eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Usługi edukacyjne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-14

Ogłoszenie nr 367119 - 2016 z dnia 2016-12-14 r.

Świdnik: Usługi edukacyjne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 328808


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Lublin-Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku, krajowy numer identyfikacyjny 6071619200000, ul. ul. Kard. S. Wyszyńskiego  18, 21040   Świdnik, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 81 464 88 79, faks 81 464 88 79, e-mail kkwiatkowska@lublin-wschod.sr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lublin-wschod.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi edukacyjne

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

LWZP-2401-4/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiot zamówienia obejmuje usługi polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć edukacyjnych, wychowawczych oraz z zakresu psychoterapii i socjoterapii w Ośrodkach Kuratorskich funkcjonujących przy Sądzie Rejonowym Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku. 2. Świadczenie usług ma charakter edukacyjny i skierowany jest do uczestników Ośrodków Kuratorskich prowadzonych przy Sądzie Rejonowym Lublin - Wschód w Lublinie z siedzibą w Świdniku tj.: a)Zadanie nr 1 - Ośrodek Kuratorski Nr 1 w Bychawie; b)Zadanie nr 2 - Ośrodek Kuratorski Nr 2 i Nr 3 w Świdniku; c)Zadanie nr 3 - Ośrodek Kuratorski Nr 4 w Łęcznej; d)Zadanie nr 4 - Ośrodek Kuratorski Nr 5 w Lublinie. 3.Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Bychawie tj. w ramach zadania nr 1 obejmują: a)zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z przedmiotów szkolnych w zakresie wychowania fizycznego oraz matematyki; b)zajęcia za z zakresu psychoterapii i psychoedukacji; c)zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych. 4.Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 i Nr 3 w Świdniku tj. w ramach zadania nr 2 obejmują: a)zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z przedmiotów szkolnych w zakresie matematyki, języka angielskiego, języka polskiego i wychowania fizycznego oraz prowadzenia warsztatów terapii zajęciowej plastycznej; b)zajęcia za z zakresu psychoterapii i psychoedukacji oraz socjoterapii; c)zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych. 5. Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 4 w Łęcznej tj. w ramach zadania nr 3 obejmują: a)zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z przedmiotów szkolnych w zakresie matematyki; języka angielskiego i polskiego; b)zajęcia za z zakresu psychoterapii i psychoedukacji oraz socjoterapii; c)zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych. 6.Usługi edukacyjne na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 5 w Lublinie tj. w ramach zadania nr 4 obejmują: a)zajęcia dydaktyczno wyrównawcze z przedmiotów szkolnych w zakresie języka angielskiego; matematyki; wychowania fizycznego, języka polskiego oraz prowadzenia warsztatów terapii zajęciowej plastycznej, b)zajęcia za z zakresu psychoterapii i psychoedukacji; c)zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych. 7. Średniomiesięczna ilość uczestników w w/w Ośrodkach Kuratorskich wynosi około 20 uczestników w grupie młodzieży od 13 roku 4 życia do 18 roku życia. 8. Prowadzenie w/w zajęć odbywać się będzie w zakresie zadania nr 1 i 2 w okresie od dnia 07 listopada 2016 r. do dnia 31 lipca 2017 r., zaś w zakresie zadania nr 3 i 4 w okresie od dnia 07 listopada 2016 r. do dnia 30 czerwca 2017 r. 9. Przez jedną godzinę Zamawiający rozumie 60 minut. 10. Wykonawca świadczonej usługi w zakresie organizowania i prowadzenia zajęć wychowawczych zobowiązany jest m. in. do: a) prowadzenia działalności profilaktycznej, opiekuńczo - wychowawczej i resocjalizacyjnej dotyczącej nieletnich, wobec których zastosowano środek wychowawczy na podstawie art. 6 pkt 6 Ustawy z dnia 26 października 1982 r. o postępowaniu w sprawach nieletnich (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1654). Działalność ta polegać będzie przede wszystkim na organizacji i prowadzeniu zajęć z nieletnimi, współpracy z rodzicami i opiekunami uczestników zajęć, współpracę z instytucjami państwowymi, społecznymi, jednostkami samorządowymi (w tym szkołami), a także wykonywaniu czynności zgodnie z ww. ustawą i Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 24 czerwca 2014 r. w sprawie nadzoru nad nieletnim (Dz. U. z 2014 r., poz. 855); b)zaspakajaniu potrzeb osobowościowych wychowanków tj. poprzez pomoc w rozwiązywaniu ich problemów psychicznych, uczenie samodzielnego radzenia sobie z trudnościami życiowymi, eliminowanie zaniedbań wychowawczych i edukacyjnych oraz wyrównywanie zaniedbań środowiskowych, wdrażanie do przestrzegania norm społecznych, rozwijanie zainteresowań, wyrabianie właściwych nawyków spędzania czasu wolnego, rozładowywanie napięć emocjonalnych, kształtowanie poczucia odpowiedzialności i opiekuńczości. Ponadto wychowawca zobowiązany będzie do: - wdrażania przestrzegania zasad higieny uczestników zajęć, - dbania o ich bezpieczeństwo podczas zajęć, - utrzymywanie porządku na terenie ośrodka, - dbanie o majątek placówki; c)prowadzenia dokumentacji placówki dotyczącą tematyki i przebiegu własnych zajęć oraz dokumentację dotyczącą poszczególnych osób skierowanych na zajęcia placówki w tym sprawozdania z realizacji środka wychowawczego wymagane rozporządzeniem o ośrodkach kuratorskich; d)współpracy z kierownikiem i innymi osobami prowadzącymi zajęcia na terenie placówki w calu uzgadniania spójnych oddziaływań resocjalizacyjnych; e)współuczestniczenia w sporządzaniu planu pracy ośrodka i przestrzeganiu jego realizacji. f)Wykonawca świadczonej usługi zobowiązany jest także m. in. do: - ustalenia z kierownikiem placówki działalności i przebiegu zajęć w ramach niniejszej umowy, - rzetelnego wypełniania zadań powierzonych do wykonania, - gotowości do elastycznego modyfikowania zaplanowanych zajęć w odpowiedzi na pojawiające się potrzeby, - zgłaszania kierownikowi ośrodka problemów i nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich występowania, - zachowania w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp i informacji pozyskanych w toku czynności związanych z powierzonymi zadaniami z wyłączeniem współpracy na terenie placówki lub dotyczącymi podopiecznych w ich interesie, - prowadzenia zajęć przez Wykonawcę, w czasie niekolidującym z wykonywaniem obowiązków wynikających ze stosunku pracy Wykonawcy, - współpracy z całym personelem ośrodka; - przestrzegania zasad równości szans, w tym równości płci. 11. Wykonawca świadczonej usługi w zakresie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z przedmiotów szkolnych zobowiązany jest m. in. do: a)prowadzenia zajęć w zakresie szkoły podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej; b)udzielania uczestnikom Ośrodka pomocy w usuwaniu zaniedbań wychowawczych i dydaktycznych; c)organizowaniu zajęć wspomagających proces nauczania; d)współrealizowaniu programu w zakresie rozwoju osobowościowego uczestników Ośrodka; e)prowadzeniu wymaganej dokumentacji, redagowanie wniosków, sporządzanie opinii na temat wychowanków Ośrodka; f)Wykonawca świadczonej usługi zobowiązany jest do: - rzetelnego wykonywania powierzonych mu obowiązków wynikających z planu pracy Ośrodka Kuratorskiego; - współpracy z całym personelem Ośrodka Kuratorskiego; - organizowania zajęć objętych przedmiotem zamówienia przy użyciu własnych materiałów, narzędzi i urządzeń, a także przy wykorzystaniu materiałów, narzędzi i urządzeń dostępnych 5 w Ośrodku. 12.Wykonawca świadczonej usługi w zakresie zajęć z zakresu psychoterapii i psychoedukacji oraz socjoterapii zobowiązany jest m. in. do: a)rzetelnego wykonywania powierzonych mu obowiązków wynikających z planu pracy Ośrodka Kuratorskiego; b)dokonywania systematycznych wpisów w dzienniku zajęć i arkuszu spostrzeżeń dokumentujących podjęte działania; c)prowadzenia obserwacji i studium przypadku; d)przeprowadzenia badania psychologicznego i opracowania diagnozy dla poszczególnych uczestników ośrodka; e)prowadzenia oddziaływania terapeutycznego stosowanie do potrzeb w grupach treningowych i indywidualnie; f)udzielania konsultacji psychologicznych dla rodziców i opiekunów uczestników ośrodka; g)formułowania wniosków i opinii na temat uczestników dla potrzeb oddziaływań resocjalizacyjnych prowadzonych przez kuratorów; h)współpracy z całym personelem ośrodka. 13. Wykonawca ma obowiązek organizować zajęcia dla uczestników zajęć w Ośrodku Kuratorskim zgodnie z przepisami BHP i p. poż. 14. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia przy wykorzystaniu materiałów, narzędzi i urządzeń dostępnych w Ośrodku, a także przy użyciu własnych materiałów, narzędzi czy urządzeń. Zamawiający nie doprecyzowuje co rozumie pod określeniem własnych materiałów, narzędzi i urządzeń, bowiem pozostawia w tym zakresie Wykonawcy dowolność. Materiały, narzędzi czy urządzenia mogą być wykorzystywane przez Wykonawcę w celach wspomagających proces nauczania uczestników Ośrodków Kuratorskich 8.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 - 4 zawiera załącznik nr 1 do s.i.w.z.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 85121270-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zadanie nr 1
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT61960.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pan Piotr Mielniczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "OCHRONA24" PIOTR MIELNICZEK,  biuro@ochrona24.com.pl,  ul. Wertera 46,  20-713,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 61960.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61960.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 61960.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zadanie nr 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT115200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pan Piotr Mielniczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "OCHRONA24" PIOTR MIELNICZEK,  biuro@ochrona24.com.pl,  ul. Wertera 46,  20-713,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 115200.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3   NAZWA: Zadanie nr 3
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45200.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pan Piotr Mielniczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "OCHRONA24" PIOTR MIELNICZEK,  biuro@ochrona24.com.pl,  ul. Wertera 46,  20-713,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45200.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45200.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4   NAZWA: Zadanie nr 4
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT52400.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Pan Piotr Mielniczek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: "OCHRONA24" PIOTR MIELNICZEK,  biuro@ochrona24.com.pl,  ul. Wertera 46,  20-713,  Lublin,  kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52400.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52400.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 52400.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.