eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych ANR OT Gdańsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-14

Ogłoszenie nr 366816 - 2016 z dnia 2016-12-14 r.

Pruszcz Gdański: Sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych ANR OT Gdańsk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334962-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Powstańców Warszawy  28, 83000   Pruszcz Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 583 004 843, e-mail Gdansk@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywny zakup paliwa do samochodów służbowych ANR OT Gdańsk

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SOP-0160-46/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa płynnego do 24 samochodów służbowych Agencji Nieruchomości Rolnych Oddziału Terenowego w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28 w przewidywanej ilości: a)benzyna bezołowiowa 95 - 34 200 litrów, b) olej napędowy ON - 5 200 litrów. 1.2 Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm. Benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. (t.j. Dz.U. 2015 r. poz. 1680) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych o normie PN-EN 228:2013-04 - dla benzyny bezołowiowej; oraz normie PN-EN 590:2013-12 dla oleju napędowego. 1.3 Wykonawca gwarantuje, że wszystkie jego stacje paliw spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać stacje paliw płynnych, bazy, rurociągi przemysłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych oraz ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853). 1.4 Wykonawca zobowiązany jest prowadzić pełen monitoring transakcji, z uwzględnieniem: 1) daty tankowań, 2) miejsca tankowań, 3) ilości tankowanego paliwa, 4) ceny 1 litra paliwa, 5) numeru rejestracyjnego pojazdu, 6) wartości zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu. 1.5 Zakup paliwa dokonywany będzie za pomocą kart magnetycznych lub z mikroprocesorem tzw. chipowych lub hybrydowych, zwanych dalej "kartami paliwowymi" lub "kartami". 1.6 Karty paliwowe muszą być wystawione na numer rejestracyjny każdego pojazdu, po jednej dla każdego środka transportu, w systemie bezgotówkowym. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Karty będą służyły wyłącznie do zakupu paliw. 1.7 Rozliczenie pobranych paliw odbywać się będzie na podstawie raportu transakcji, wystawionego przez wykonawcę, dwa razy w miesiącu: 1) za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca, 2) za okres od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca. 1.8 Zamawiający oświadcza, że umowa dotyczyć będzie 24 samochodów, w tym: 1) na paliwo - E95 - szt. 21, 2) na paliwo - ON - szt. 3. 1.9 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu, likwidacji, bądź zamiany pojazdów służbowych w trakcie trwania umowy. Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tego tytułu. Na wniosek zamawiającego, wykonawca wyda karty paliwowe do nowo zakupionych pojazdów bez dodatkowego wynagrodzenia. 1.10 Miejscem odbioru paliw (tankowania) będą stacje paliwowe wykonawcy bądź będące w sieci wykonawcy, czynne całodobowo na terenie Polski, co najmniej na terenie woj. pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego oraz akceptujące bezgotówkowe karty wykonawcy spełniające wymagania zgodne z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1853) 1.11 Podane ilości paliwa są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zakupu w każdej pozycji asortymentowej do 30% wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 1.12 Każda dokonana transakcja zakupu paliwa musi być zatwierdzona przez kierowcę Zamawiającego poprzez wprowadzenie poufnego kodu PIN lub złożeniem podpisu przez kierowcę Zamawiającego, a następnie potwierdzona dowodem sprzedaży sporządzonym przez wykonawcę np.: wydrukiem z terminala. Kierowca Zamawiającego po sprawdzeniu prawidłowości danych w nim zawartych otrzyma jeden egzemplarz dowodu dokonania transakcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8, 30163100-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT144521.46
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Polski Koncern Naftowy ORLEN Spółka Akcyjna,  ,  ul. Chemików 7,  09-411,  Płock,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170588
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170588
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170588
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.