eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Białystok: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej
Numer ogłoszenia: 366930 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego , ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6642351, 869 12 50, faks 85 664 23 51 wew. 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.modm.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kadry szkoleniowej do prowadzenia zajęć na kursie kwalifikacyjnym z zakresu Terapii pedagogicznej dla jednej grupy nauczycieli, z podziałem na 18 części.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz na podstawie oświadczenia na temat posiadania wykształcenia i kwalifikacji (załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń - 50

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.modm.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.modm.bialystok.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 09:45, miejsce: Miejski Ośrodek Doradztwa Metodycznego w Białymstoku, ul. Poleska 27, 15-476 Białystok, pokój nr 1 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PROBLEMY ROZWOJU I SAMOREALIZACJI CZŁOWIEKA I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Rozumienie człowieczeństwa i osoby ludzkiej. 2. Wolność i miłość w życiu człowieka. 3. Wymiary człowieka - biologiczny, psychospołeczny, duchowy. 4. Życie wg potrzeb, życie według wartości. liczba godzin 20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROBLEMY ROZWOJU I SAMOREALIZACJI CZŁOWIEKA II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Rozwój osobowy jako przekraczanie cyklu biologicznego, wychowawczego i typu psychicznego (koncepcja K. Dąbrowskiego). 2. Samoświadomość - możliwość wglądu w siebie; bariery interpersonalne i emocjonalne. 3. Metody poznawania siebie. 4. Rozumienie siebie liczba godzin: 20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z PSYCHOLOGII ROZWOJOWEJ, WYCHOWAWCZEJ I KLINICZNEJ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Wpływ mowy na rozwój specyficznie ludzkich form poznania. 2. Koncepcja L.S. Wygotskiego. 3. Pojęcie i poziomy reprezentacji psychicznej. 4. Rozumowanie dziecka. Dziecięce teorie rzeczywistości. 5. Nerwice dziecięce - geneza i analiza symptomów. liczba godzin 12, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z PSYCHOLOGII ROZWOJOWEJ, WYCHOWAWCZEJ I KLINICZNEJ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Rozwój psychiczny dziecka, pojęcie rozwoju. 2. Teoria adaptacji rozwojowej Piageta. 3. Problemy rozwoju spostrzegania istotne z punktu widzenia nauki szkolnej. 4. Zaburzenia integracji sensorycznej. 5. Zaburzenia dynamiki procesów nerwowych, nadpobudliwość i zahamowanie psychoruchowe. liczba godzin 16, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z PSYCHOLOGII ROZWOJOWEJ, WYCHOWAWCZEJ I KLINICZNEJ III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Uczenie się szkolne. Wyznaczniki powodzenia w nauce szkolnej. 2. Środowiskowe i wychowawcze uwarunkowania rozwoju psychicznego. 3. Charakterystyka uczenia się w młodszym wieku szkolnym, cechy indywidualne dziecka, dzieci wolniej uczące się. 4. Problem dojrzałości szkolnej. 5. Trudności w nauce czytania i pisania oraz w uczeniu się matematyki. liczba godzin 12, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z LOGOPEDII I ZABURZEŃ ROZWOJU MOWY I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Przyczyny i rodzaje zaburzeń mowy. Sposoby terapii. 2. Czynniki rozwoju mowy. 3. Budowa aparatu mowy. 4. Funkcjonowanie psychospołeczne dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 5. Zaburzenia mowy a trudności w uczeniu się. liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z LOGOPEDII I ZABURZEŃ ROZWOJU MOWY II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Klasyfikacja zaburzeń mowy. 2. Cele diagnozy i postępowanie postdiagnostyczne. 3. Sposoby terapii. 4. Metodyka zajęć logopedycznych. liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WYBRANE ZAGADNIENIA Z METODYKI NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Wybrane zagadnienia z metodyki nauczania umiejętności polonistycznych (kształtowanie sprawności mówienia, kształtowanie umiejętności czytania, kształtowanie umiejętności pisania). 2. Wybrane zagadnienia z metodyki nauczania matematyki w klasach I-III (metody i organizacja czynnościowego nauczania matematyki, kształtowanie pojęć matematycznych). liczba godzin - 15, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU RUCHOWEGO I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Diagnoza rozwoju ruchowego dziecka. 2. Programowanie ćwiczeń korekcyjno-kompensacyjnych. 3. Ćwiczenia stymulujące sprawność motoryki dużej, motoryki rąk oraz orientację przestrzenną. 4. Metoda Dobrego Startu w opracowaniu M. Bogdanowicz. liczba godzin - 20, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU RUCHOWEGO II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Ćwiczenia wielozmysłowe jako sposób usprawniania poszczególnych funkcji organizmu dziecka. 2. Edukacja przez ruch Doroty Dziamskiej - rola ruchu i rytmu w rozwoju dziecka. 3. Konstruowanie elementów zajęć ruchowych z zachowaniem zasady integracji sensorycznej. 4. Ćwiczenia o charakterze graficznym. 5. Zasady postępowania z dzieckiem leworęcznym. liczba godzin: 25, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE CZYTANIA I PISANIA I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Diagnoza pedagogiczna nauczyciela terapeuty. 2. Programowanie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych. 3. Zasady terapii pedagogicznej. liczba godzin - 8, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE CZYTANIA I PISANIA II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka 1. Ćwiczenia percepcji i pamięci wzrokowej. 2. Ćwiczenia percepcji i pamięci słuchowej. 3. Ćwiczenia percepcji, pamięci i koordynacji wzrokowej i słuchowej. 4. Dobór pomocy do poszczególnych rodzajów ćwiczeń. 5. Planowanie jednostki metodycznej zajęć korekcyjno - kompensacyjnych. Budowa konspektu. 6. Rola nauczyciela w wykrywaniu zaburzeń rozwojowych i zapobieganiu trudnościom w nauce. liczba godzin: 50, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE CZYTANIA I PISANIA III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Programowanie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w oparciu o zalecenia postdiagnostyczne. Budowa konspektu. 2. Warsztat pracy terapeuty pedagogicznego. liczba godzin: 8, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE CZYTANIA I PISANIA IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Ćwiczenia uwzględniające głoski specyficzne dla języka polskiego - ćwiczenia ortograficzne. 2. Kryteria doboru pomocy do poszczególnych rodzajów ćwiczeń. 3. Rola nauczyciela zapobieganiu trudnościom w nauce poprawnego pisania. liczba godzin: 16, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE MATEMATYKI I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Niepowodzenia w uczeniu się matematyki na poziomie klas I-III. 2. Diagnozowanie trudności matematycznych. 3. Praca dydaktyczno-wyrównawcza z dziećmi mającymi trudności w nauce matematyki. 4. Zasady i metody oddziaływań terapeutycznych. 5. Konstruowanie programów terapii dla dzieci z niepowodzeniami w uczeniu się matematyki. liczba godzin - 13, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNYCH I WYRÓWNAWCZYCH DLA DZIECI ZE SPECYFICZNYMI TRUDNOŚCIAMI W NAUCE MATEMATYKI II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Trudności zwykłe a trudności specyficzne w uczeniu się matematyki. 2. Przyczyny specyficznych trudności w uczeniu się matematyki. 3. Nauczycielska diagnoza edukacji matematycznej dzieci: 4. Teoretyczne podstawy zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i wyrównawczych. 5. Zasady prowadzenia zajęć z dziećmi. 6. Sposoby konstruowania programów zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości dziecka. 7. Metody czynnościowe w rozwijaniu myślenia i umiejętności matematycznych dzieci. 8. Dziecięce liczenie - koncepcja prof. E. Gruszczyk - Kolczyńskiej. 9. Przykłady ćwiczeń, gier i zabaw szczególnie przydatnych w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla dzieci z niepowodzeniami w uczeniu się matematyki. Pomoce do poszczególnych rodzajów ćwiczeń. liczba godzin - 34, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: METODYKA ZAJĘĆ TERAPEUTYCZNYCH DLA DZIECI Z ZABURZENIAMI ROZWOJU EMOCJONALNEGO I SPOŁECZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka: 1. Rozwój emocjonalny i społeczny dziecka w młodszym wieku szkolnym oraz źródła zaburzeń. Relacje emocjonalne w rodzinie. 2. Kompensacyjne możliwości szkoły w zakresie równoważenia rozwoju emocjonalnego i społecznego dziecka. 3. Znaczenie zajęć terapeutycznych w zaspokajaniu podstawowych potrzeb emocjonalnych dziecka. 4. Terapia poprzez różne dziedziny sztuki: muzykę, plastykę, ruch, teatr. Gry i zabawy relaksacyjne. 5. Współpraca z rodzicami dzieci sprawiających trudności wychowawcze. liczba godzin - 32, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ORGANIZACJA PROCESU TERAPEUTYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka : 1. Charakterystyka procesu terapeutycznego. 2. Organizacja form pomocy dzieciom z trudnościami w uczeniu się szkolnym. 3. Kompetencje terapeuty. 4. Znaczenie diagnozy w przebiegu procesu terapeutycznego. 5. Programowanie pracy terapeutycznej. Współpraca terapeuty z rodzicami. liczba godzin: 40, wykładowca - 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.