eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-12

Warszawa: Dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 366786 - 2010; data zamieszczenia: 12.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich , ul. Tamka 3, 00-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 237 00 00, faks 022 237 00 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę urządzeń komputerowych i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania z podziałem na części: Część 1: Notebook - 9 szt. Część 2: Zestaw PC - 2 szt. Część 3: Drukarka - 2 szt. Część 4: Urządzenie wielofunkcyjne typ I - 1 szt. Część 5: Urządzenie wielofunkcyjne typ II - 1 szt. Część 6: Projektor multimedialny - 3 szt. Część 7: Akcesoria komputerowe PenDrive- 11 szt. Część 8: Pakiet oprogramowania komputerowego typ I - 11 szt. Część 9: Pakiet oprogramowania komputerowego typ II - 1 szt. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę pełnej dokumentacji z nim związanej (m. in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne oraz certyfikaty), oraz bezterminową licencję (sublicencję) na wykorzystanie oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem na dostarczonym sprzęcie i sprzęcie otrzymanym w ramach napraw. 3. Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, w pełni sprawny, wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia sprzętu. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wraz ze sprzętem przekazał Zamawiającemu wszystkie elementy jego wyposażenia oraz sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy. 5. Oferowany sprzęt musi być gotowy do użycia tj. musi posiadać akcesoria niezbędne do pracy danego urządzenia (np. kable, zasilacze). 6. Oferowany sprzęt musi być oznakowany przez Wykonawcę za pomocą materiałów dostarczonych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.11.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 30.23.46.00-4, 38.65.21.00-1, 48.70.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 9.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 9.2.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest wnieść przed podpisaniem umowy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny oferty zawierającej podatek VAT. 9.2.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielonym przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst .jedn. .Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 9.2.3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy: a) w pieniądzu - odpowiednią kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 87 1010 1010 0167 1118 9110 0000, z adnotacją -Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na Dostawę, instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania komputerowego. Znak sprawy ZPC-114-B.1.16-2010-, b) w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pozostałych dopuszczanych formach dokument zabezpieczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej przed podpisaniem umowy. 9.2.4. Z dokumentu gwarancji bankowej ubezpieczeniowej, winno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłat należności z ustanowionego zabezpieczenia w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 9.2.5. Warunki i termin zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostały we wzorze umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 3.2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 3.2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 3.2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww warunki.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 3.2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia-, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdz. 3.2 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia ww warunki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.4. Zasady dotyczące wykonawców występujących wspólnie: W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja-spółki cywilne) obowiązują ich następujące zasady: 3.4.1 Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.4.2 Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie), o którym mowa w pkt 3.4.1 oraz dokumenty, wymienione w pkt 3.2. 3.4.3. Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa: a) dokumenty, o których mowa w pkt 3.2.1. lit a), b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w pkt 3.2.1. lit. b) tiret 2. 3.4.4. Wykonawcy występujący wspólnie składają łącznie: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o którym mowa w pkt 3.2.1 lit b) tiret 1, b) dokumenty określone w pkt 3.2.1 lit. d, e. (warunki określone w pkt 3.1.1. ppkt 1 powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie). 3.4.5. Oferta musi być podpisana zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale 4 przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crzl.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich,Warszawa, ul. Kopernika 36/40, pok. nr 360.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2010 godzina 12:00, miejsce: Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich,Warszawa, ul. Kopernika 36/40, pok. nr 354.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu B.1.16 -Wyrównanie szans na rynku pracy dla osób 50 plus-..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: Notebook - 9 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Notebook - 9 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: Zestaw PC - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: Zestaw PC - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: Drukarka - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: Drukarka - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4: Urządzenie wielofunkcyjne typ I - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4: Urządzenie wielofunkcyjne typ I - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5: Urządzenie wielofunkcyjne typ II - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5: Urządzenie wielofunkcyjne typ II - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6: Projektor multimedialny - 3 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6: Projektor multimedialny - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7: Akcesoria komputerowe PenDrive- 11 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7: Akcesoria komputerowe PenDrive- 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.46.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8: Pakiet oprogramowania komputerowego typ I - 11 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8: Pakiet oprogramowania komputerowego typ I - 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9: Pakiet oprogramowania komputerowego typ II - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9: Pakiet oprogramowania komputerowego typ II - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.