eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa endoprotez ortopedycznych



Ogłoszenie z dnia 2005-07-25

POZYCJA 36702

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa endoprotez ortopedycznych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4 im. Wiktora Degi AM w Poznaniu SPZOZ, do kontaktów: Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych - mgr inż. Bożena Grybionko, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310331, fax 061 8310242, 8334421, e-mail: sk4@sk4.am.poznan.pl, www.sk4.am.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4 im. Wiktora Degi Akademii Medycznej w Poznaniu SPZOZ, Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych - mgr inż. Bożena Grybionko, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310242, fax 061 8310242, e-mail: zam_publ@sk4.am.poznan.pl, www.sk4.am.poznan.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4 im. Wiktora Degi Akademii Medycznej w Poznaniu SPZOZ, Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych - mgr inż. Bożena Grybionko, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, pok. 175, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310242, fax 061 8310242,, e-mail: zam_publ@sk4.am.poznan.pl, www.sk4.am.poznan.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny nr 4 im. Wiktora Degi Akademii Medycznej w Poznaniu SPZOZ, Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych - mgr inż. Bożena Grybionko, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310242, fax 061 8310242, e-mail: zam_publ@sk4.am.poznan.pl, www.sk4.am.poznan.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa endoprotez ortopedycznych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa endoprotez ortopedycznych wg pakietów od 1 do 4. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Apteka zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 tys. Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 164 400,00 PLN (wartość wadium dla poszczególnych pakietów zawarte jest w SIWZ). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność przelewem w terminie do 60 dni, ( art. 5 ustawy o terminach zapłaty w transakcjach handlowych - Dz. U. z dn. 12. VI 2003 r. Nr 139 poz. 1323 ). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymagania ustawy - Prawo zamówień publicznych w zakresie art.24 ust.1 i 2 oraz art.22 ust.1 a także wymagania zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: A/26/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.09.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.09.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 02.09.2005, godzina 10:30, Siedziba zamawiającego, pok. 56 (apteka).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 12.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) Endoprotezy całkowite stawu biodrowego, cementowe b) Endoprotezy całkowite stawu biodrowego, bezcementowe c) Endoprotezy rewizyjne biodra, bezcementowe d) Endoprotezy stawu kolanowego, zachowujące PC e) Endoprotezy bipolarne stawu biodrowego f) Endoprotezy resekcyjne stawów (kolanowego, biodrowego, barkowego i łokciowego) g) Endoprotezy tymczasowe - spacery h) Endoprotezy biodra typu resurfeising i) Cement kostny bez antybiotyku j) Cement kostny z antybiotykiem (gentamycyna). 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) Endoprotezy całkowite stawu biodrowego, cementowe (pierwotne i rewizyjne) b) Endoprotezy całkowite stawu biodrowego, bezcementowe, anatomiczne c) Endoprotezy stawu kolanowego, jednoosiowe, tylnie stabilizowane d) Endoprotezy jednoprzedziałowe kolana e) Endoprotezy stawu rzepkowo-udowego f) Endoprotezy stawu barkowego g) Endoprotezy stawu łokciowego h) Endoprotezy resekcyjne kończyny dolnej (stawu kolanowego i stawu biodrowego). 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) Endoprotezy całkowite stawu biodrowego, cementowe b) Endoprotezy rewizyjne stawu kolanowego c) Endoprotezy stawu paliczkowo-śródręcznego. 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: a) Endoprotezy całkowite stawu biodrowego, cementowe, anatomiczne b) Endoprotezy stawu biodrowego, bezcementowe c) Endoprotezy bipolarne stawu biodrowego d) Endoprotezy rewizyjne stawu biodrowego e) Endoprotezy totalne stawu kolanowego f) Endoprotezy stawu ramiennego cementowe g) Endoprotezy stawu ramiennego bezcementowe h) System płytek do osteotomii otwartej kości piszczelowej. 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.