol.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia.1 Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi polegające na Prowadzeniu zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualne nauczanie szansą na rozwój dzieci w klasach I-III w szkołach podstawowych w gminie Narol realizowanego w ramach naboru 2/9.1.2/2011 Priorytet IX POKL, Działanie nr 9.1, Poddziałanie 9.1.2. Zadanie 1 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. św. Brata Alberta w Narolu. Część 1.1 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 11 osób. Część 1.2 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 11 osób. Część 1.3 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 3 liczącej 11 osób. Część 1.4 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 6 osób. Część 1.5 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 6 osób. Część 1.6 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna). Liczba godzin - 60 w roku szkoln2012-2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 14 osób. Część 1.7 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z wadami postawy (gimnastyka korekcyjna). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012-2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 14 osób. Część 1.8 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 10 osób. Część 1.9 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 10 osób. Zadanie 2 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej im. kpt. Władysława Ważnego w Rudzie Różanieckiej Część 2.1 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 8 osób. Część 2.2 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu zdolności matematycznych. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 9 osób. Część 2.3 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 7 osób. Część 2.4 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 8 osób. Zadanie 3 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Łukawicy. Część 3.1 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 1 liczącej 5 osób. Część 3.2 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 2 liczącej 5 osób. Część 3.3 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 3 liczącej 4 osób. Część 3.4 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 35 w roku szkolnym 2012/2013, prowadzone w grupie 1 liczącej 7 osób. Część 3.5 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 35 w roku szkolnym 2012/2013, prowadzone w grupie 2 liczącej 8 osób. Zadanie 4 Zajęcia dodatkowe w Szkole Podstawowej w Łówczy Część 4.1 Zajęcia dodatkowe dla dzieci ze szczególnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji. Liczba godzin - 60 w roku 2012/2013, prowadzone w grupie 3 osób. Część 4.2 Zajęcia dodatkowe dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu zdolności matematycznych. Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013 prowadzone w grupie 4 osób. Część 4.3 Zajęcia dodatkowe rozwijające zainteresowania uczniów wybitnie uzdolnionych (z uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych). Liczba godzin - 60 w roku szkolnym 2012/2013, prowadzone w grupie 6 osób..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Zadań od 1 do 4 zamówienia - dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpo­wiedniej części zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku (Dz.U. Nr 50, poz.400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz okre­ślenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli. Wykonawcy muszą posiadać co najmniej 2 letnie doświadcze­nie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej oraz kwalifikacje wynikające z zakresu danego działania. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający posiadane kwalifikacje zawodowe, a także zakres wykonywanych czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie, które potwierdza odpowiednio, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu za­mówienia, posiadają wymagane kwalifikacje, oraz doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole podstawowej, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Ukończone formy doskonalenia zawodowego zgodne z rodzajem prowadzonych zajęć. - 20
  • 3 - Program zajęć dla danej części zamówienia. - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.narol.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Narolu ul. Graniczna 11, 37-610 Narol.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Miejsko-Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół w Narolu ul. Graniczna 11, 37-610 Narol.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.