To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-14
Ogłoszenie nr 366925 - 2016 z dnia 2016-12-14 r.
Świętajno: PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY ŚWIĘTAJNO W OKRESIE OD 02.01.2017 ROKU DO 31.12.2017 ROKU.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354356-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
445978700000, ul.
ul. Spółdzielcza
4,
12140
Świętajno, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
896 226 250, faks
896 226 150, e-mail
gopsswietajno@poczta.onet.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gopsswietajno.naszbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW W SZKOŁACH NA TERENIE GMINY ŚWIĘTAJNO W OKRESIE OD 02.01.2017 ROKU DO 31.12.2017 ROKU.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GOPS.341.2.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) codzienne przygotowanie, dostawę oraz wydawanie gorących obiadów jednodaniowych do placówek oświatowych na terenie gminy Świętajno i punktu wydawania posiłków w Świętajnie, Wskazane posiłki muszą być przygotowane w następującej formie: a) dla posiłków przygotowanych do placówek oświatowych i punktu wydawania posiłków: -dwa razy w tygodniu (wtorki i czwartki) zupa z mięsną wkładką o pojemności 350 ml (w tym 50g mięsa lub kiełbasy) podana ze świeżym pieczywem bez ograniczenia ilościowego, - trzy razy w tygodniu (poniedziałki, środy i piątki) drugie danie będące posiłkiem mięsnym lub rybnym z surówką lub gotowanymi jarzynami oraz kompotem lub sokiem owocowym. Do mięsa mogą być podawane zamiennie ziemniaki, kasza, ryż, makaron. Drugie danie mogą też stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem, krokiety lub inne. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki jednodaniowe o kaloryczności nie mniejszej niż 550 kcal i gramaturze nie mniejszej niż: ziemniaki, kasza, ryż lub makaron - 200 g, mięso lub ryba - 100 g, surówka lub jarzyny - 100 g, pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety lub inne - 300 g, napój, sok - 200 ml. Zamawiający zastrzega, że danie takie jak pierogi, naleśniki z serem, kopytka, makaron z sosem, krokiety winny być maksimum 2x (dwa razy) w miesiącu. 2) Dożywianie ma być realizowane w dni objęte nauką szkolną od poniedziałku do piątku w czasie trwania roku szkolnego z uwzględnieniem przerw w nauce ( przerwy świąteczne itp.) od dnia 02.01.2017 roku do 31.12.2017 roku. Dożywianiem będą objęci wskazani, na podstawie list, zatwierdzonych przez kierownika Zamawiającego, uczniowie placówek oświatowych z terenu gminy Świętajno oraz osoby dorosłe, wskazane uprzednio przez kierownika Zamawiającego w punkcie wydawania posiłków w Świętajnie 3) Zamawiający zastrzega możliwość incydentalnego zapewnienia przez Wykonawcę dożywiania w soboty w przypadku konieczności odrabiania przez szkoły zajęć w sobotę. Wykonawca dostarczy wtedy posiłek który będzie odpowiadał takiemu dniu tygodnia jaki będzie odpracowywany. 4) Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu 10 dni. 5) Wykonawca będzie dostarczać posiłki własnym transportem w pojemnikach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury. Przewożenie żywności musi odbywać się zgodnie z systemem HACCP. System HACCP gwarantuje najwyższe standardy żywności, a tym samym zachowanie wysokiej jakości transportowanych produktów. W trakcie transportu potraw należy przestrzegać następujących zasad: - "potrawy serwowane na gorąco winny utrzymywać temperaturę: zupa +600C , drugie danie +630C, potrawy na zimno + 40C i czas ich przewozu nie może przekraczać jednej godziny od czasu ich wytworzenia". Wykonawca poniesie koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku, a także ich wydawania. 6) Wykonawca zapewni naczynia (talerze, sztućce), na których będą spożywane posiłki. Zamawiający dopuszcza możliwość wydawania posiłków w naczyniach jednorazowego użytku. Naczynia jednorazowego użytku winny spełniać wymagania ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. z 2015r, poz. 594 t. j.). Po spożyciu posiłków, wykonawca usunie z terenu szkoły zużyte naczynia jednorazowego użytku oraz wszelkie odpady żywnościowe. 7) W przypadku nieobecności ucznia w szkole posiłek może odebrać, rodzic, opiekun, rodzeństwo na podstawie wydanej przez Zamawiającego decyzji. 8) Posiłki muszą być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Muszą też być wykonane ze świeżych warzyw i artykułów spożywczych, posiadających aktualny termin ważności. Świadczenie usług żywieniowych powinno być zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r,. poz 594 t. j.) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia, jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnych żywności. Ponadto w zakresie jakości usług w sposób gwarantujący jakość posiłków zgodną z zalecanymi normami dotyczącymi zawartości składników pokarmowych zapewniając ich różnorodność. 9) Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać zasad sanitarno- higienicznych na każdym etapie: produkcji posiłków, wydawania posiłków oraz ich przewozu. 10) Miejsce i godziny wydania posiłków wykonawca uzgodni bezpośrednio z dyrektorami poszczególnych szkół, a w zakresie posiłków wydawanych w punkcie wydawania posiłków w Świętajnie z kierownikiem Zamawiającego. Uwaga: posiłki dla uczniów kl. I-III Szkoły Podstawowej w Świętajnie winny być wydawane na stołówce przy ul. Mickiewicza 13 w Świętajnie, natomiast dla uczniów kl. IV-VI w budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Mickiewicza 28 w Świętajnie. 11) Zamówienie obejmuje dożywianie: a) w szkołach łącznie ok. 250 posiłków dziennie; Szkoła Podstawowa w Świętajnie Około 65 uczniów Gimnazjum w Świętajnie Około 40 uczniów Zespół Szkół w Spychowie Około 30 uczniów Szkoła Podstawowa w Kolonii Około 55 uczniów Szkoła Podstawowa w Jerutach Około 50 uczniów Przedszkole w Jerutkach Około 10 dzieci b) w punkcie wydawania posiłków w Świętajnie - 10 uprawnionych osób
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
55523100-3
Dodatkowe kody CPV:
55520000-1,
55524000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT229000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 240625 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.