eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-21

Bytom: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
Numer ogłoszenia: 366908 - 2009; data zamieszczenia: 21.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 7861400, faks 032 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital2.bytom.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ SPECJALISTYCZNYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 22 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet Nr 1 NARZĘDZIA RÓŻNE ORTOPEDYCZNE Pakiet Nr 2 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU OHIO CARE PLUS Pakiet Nr 3 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM Pakiet Nr 4 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA Pakiet Nr 5 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FIRMY DRAGER II Pakiet Nr 6 PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW Pakiet Nr 7 OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA Pakiet Nr 8 OPRZYRZĄDOWANIE DO PRZEZSKÓRNEGO MONITOROWANIA GAZÓW WE KRWI DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA Pakiet Nr 9 OPRZYRZĄDOWANIE DO CPAP BABY FLOW DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FILTR DRAGER Pakiet Nr 10 KANIULE DONOSOWE DO CPAP Pakiet Nr 11 OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA OHMEDA EXELL AESTIVA 5 Pakiet Nr 12 OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA SULLA 808 909 Pakiet Nr 13 OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA DAMECA Pakiet Nr 14 USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ Pakiet Nr 15 OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON Pakiet Nr 16 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII WERSAPOINT Pakiet Nr 17 FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO Pakiet Nr 18 CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT Pakiet Nr 19 POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH Pakiet Nr 20 OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D Pakiet Nr 21 SPRZĘT DO PRZETACZANIA PŁYNÓW Pakiet Nr 22 PROBÓWKI DO MIKROMETODY DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.99.00 - 33.16.99.00 33.15.20.00 - Inkubatory 33.17.12.00 - Przyrządy do resuscytacji 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji 33.15.78.10 - Urządzenia do terapii tlenowej 33.17.10.00 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji 25.12.22.20 - 25.12.22.20 33.15.82.00 - Urządzenia do elektroterapii 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 256,50 zł. (słownie: cztery tysiące dwieście pięćdziesiąt sześć zł pięćdziesiąt gr. ), w przypadku złożenia oferty na : pakiet nr 1 wadium w wysokości 161,00 zł ( słownie : sto sześćdziesiąt jeden zł ), pakiet nr 2 wadium w wysokości 3,00 zł ( słownie : trzy zł ), pakiet nr 3 wadium w wysokości 852,00 zł ( słownie : osiemset pięćdziesiąt dwa zł ), pakiet nr 4 wadium w wysokości 602,00 zł ( słownie : sześćset dwa zł ), pakiet nr 5 wadium w wysokości 85,00 zł ( słownie : osiemdziesiąt pięć złotych ), pakiet nr 6 wadium w wysokości 4,50 zł ( słownie : cztery zł pięćdziesiąt gr. ), pakiet nr 7 wadium w wysokości 418,00 zł ( słownie : czterysta osiemnaście zł ), pakiet nr 8 wadium w wysokości 262,00 zł ( słownie : dwieście sześćdziesiąt dwa zł) pakiet nr 9 wadium w wysokości 1310,00 zł ( słownie : jeden tysiąc trzysta dziesięć zł) , pakiet nr 10 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć złotych ), pakiet nr 11 wadium w wysokości 78,00 zł ( słownie : siedemdziesiąt osiem złotych ), pakiet nr 12 wadium w wysokości 130,00 zł ( słownie : sto trzydzieści złotych ), pakiet nr 13 wadium w wysokości 8,00 zł ( słownie : osiem zł ), pakiet nr 14 wadium w wysokości 9,00 zł ( słownie : dziewięć zł ), pakiet nr 15 wadium w wysokości 9,00 zł ( słownie : dziewięć zł ), pakiet nr 16 wadium w wysokości 108,00 zł ( słownie : sto osiem zł ) pakiet nr 17 wadium w wysokości 2,00 zł ( słownie : dwa zł ) pakiet nr 18 wadium w wysokości 105,00 zł ( słownie : sto pięć zł ) pakiet nr 19 wadium w wysokości 60,00 zł ( słownie : sześćdziesiąt zł ) pakiet nr 20 wadium w wysokości 10,00 zł ( słownie : dziesięć zł ) pakiet nr 21 wadium w wysokości 11,00 zł ( słownie : jedenaście zł ) pakiet nr 22 wadium w wysokości 19,00 zł ( słownie : dziewiętnaście zł )

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych tzn. że: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust 1 pkt 1 pzp), tj.: są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, - Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp) .tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Za jedną dostawę spełniającą powyższe wymogi ( odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia ) Zamawiający uzna dostawę wyrobów medycznych ( sprzętu medycznego ), na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty każda, , zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust 1 pkt 3 pzp), tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od daty dostawy i równoczesnego otrzymania faktury, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust 1 pkt 4 pzp - Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga : a) Aktualnego - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. b) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt a, aktualny dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) Aktualnego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot upoważniony do reprezentowania Wykonawcy. d) W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt c, aktualne dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu lub jeśli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się ww dokumentu - dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga : a) Wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) b) Dokumentów (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie c) Oświadczenia dotyczącego terminu dostawy będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz oświadczenia dotyczącego stałości cen oraz warunków płatności będącego załącznikiem 4 do SIWZ ( Warunki płatności ) 4. Wymagania dodatkowe, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i w zawarciu umowy w spawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku , kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć : a) Dokumenty Wymienione w § 18 ust. 1 wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) Wspólny formularz ofertowy oraz pozostałe załączniki o których mowa w § 18 ust. 2 i 3 podpisany przez ustanowionego pełnomocnika c) Zakres uczestnictwa każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną w realizacji zadania,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital specjalistyczny numer 2 Bytom, ul.St.Batorego 15 , 41-902 Bytom, Sekcja Zamówień Publicznych w cenie 24,40 zł lub bezpłatnie ze strony internetowej zamawiajacego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Szpital specjalistyczny numer 2 Bytom, ul.St.Batorego 15 , 41-902 Bytom, BLOK NUMER 2 ( budynek dyrekcji ) , pokój numer 2 ( Kancelaria Główna ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.12.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga złożenia : a) Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ ( dla każdego oferowanego pakietu). b) Dokumentów dopuszczających do obrotu ( wpis do rejestru, świadectwo dopuszczenia, pozwolenie na dopuszczenie do obrotu, CE ).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1- NARZĘDZIA RÓŻNE ORTOPEDYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Piłka oscylacyjna do głowicy GB 125 firmy Aesculap szerokość 25 mm dł. od 90 mm 1 szt 2. Piłka oscylacyjna do głowicy GB 125 firmy Aesculap szerokość 30 mm dł. od 90 mm 2 szt 3. Osłonka na wiertarke Elan firmy Aesculap z tkaniny odpornej na wysoką temperaturę z metalowymi napami i otworem na koszyk narzędziowy z możliwością sterylizacji 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.99.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2- OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU OHIO CARE PLUS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza rozmiar 17 cm x 32 cm, 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czujnik temperatury centralnej dziecka zółty szt 20 20 szt. 2 Filtr powietrza rozmiar 23x15,5 cm 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do filtrów powietrza rozmiar 95 x 115 mm, 1 opak. a 50 szt 20 op. 2. Mata do odprowadnika rozmiar 22 cm x 38 cm , 1 opak a 10 szt 5 op. 3. Rękaw węża do inkubatora 30 szt. 4. Butelki do ssaka 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FIRMY DRAGER II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Łącznik Y wielorazowy do układu oddechowego do Babylog 8000 4 szt 2. Czujnik tlenu 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przesłony okienek typu Irys, 1 opak a 4 szt 6 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czujnik do pomiaru SPO2 typu Y neonatologiczny wielorazowy 5 szt 2 Czujnik do pomiaru SPO2 typu Y neonatologiczny jednorazowy opakowanie a 20 szt 1 opak. 3 Czujnik capnostad do monitorowania etCO2 (końcowo wydechowe CO2) do pomiaru poziomu dwutlenku węgla w drogach oddechowych przy końcu wydechu dla noworodków zaintubowanych op. A 25 szt 1 opak. 4 Czujnik capnostad do monitorowania etCO2 (końcowo wydechowe CO2) do pomiaru poziomu dwutlenku węgla w drogach oddechowych przy końcu wydechu dla noworodków niezaintubowanych op. A 25 szt 1 opak..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - OPRZYRZĄDOWANIE DO PRZEZSKÓRNEGO MONITOROWANIA GAZÓW WE KRWI DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw montażowy do czujników tp zawierający 100 jednorazowych pierścieni klejących i 4 butelki płynu kontaktowego po 20 ml 2 zest. 2. Zestaw akcesoriów dla czujnika tp O2 i tp CO2 ściągacz O-ringów i papier czyszczący 3 zest..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - OPRZYRZĄDOWANIE DO CPAP BABY FLOW DO RESPIRATORA BABYLOG 8000 FILTR DRAGER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniule donosowe rozmiar XS opakowanie a 10 szt 7 opak. 2 Kaniule donosowe rozmiar S opakowanie a 10 szt 7 opak. 3 Kaniule donosowe rozmiar M opakowanie a 10 szt 7 opak. 4 Kaniule donosowe rozmiar L opakowanie a 10 szt 3 opak. 5 Kaniule donosowe rozmiar XL opakowanie a 10 szt 3 opak. 6 Maski S opakowanie a 10 szt 7 opak. 7 Maski M opakowanie a 10 szt 7 opak. 8 Opaska na czoło do Baby Flow biała XS 7 szt 9 Pasek wymienny biały XS 7 szt 10 Opaska na czoło do Baby Flow żółta S 20 szt 11 Pasek wymienny żółty S 20 szt 12 Opaska na czoło do Baby Flow czerwona M 20 szt 13 Pasek wymienny czerwony M 20 szt 14 Opaska na czoło do Baby Flow zielona L 15 szt 15 Pasek wymienny zielony L 15 szt 16 Opaska na czoło do Baby Flow pomarańczowa XL 15 szt 17 Pasek wymienny pomarańczowy XL 15 szt 18 Opaska na czoło do Baby Flow niebieska XXL 5 szt 19 Pasek wymienny niebieski XXL 5 szt 20 Opaska biało-czarna XXL plus 3 opak..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - KANIULE DONOSOWE DO CPAP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kaniule do nCPAP z jednym odprowadzeniem do CPAP-U z dwoma krótkimi odprowadzeniami do przewodów nosowych minimalizujące odleżyny i martwicę rozmiar L 1 op 2. Kaniule do nCPAP z jednym odprowadzeniem do CPAP-U z dwoma krótkimi odprowadzeniami do przewodów nosowych minimalizujące odleżyny i martwicę rozmiar S 1 op 3. Kaniule do nCPAP z jednym odprowadzeniem do CPAP-U z dwoma krótkimi odprowadzeniami do przewodów nosowych minimalizujące odleżyny i martwicę rozmiar XS 1 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.78.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA OHMEDA EXELL AESTIVA 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sensor tlenu do aparatu do znieczulenia Ohmeda Exell 3 szt. 2. Butelka ssaka przy aparacie do znieczulenia Ohmeda Exella Aestiva 1 szt. 3. Kopułka 10 szt. 4. Płatek zastawki 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA SULLA 808 909.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sensor tlenu do aparatu do znieczulenia Sulla 808 909 3 szt. 2. Czujnik przepływu do aparatu do znieczulenia Sulla 808 909 , 1 op a 5 szt 2 op 3. Kopułka do aparatu do znieczulenia Sulla 808 909 10 szt. 4. Płatek zastawki do aparatu do znieczulenia Sulla 808 909 20 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 - OPRZYRZĄDOWANIE DO APARATU DO ZNIECZULENIA DAMECA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kopułka zastawki do aparatu do znieczulenia Dameca 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14- USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uszczelka do trokarów firmy STORZ, średnica otworu 3,9 mm , 1 op a 5 szt 2 op 2. Uszczelka do trokarów firmy STORZ, średnica otworu 9,0 mm 1 op a 5 szt 2 op.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówka sondy zewnętrznej mała 15 szt. 2. Końcówka sondy wewnętrznej duża 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII WERSAPOINT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda do histeroskopowego systemu elektrochirurgicznego dostosowania wewnątrz jamy macicy w przebiegu histeroskopii z równoczesnym płukaniem roztworem soli fizjologicznej kulista 2 szt. 2. Elektroda do histeroskopowego systemu elektrochirurgicznego dostosowania wewnątrz jamy macicy w przebiegu histeroskopii z równoczesnym płukaniem roztworem soli fizjologicznej śróbowa 2 szt. 3. Elektroda do histeroskopowego systemu elektrochirurgicznego dostosowania wewnątrz jamy macicy w przebiegu histeroskopii z równoczesnym płukaniem roztworem soli fizjologicznej pętlowa 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 - FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza do ssaka elektrycznego 7E-BAC/DC 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - CZĘŚCI DO ZAMYKANIA BUTELEK Z ROZTWOREM FORMALINY DO STERYLIZATORA TYPU FORMOMAT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Korek gumowy jednorazowy do zamykania butelek z roztworem formaliny średnica 32 mm 1 000 szt. 2. Kapsel aluminiowy do kapslownicy sterylizatora typu FORMOMAT 1 000 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19- POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dwuczęściowy pojemnik do czyszczenia i dezynfekcji igieł chirurgicznych w myjnii dezynfektorze, z możliwością poddawania sterylizacji parowej, wykonany ze stali nierdzewnej 18/10 średnica pojemnika 7-9 cm 10 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20- OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaworki biopsyjne 1 op a 20 szt 2 op 2 Olejek silikonowy a 15 ml 3 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.68.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21- SPRZĘT DO PRZETACZANIA PŁYNÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedłużacz do pomp infuzyjnych do podawania leków światłoczułych. Długośc około 1,5 m , kolor bursztynowy , końcówka LOCK 1200 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22- PROBÓWKI DO MIKROMETODY DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Probówka do mikrometody do badań biochemicznych z kapilarą o pojemności 200 mikrolitrów z korkiem nakładanym na probówkę a nie wkładanym do wewnątrz probówki oraz bez żadnych zagłębień w obudowie zewnętrznej , wnętrze z zaokrąglonym dnem w kołnierzu przedłużajacym umozliwiajacym postawienie probówki . Probówka równa na całej długości. 800 szt 2 Probówka do mikrometody do badań biochemicznych z kapilarą o pojemności 500 mikrolitrów z korkiem nakładanym na probówkę a nie wkładanym do wewnątrz probówki wnętrze z zaokrąglonym dnem w kołnierzu przedłużajacym umozliwiajacym postawienie probówki . Probówka równa na całej długości bez żadnych zagłębień w obudowie zewnętrznej. 800 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.