eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa wyposażenia gabinetu badań oddziału okulistycznego, w ramach zadania nr 91147 pod nazwąmodernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-12

Lublin: Dostawa wyposażenia gabinetu badań oddziału okulistycznego, w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie
Numer ogłoszenia: 367076 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1szw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia gabinetu badań oddziału okulistycznego, w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa wyposażenia gabinetu badań oddziału okulistycznego, w ramach zadania nr 91147 pod nazwą: modernizacja oddziału okulistycznego w budynku 1 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ, przy al. Racławickich 23 w Lublinie: Część nr 1. Autorefraktometr z keratometrią Część Nr 2. Panel LCD do badania ostrości wzroku Część Nr 3. Dioptriomierz Komputerowy Część Nr 4. Mobilny Ultrasonograf Okulistyczny w Projekcji B Część nr 5. Wyposażenie pomocnicze gabinetu badań Część nr 6. Zestaw do badania przedniego odcinka oka Część nr 7. Aberometr z opcją topografii rogówki Wave-front analizator Część nr 8. Unit okulistyczny Część nr 9. Lampa operacyjna z jedną głowicą oświetlającą 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.1 do 1.9. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia i wszystkie elementy dodatkowe wchodzące w jego skład, muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2010), po zainstalowaniu gotowe do użytkowania bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. 4. Urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymogi Europejskiej Dyrektywy 93/42/EEC dotyczącej wyrobów medycznych oraz posiadać dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z przepisami określonymi w Ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (DZ.U. nr 93 z 2004r. poz. 896), certyfikat lub deklarację zgodności CE - oświadczenie wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia w/w wymagania. 5. Zamawiający poprzez wskazanie nazw własnych w elementach opisu przedmiotu zamówienia dopuszcza (na podstawie art. 29 ust. 3 ustawy Pzp) możliwość złożenia oferty równoważnej. Poprzez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie takie, które co najmniej spełniają wymogi określone w SIWZ oraz charakteryzują się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawcy są zobowiązani na każde żądanie Zamawiającego do przedstawienia certyfikatów, dokumentów i/lub materiałów informacyjnych przygotowanych przez producenta oferowanego sprzętu, potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań. 7. Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na okres wskazany przez Zamawiającego w wymaganych parametrach technicznych urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia w określonej części. Gwarancja obowiązywać będzie począwszy od daty protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia oraz zapewni bezpłatne przeglądy i naprawy w okresie udzielonej gwarancji, prowadzone przez autoryzowany serwis producenta. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zawarcia umowy serwisowej - pogwarancyjnej na warunkach nie gorszych niż wynikające z oferty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) dla części nr 1; 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) dla części nr 2; 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) dla części nr 3. 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) dla części nr 4; 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) dla części nr 5; 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych) dla części nr 6; 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) dla części nr 7; 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) dla części nr 8; 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) dla części nr 9. 1. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    a) Oświadczenie o dopuszczeniu oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie RP - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych, wraz ze zobowiązaniem wykonawcy do okazania na każde żądanie zamawiającego dokumentów dopuszczających do obrotu, tj.: certyfikaty, deklaracje zgodności, w zależności od klasy wyrobu zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony wg wzoru załączonego do SIWZ oddzielnie dla każdej części przedmiotu zamówienia 3. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi, w ust. X SIWZ . 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1szw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 10:00, miejsce: 1 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 23, 20-904 Lublin, budynek nr 6, pokój nr 28.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Autorefraktometr z keratometrią.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.1 przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Panel LCD do badania ostrości wzroku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.2 przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dioptriomierz Komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.3. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mobilny Ultrasonograf Okulistyczny w Projekcji B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.4. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie pomocnicze gabinetu badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.5. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw do badania przedniego odcinka oka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.6. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aberometr z opcją topografii rogówki Wave-front analizator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.7. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Unit okulistyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.8. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Lampa operacyjna z jedną głowicą oświetlającą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Wymagane parametry techniczne urządzenia stanowiącego przedmiot zamówienia opisane w załączniku nr 1.9. przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. . Instalacja i uruchomienie przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.