eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Budowa ulicy Poniatowskiego (od Harcerskiej do ul. Zamojskiej) w Biłgoraju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-12

Biłgoraj: Budowa ulicy Poniatowskiego (od Harcerskiej do ul. Zamojskiej) w Biłgoraju.
Numer ogłoszenia: 367022 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6869600, faks 084 6869665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Poniatowskiego (od Harcerskiej do ul. Zamojskiej) w Biłgoraju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest budowa ulicy Poniatowskiego przy połączeniu z istniejącym odcinkiem ul. Poniatowskiego oraz włączenie do projektowanego ronda na ulicy Zamojskiej. Projektowany odcinek o łącznej długości 590,33 mb zakłada budowę nawierzchni asfaltowej na całej długości odcinka, budowę kanalizacji deszczowej, budowę chodników, ścieżki rowerowej, dwóch nowych przepustów oraz jednego wydłużenia przepustu, zjazdów indywidualnych do posesji, zjazdów publicznych, zatok autobusowych oraz budowę skrzyżowania z ulicami: ul. Kolberga ul. Sitarska ul. 400-lecia Branża drogowa Dane wyjściowe: Klasa techniczna Z Kategoria ruchu KR 2 Vp=Vm=50 km/h Przyjęte konstrukcje nawierzchni Konstrukcja jezdni na ulicy Poniatowskiego : - warstwa ścieralna z BA wg PN-S-96025:2000, gr. 5 cm o uziarnieniu 0/12,8mm - podbudowa zasadnicza z BA wg PN-S-96025:2000, gr. 7 cm o uziarnieniu 0/16mm - podbudowa pomocnicza z chudego betonu z chudego betonu o Rm=7-9MPa, wg PN-S-96013: 1997, gr. 18 cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa wg PN-S-96012:1997, gr. 15cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa wg PN-S-96012:1997, gr. 15cm Konstrukcja jezdni ulic bocznych i zjazdów publicznych: - warstwa ścieralna z BA wg PN-S-96025:2000, gr. 5 cm o uziarnieniu 0/12,8mm - podbudowa zasadnicza z BA wg PN-S-96025:2000, gr. 7 cm o uziarnieniu 0/16mm - podbudowa pomocnicza z chudego betonu z chudego betonu o Rm=7-9MPa, wg PN-S-96013: 1997, gr. 18 cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa wg PN-S-96012:1997, gr. 15cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa wg PN-S-96012:1997, gr. 15cm Konstrukcja chodnika, ścieżki rowerowej - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej wg BN-64/8845-01, gr. 6 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, gr. 3 cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa, wg PN-S-96012:1997, gr.10 cm Konstrukcja zjazdu indywidualnego - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej wg BN-64/8845-01, gr. 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, gr. 3 cm - podbudowa pomocnicza z chudego betonu z chudego betonu o Rm=7-9MPa wg PN-S-96013: 1997, gr. 16 cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa, wg PN-S-96012:1997, gr. 15 cm Konstrukcja zatoki autobusowej - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej wg BN-64/8845-01, gr. 8 cm - podsypka z grysu 2/4mm, gr. 3 cm - warstwa uszczelniająca z asfaltu lanego 0/8mm - podbudowa zasadnicza z chudego betonu z chudego betonu o Rm=7-9MPa wg PN-S-96013: 1997, gr. 20 cm - podbudowa z piasku stabilizowanego cementem o Rm=1,5MPa, wg PN-S-96012:1997, gr. 15 cm Branża sanitarna - kanalizacja deszczowa Projektowana kanalizacja deszczowa o długości wraz z przykanalikami 662,5 m zbierać będzie wody opadowe z pasa drogowego: jezdni asfaltowej, zieleńców, chodników i ścieżki rowerowej, które kierowane będą do wcześniej zaprojektowanego kanału fi 600mm. Średnice projektowanych w ul. Poniatowskiego kanałów deszczowych ustalono na podstawie przeprowadzonych obliczeń hydraulicznych metodą granicznych natężeń dla p=100% powiększając je jednocześnie do fi 300mm jako najmniejszych przekrojów kanałów ulicznych. Kanał do przebudowy. Stosownie do dyspozycji Inwestora przewidziano przebudowę istniejącego kanału deszczowego fi 250mm w rejonie skrzyżowania ul. Poniatowskiego z ul. Kolberga na kanał fi 400mm. W tym celu na kanale istniejącym zostanie zainstalowana nowa studzienka, z której poprowadzono kanał fi 400mm do ujścia do rowu przydrożnego. Kanały projektowane w ul. Poniatowskiego. Projektowane kanały w ul. Poniatowskiego zlokalizowano w obrębie tej ulicy. Z kierunku od skrzyżowania z ul. Kolberga zaprojektowano kanał deszczowy fi 250 i fi 300. Z kierunku od ul. Zamojskiej zaprojektowano kanał fi 250 i fi 300. Rury do budowy kanałów i przykanalików Dla trasy zamiennej kanału fi 600mm pozostawiono rury PVC SN8kN/m2 jak w projekcie pierwotnym . Do budowy pozostałych kanałów i przykanalików również przewidziano rury z polichlorku-winylu o sztywności obwodowej SN8. Zestawienie średnic zewnętrznych i grubości ścianek projektowanych kanałów: Dy=200mm e=5,9mm Dy=250mm e=7,3mm Dy315mm e=9,2mm Studzienki połączeniowe i rewizyjne Dla kanału fi 600mm - dla fragmentu zamiennego oraz studzienki dodatkowej - stosowane będą studzienki prefabrykowane żelbetowe o średnicy fi 1400mm. Dla kanałów projektowanych fi 200mm i fi 300mm studzienki posiadać będą średnice fi 1200mm. Należy je montować wg projektu konstrukcyjnego. Studzienki posiadać będą wyposażenie zgodne z PN-B-10729 i zaopatrzone będą we włazy kanałowe klasy D400kN z przykręcaną pokrywą spełniającą wymagania PN-64/H-74086. Wpusty deszczowe Przewiduje się zastosowanie typowych wpustów deszczowych z osadnikiem o głębokości 0,9m. Studzienki wpustowe wykonane będą z kręgów betonowych o średnicy 500mm. Zwieńczenie żeliwnym wpustem ulicznym klasy D400 wg PN-EN-124, kołnierzowym z przykręcaną pokrywą. Branża elektro -energetyczna Oświetlenia Projekt przewiduje budowę oświetlenia ul. Poniatowskiego w zakresie projektowanej ulicy i obejmuje: budowę szafki oświetleniowej - 1 szt. budowę latarni oświetleniowych - 21 szt. budowę linii kablowej SN3xXRUHAKXs120 18/30KV - 251 m zabezpieczenie istniejącej linii kablowej SN - 72 m budowę linii kablowej nN YAKY 4x120 - 142 m budowę linii kablowej nN YAKY 4x50 - 130 m przełożenie linii kablowej nN YAKY 4x25 - 20m budowę przyłącza AsXSn 4x25 - 1 szt. budowę złączy kablowych 2L1+4L00 - 2 szt. demontaż linii napowietrznej SN-30kV 3xAFL-6 70 - 277 m demontaż linii napowietrznej nN 4xAl.35+Al.25 - 82 m demontaż przyłącza 4 xAl.16 budowa linii oświetlenia ulicznego YAKY 4x25 mm2 - 1040 m demontaż latarni oświetleniowych - 3 szt. Przebudowa linii napowietrznej SN 30KVrelacji Biłgoraj - Józefów Istniejąca linia napowietrzna koliduje z projektowaną ulicą w przęśle pomiędzy słupem nr 24 i 25. W celu likwidacji kolizji przewidziano demontaż linii napowietrznej na odcinku od słupa nr 21 do słupa nr 25. W miejscu zdemontowanego odcinka linii zostanie wybudowana linia kablowa kablem 3xXRUHAKXs 120 18/30kV. Projektowaną linię kablową należy ułożyć w rowie kablowym na głębokości: - 80 cm poza użytkami rolnymi, - 90 cm na użytkach rolnych. W miejscach skrzyżowań linii z ulicą Poniatowskiego, linia zostanie zabezpieczona rurą ochronną SRS 160,natomiast w miejscu skrzyżowań z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem podziemnym rurami A160. Na odcinku skrzyżowania z ul. Poniatowskiego ułożone zostaną dwie rury rezerwowe. Przebudowa linii napowietrznej nN z ST Oś. Sitarska 1 Istniejąca linia napowietrzna koliduje z projektowaną ulicą Poniatowskiego na odcinku od słupa nr 59 do słupa nr 61. W celu likwidacji kolizji przewidziano do demontażu ten odcinek linii. W celu połączenia linii napowietrznej zostaną wybudowane dwa złącza kablowe 2L1+4L00,do których zostaną sprowadzone dwa istniejące obwody. W celu przełączenia linii kablowych YAKY 4x50 wyprowadzonych ze słupa nr 60 zostana wybudowane nowe odcinki linii po bezkolizyjnej trasie. Kable zostaną połaczone za pomocą muf kablowych typu SMOE 81547. Słupy nr 59 i 61 zostaną zastąpione słupami K-10,5/12. Istniejące przyłącza napowietrzne wykonane przewodami 4xAl.16 ze słupa nr 59zostaną zastąpione przewodami AsXSn 4x25 Teletechnika Przedmiot opracowania. Przedmiotem projektu jest przebudowa sieci teletechnicznej kolidującej z budową ulicy Poniatowskiego w Biłgoraju na odcinku od ul. Zamojskiej bez skrzyżowania z ul. Zamojską do istniejącego odcinka ul. Poniatowskiego w rejonie ul. Harcerskiej wraz z skrzyżowaniami z ulicami lokalnymi i dojazdowymi. Zakres rzeczowy inwestycji. - Długość projektowanych tras m 91,0 - Budowa kanalizacji kablowej - km/otw. 0,081 - Budowa kabli rozdzielczych - km/par. 0,88 - Budowa kabli abonenckich napowietrznych - km/par. 0,242 - Budowa kabli abonenckich - km/par. 0,18 - Demontaż kabli abonenckich napowietrznych - km/par. 1,006 Przebudowa sieci teletechnicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00zł./dwadzieścia tysiecy zł/

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie przynajmniej dwa zadania w zakresie budowy dróg, ulic (termin budowa oznacza również przebudowę, rozbudowę dróg i ulic) o wartości jednej z nich równej lub większej niż 3 000 000 mln zł.(trzy miliony zł). Do sporządzenia wykazu robót można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o jego spełnieniu wg wzoru stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie wymaganego oświadczenia lub jego nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz osób (kadry kierowniczej), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, z którego wynika, że będzie dysponował min. 1 osobą jako kierownika robót, posiadającego uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; , 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlanego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogi. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia . Do sporządzenia wykazu można wykorzystać załączony do SIWZ wzór.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu udokumentowania, spełnienie tego warunku wykonawcy składają informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000 mln zł.(trzy miliony zł)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy z załączona tabelą elementów scalonych dla grup robót ze wskazaniem wskaźników cenotwórczych; Parafowany przez wykonawce wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w przypadku ograniczenia środków przeznaczonych na realizację zamówienia; 2) w zakresie zmiany umownego terminu wykonania - z tytułu przerwania robót na czas konieczny ze względu na niesprzyjające warunki atmosferyczne i innych przyczyn niezawinionych oraz wynikających z konieczności usunięcia nieprzewidzianych kolizji; 3) zajścia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwilą zawarcia umowy, a w szczególności:, zmiany nazwy NIP, REGONU Wykonawcyjeżeli nie powoduje to zmiany Wykonawcy, zmiany osób sprawujących funkcję kierownika budowy, kierowników robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bilgoraj-m.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16 23-400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Biłgoraj Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj /sekretaria pokój nr 13/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanbie współfinansowane z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.