eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna z podziałem na 2 zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna z podziałem na 2 zadania
Numer ogłoszenia: 366946 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326528 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Górna, ul. Wróblewskiego 10, 93-578 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 25 88 100, faks 042 25 88 105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna z podziałem na 2 zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa do siedziby Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź-Górna sprzętu komputerowego, z podziałem na zadania: Zadanie 1 - dostawa sprzętu komputerowego tj.: zestaw komputerowy z monitorem - 15 szt., stacja robocza PC - 7 szt., notebook - 2 szt., terminal graficzny - 5 szt., drukarka - 2 szt. Zadanie 2 - dostawa sprzętu komputerowego tj.: switch - 2 szt., UPS - 1 szt., bateria do UPS - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w zał. nr 2 do SIWZ - odpowiednio dla zadania 1 i 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do: a) dostarczenia Zamawiającemu sprzętu komputerowego wraz z dokumentacją, kartą gwarancyjną oraz certyfikatami wymaganymi przepisami prawa, w oryginalnym opakowaniu, b) poinformowania Zamawiającego pisemnie, faksem (42 25-88-105) lub pocztą elektroniczną (us1010@ld.mofnet.gov.pl) na 24 godziny przed terminem dostawy, o dacie i godzinie dostawy oraz osobach realizujących dostawę (imiona, nazwiska, telefony kontaktowe), c) zapewnienia Zamawiającemu dostępu do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego, d) zapewnienia dostępu do pomocy technicznej, umożliwiając zgłaszanie wad/usterek za pomocą internetu lub faksu (numer faksu _________ adres e-mail _________________) w godzinach pracy Zamawiającego. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia: Zadanie 1 - na okres 3 lat liczonych od dnia podpisania protokołu ostatecznego, o którym mowa w § 4 ust. 6 umowy, której projekt został zawarty w zał. nr 6 do SIWZ. Zadanie 2: a) switch zarządzalny 48 port - dożywotniej, b) UPS - na okres 3 lat, c) baterie do UPS - na okres 1 roku. Gwarancja będzie liczona od dnia podpisania protokołu ostatecznego, o którym mowa w § 4 ust. 6 umowy, której projekt został zawarty w zał. nr 6 do SIWZ. W okresie udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad fizycznych dostarczonego sprzętu (skuteczna naprawa lub wymiana wadliwego podzespołu) do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii/usterki przez Zamawiającego, chyba że strony ustalą inny termin. Zgłoszenia usterek dokonywane będą faksem lub pocztą elektroniczną. W tym celu Wykonawca wskazuje numer faksu _____________ oraz adres e-mail ______________ dostępny w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00). Serwis gwarancyjny sprzętu świadczony będzie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego, z możliwością naprawy w serwisie Wykonawcy, jeżeli naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa. W przypadku konieczności dokonania naprawy w terminie dłuższym niż określony w § 7 ust. 2 umowy, której projekt został zawarty w zał. nr 6 do SIWZ, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 14 dni od momentu zgłoszenia usterki. W okresie objętym gwarancją, w przypadku kiedy usterka/wada występuje mimo realizacji przez Wykonawcę trzech napraw, Wykonawca zapewnia wymianę dostarczonego urządzenia na wolne od wad. Dostarczony w wyniku wymiany sprzęt musi odpowiadać wymaganiom określonym w SIWZ. W przypadku wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad, okres gwarancji biegnie na nowo od daty odbioru sprzętu przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone podpisanym przez strony protokołem odbioru. W przypadku konieczności dokonania naprawy sprzętu wyposażonego w nośniki informacji w serwisie Wykonawcy, nośniki te, w szczególności dyski twarde pozostają u Zamawiającego. W przypadku konieczności wymiany dysku twardego w komputerze z powodu jego awarii podczas okresu gwarancyjnego, Wykonawca zamontuje nieodpłatnie nowy dysk twardy. Wszystkie koszty napraw gwarancyjnych, w tym koszt transportu ponosi Wykonawca, za wyjątkiem uszkodzeń powstałych z winy Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 31.43.00.00 - Akumulatory elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego tj.: zestaw komputerowy z monitorem - 15 szt., stacja robocza PC - 7 szt., notebook - 2 szt., terminal graficzny - 5 szt., drukarka - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Komputerowe ZETO S.A., ul. Narutowicza 136, 90-146 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87398,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 106985,40

  • Oferta z najniższą ceną: 106985,40 / Oferta z najwyższą ceną: 178541,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego: tj.: switch - 2 szt., UPS - 1 szt., bateria do UPS - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Komputerowe ZETO S.A., ul. Narutowicza 136, 90-146 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34552,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42435,00

  • Oferta z najniższą ceną: 42435,00 / Oferta z najwyższą ceną: 50144,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.