Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-05
Białystok: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej
Numer ogłoszenia: 366930 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego , ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6642351, 869 12 50, faks 85 664 23 51 wew. 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.modm.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej dla jednej grupy nauczycieli, z podziałem na 18 części.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie oświadczenia na temat posiadania wykształcenia i kwalifikacji (załącznik nr 5 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modm.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.modm.bialystok.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego w Białymstoku, ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, pokój nr 1 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PROBLEMY ROZWOJU I SAMOREALIZACJI CZŁOWIEKA I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Rozumienie człowieczeństwa i osoby ludzkiej. 2. Wolność i miłość w życiu człowieka. 3. Wymiary człowieka - biologiczny, psychospołeczny, duchowy. 4. Życie wg potrzeb, życie według wartości. liczba godzin 20, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROBLEMY ROZWOJU I SAMOREALIZACJI CZŁOWIEKA II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Rozwój osobowy jako przekraczanie cyklu biologicznego, wychowawczego i typu psychicznego (koncepcja K. Dąbrowskiego). 2. Samoświadomość - możliwość wglądu w siebie; bariery interpersonalne i emocjonalne. 3. Metody poznawania siebie. 4. Rozumienie siebie liczba godzin: 20, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z PSYCHOLOGII ROZWOJOWEJ, WYCHOWAWCZEJ I KLINICZNEJ I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Wpływ mowy na rozwój specyficznie ludzkich form poznania. 2. Koncepcja L.S. Wygotskiego. 3. Pojęcie i poziomy reprezentacji psychicznej. 4. Rozumowanie dziecka. Dziecięce teorie rzeczywistości. 5. Nerwice dziecięce - geneza i analiza symptomów. liczba godzin 12, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z PSYCHOLOGII ROZWOJOWEJ, WYCHOWAWCZEJ I KLINICZNEJ II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Rozwój psychiczny dziecka, pojęcie rozwoju. 2. Teoria adaptacji rozwojowej Piageta. 3. Problemy rozwoju spostrzegania istotne z punktu widzenia nauki szkolnej. 4. Zaburzenia integracji sensorycznej. 5. Zaburzenia dynamiki procesów nerwowych, nadpobudliwość i zahamowanie psychoruchowe. liczba godzin 16, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z PSYCHOLOGII ROZWOJOWEJ, WYCHOWAWCZEJ I KLINICZNEJ III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Uczenie się szkolne. Wyznaczniki powodzenia w nauce szkolnej. 2. Środowiskowe i wychowawcze uwarunkowania rozwoju psychicznego. 3. Charakterystyka uczenia się w młodszym wieku szkolnym, cechy indywidualne dziecka, dzieci wolniej uczące się. 4. Problem dojrzałości szkolnej. 5. Trudności w nauce czytania i pisania oraz w uczeniu się matematyki. liczba godzin 12, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z LOGOPEDII I ZABURZEŃ ROZWOJU MOWY I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Przyczyny i rodzaje zaburzeń mowy. Sposoby terapii. 2. Czynniki rozwoju mowy. 3. Budowa aparatu mowy. 4. Funkcjonowanie psychospołeczne dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 5. Zaburzenia mowy a trudności w uczeniu się. liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z LOGOPEDII I ZABURZEŃ ROZWOJU MOWY II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Klasyfikacja zaburzeń mowy. 2. Cele diagnozy i postępowanie postdiagnostyczne. 3. Sposoby terapii. 4. Metodyka zajęć logopedycznych. liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z METODYKI NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Wybrane zagadnienia z metodyki nauczania umiejętności polonistycznych (kształtowanie sprawności mówienia, kształtowanie umiejętności czytania, kształtowanie umiejętności pisania). 2. Wybrane zagadnienia z metodyki nauczania matematyki w klasach I-III (metody i organizacja czynnościowego nauczania matematyki, kształtowanie pojęć matematycznych). liczba godzin - 15, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU RUCHOWEGO I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Diagnoza rozwoju ruchowego dziecka. 2. Programowanie ćwiczeń korekcyjno-kompensacyjnych. 3. Ćwiczenia stymulujące sprawność motoryki dużej, motoryki rąk oraz orientację przestrzenną. 4. Metoda Dobrego Startu w opracowaniu M. Bogdanowicz. liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU RUCHOWEGO II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Ćwiczenia wielozmysłowe jako sposób usprawniania poszczególnych funkcji organizmu dziecka. 2. Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej - rola ruchu i rytmu w rozwoju dziecka. 3. Konstruowanie elementów zajęć ruchowych z zachowaniem zasady integracji sensorycznej. 4. Ćwiczenia o charakterze graficznym. 5. Zasady postępowania z dzieckiem leworęcznym. liczba godzin: 25, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE CZYTANIA I PISANIA I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Diagnoza pedagogiczna nauczyciela terapeuty. 2. Programowanie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. 3. Zasady terapii pedagogicznej. liczba godzin - 8, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE CZYTANIA I PISANIA II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Ćwiczenia percepcji i pamięci wzrokowej. 2. Ćwiczenia percepcji i pamięci słuchowej. 3. Ćwiczenia percepcji, pamięci i koordynacji wzrokowej i słuchowej. 4. Dobór pomocy do poszczególnych rodzajów ćwiczeń. 5. Planowanie jednostki metodycznej zajęć korekcyjno - kompensacyjnych. Budowa konspektu. 6. Rola nauczyciela w wykrywaniu zaburzeń rozwojowych i zapobieganiu trudnościom w nauce. liczba godzin: 50, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE CZYTANIA I PISANIA III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Programowanie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w oparciu o zalecenia postdiagnostyczne. Budowa konspektu. 2. Warsztat pracy terapeuty pedagogicznego. liczba godzin: 8, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE CZYTANIA I PISANIA IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Ćwiczenia uwzględniające głoski specyficzne dla języka polskiego - ćwiczenia ortograficzne. 2. Kryteria doboru pomocy do poszczególnych rodzajów ćwiczeń. 3. Rola nauczyciela zapobieganiu trudnościom w nauce poprawnego pisania. liczba godzin: 16, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE MATEMATYKI I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Niepowodzenia w uczeniu się matematyki na poziomie klas I-III. 2. Diagnozowanie trudności matematycznych. 3. Praca dydaktyczno-wyrównawcza z dziećmi mającymi trudności w nauce matematyki. 4. Zasady i metody oddziaływań terapeutycznych. 5. Konstruowanie programów terapii dla dzieci z niepowodzeniami w uczeniu się matematyki. liczba godzin - 13, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE MATEMATYKI II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Trudności zwykłe a trudności specyficzne w uczeniu się matematyki. 2. Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki. 3. Nauczycielska diagnoza edukacji matematycznej dzieci: 4. Teoretyczne podstawy zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych. 5. Zasady prowadzenia zajęć z dziećmi. 6. Sposoby konstruowania programów zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości dziecka. 7. Metody czynnościowe w rozwijaniu myślenia i umiejętności matematycznych dzieci. 8. Dziecięce liczenie - koncepcja prof. E. Gruszczyk - Kolczyńskiej. 9. Przykłady ćwiczeń, gier i zabaw szczególnie przydatnych w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci z niepowodzeniami w uczeniu się matematyki. Pomoce do poszczególnych rodzajów ćwiczeń. liczba godzin - 34, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU EMOCJONALNEGO I SPOŁECZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Rozwój emocjonalny i społeczny dziecka w młodszym wieku szkolnym oraz źródła zaburzeń. Relacje emocjonalne w rodzinie. 2. Kompensacyjne możliwości szkoły w zakresie równoważenia rozwoju emocjonalnego i społecznego dziecka. 3. Znaczenie zajęć terapeutycznych w zaspokajaniu podstawowych potrzeb emocjonalnych dziecka. 4. Terapia poprzez różne dziedziny sztuki: muzykę, plastykę, ruch, teatr. Gry i zabawy relaksacyjne. 5. Współpraca z rodzicami dzieci sprawiających trudności wychowawcze. liczba godzin - 32, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ORGANIZACJA PROCESU TERAPEUTYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka : 1. Charakterystyka procesu terapeutycznego. 2. Organizacja form pomocy dzieciom z trudnościami w uczeniu się szkolnym. 3. Kompetencje terapeuty. 4. Znaczenie diagnozy w przebiegu procesu terapeutycznego. 5. Programowanie pracy terapeutycznej. Współpraca terapeuty z rodzicami. liczba godzin: 40, wykładowca - 1 osoba.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- "Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Szczygla w Białymstoku wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego"
- Opracowanie dokumentacji i roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj"związane z inwestycją o nazwie: "Budowa kanalizacji deszczowej w ciągu drogi woj. Nr 681 -ul. Sienkiewicza w Brańsku"
- Budowa: fontanny, maszynowni, chodnika, przyłącza elektroenergetycznego nN, przyłącza kanalizacji deszczowej(...) oraz rozbiórka: fontanny, maszynowni w Parku im. J. Dziekońskiej w Białymstoku(...)
- Postępowanie na świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
- Adaptery do przygotowania cytostatyków
- Modernizacja oddziałów szpitalnych w budynku "C" w celu dostosowania ich do obowiązujących przepisów - Oddział Chirurgii Onkologicznej i Chirurgii Ogólnej w SP ZOZ MSWiA w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie 25 szkoleń z pakietu MS Office dla pracowników Politechniki Warszawskiej
- Wyłonienia trenera prowadzącego szkolenie stacjonarne pn.: "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej w sektorze Ekonomii Społecznej"
- DZP.261.21.2024 Świadczenie usług polegających na przygotowaniu, prowadzeniu oraz ewaluacji szkoleń online dla osób uprawnionych do udziału w programie eTwinning.
- Kompleksowe zorganizowanie warsztatów w ramach operacji pn. "Od pola do stołu - innowacje w rozwoju pomorskiej wsi"
- Kompleksowa organizacja szkolenia pt. "Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno-pomocowych"
- Usługa przeprowadzenia szkoleń dla pracowników LPNT S.A. w ramach projektu "Budowa regionalnego ekosystemu innowacji w LPNT S.A." z podziałem na części
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.