eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn./Budowa Przedszkola Miejskiego na osiedlu Międzytorze w Płocku/



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Płock: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: /Budowa Przedszkola Miejskiego na osiedlu Międzytorze w Płocku/
Numer ogłoszenia: 366808 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Inwestycje Miejskie" Sp. z o.o. , ul. Bielska 9/11, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 364 19 66, faks 24 364 19 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inwestycjemiejskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: /Budowa Przedszkola Miejskiego na osiedlu Międzytorze w Płocku/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. /Budowa Przedszkola Miejskiego na osiedlu Międzytorze w Płocku/. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział II SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 74.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na kompleksowym świadczeniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej, budynków zamieszkania zbiorowego lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1900 m2 każdy oraz wartości brutto każdej inwestycji nie mniejszej niż 6 mln zł.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dysponować na moment podpisania umowy osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia nadzoru: - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót budowlanych na stanowisku inspektora nadzoru, a w tym sprawowanie nadzoru nad realizacją 3 inwestycji w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej, budynków zamieszkania zbiorowego lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1900 m2 każdy oraz wartości brutto każdej inwestycji nie mniejszej niż 6 mln zł. - 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót budowlanych na stanowisku inspektora nadzoru, a w tym sprawowanie nadzoru nad realizacją 3 inwestycji w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej, budynków zamieszkania zbiorowego lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1900 m2 każdy oraz wartości brutto każdej inwestycji nie mniejszej niż 6 mln zł, - 1 osobą w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót budowlanych na stanowisku inspektora nadzoru, a w tym sprawowanie nadzoru nad realizacją 3 inwestycji w zakresie budowy obiektów użyteczności publicznej, budynków zamieszkania zbiorowego lub budynków mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1900 m2 każdy oraz wartości brutto każdej inwestycji nie mniejszej niż 6 mln zł. Uwaga: W/w osoby muszą posiadać aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (dające prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych). Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - poświadczenia, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, - w przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie (Załącznik nr 3 do SIWZ), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania w/w dowodów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ. 2) Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestycjemiejskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., ul. Bielska 9/11, 09-400 Płock.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Inwestycje Miejskie Sp. z o.o., ul. Bielska 9/11, 09-400 Płock, Pokój nr 9 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.