eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie przez dysponenta części budżetowej sprawozdań budżetowych łącznych wraz z zakupem serwera, zasilacza awaryjnego do serwera oraz drukarki sieciowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Poznań: Dostawa i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie przez dysponenta części budżetowej sprawozdań budżetowych łącznych wraz z zakupem serwera, zasilacza awaryjnego do serwera oraz drukarki sieciowej
Numer ogłoszenia: 366724 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 319052 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie przez dysponenta części budżetowej sprawozdań budżetowych łącznych wraz z zakupem serwera, zasilacza awaryjnego do serwera oraz drukarki sieciowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) zakup, dostawę i wdrożenie aplikacji umożliwiającej sporządzanie sprawozdań łącznych przez dysponenta części budżetowej 85/30 - Województwo wielkopolskie, b) zakup, dostawę serwera wraz z oprogramowaniem systemowym, zasilacza awaryjnego do serwera i drukarki sieciowej, c) przeprowadzenie szkolenia użytkowników aplikacji. 2. Wymagania ogólne aplikacji: a) Wykonawca musi zabezpieczyć w okresie gwarancji, bez dodatkowych kosztów, stałą aktualizację programu stosownie do zmian występujących w przepisach prawa, bez konieczności powiadamiania przez Zamawiającego o takowych zmianach, b) aplikacja musi umożliwić jednostkom samorządu terytorialnego otrzymującym dotacje z budżetu dysponenta części budżetowej 85/30 oraz podległym dysponentowi części budżetowej 85/30 państwowym jednostkom budżetowym - wprowadzanie, drukowanie oraz przesyłanie drogą elektroniczną jednostkowych sprawozdań budżetowych, c) aplikacja musi zapewnić w okresie sporządzania sprawozdań budżetowych prawidłową pracę dla ok. 300 użytkowników równocześnie. 3. Wymagania dotyczące sprzętu: a) Zamawiający zastrzega, że dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, w wersji możliwie najbardziej zaawansowanej, ale jednocześnie przetestowanej eksploatacyjnie w zastosowaniach zbliżonych funkcjonalnie do zamawianej aplikacji, b) serwer musi charakteryzować się następującymi lub lepszymi parametrami technicznymi: Procesor: czterordzeniowy, minimalna częstotliwość taktowania: 2GHz i pojemność cache 4MB, w architekturze x86-64, dedykowany do pracy w serwerach, zaprojektowany do pracy w układach dwuprocesorowych, Ilość zainstalowanych procesorów: 1, możliwość rozbudowy maksymalnie do 2 procesorów, Pamięć RAM: 8GB, (4x2GB w jednobankowych modułach RDIMM z korekcją błędów ECC) 1333MHz, DDR3, Dyski twarde: 2 dyski 300GB typu Hot-plug SAS, o prędkości obrotowej 10k RPM, Interfejsy sieciowe: minimum 2 x 10/100/1000 Mbit/s, Porty: 4 porty USB, w tym dwa porty na przedniej ścianie obudowy, 2 x 15 stykowe D-Sub, 1 x RS 232, Karta graficzna: umożliwiająca wyświetlanie obrazu o rozdzielczości 1280 x 1024, dopuszcza się możliwość stosowania zintegrowanych z płytą główną kart graficznych, Zarządzanie: serwer musi być wyposażony w kartę zdalnego zarządzania (konsoli) posiadającą dedykowane złącze RJ-45 pozwalającą na: włączenie, wyłączenie i restart serwera, podgląd logów sprzętowych serwera i karty, wysyłanie do administratora maila z powiadomieniem o awarii lub zmianie konfiguracji sprzętowej, konfigurację kontrolera RAID, przejęcie pełnej konsoli tekstowej serwera niezależnie od jego stanu (także podczas startu, restartu OS) - rozwiązanie sprzętowe, niezależne od systemów operacyjnych, Sprzętowy kontroler SAS: dostępne poziomy RAID 0, 1, 10, 5, 256 MB cache, obsługa min. 4 dysków twardych, Typ zasilacza: dwa redundantne zasilacze 230V 50-60Hz, Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows Server, Red Hat Enterprise Linux, CentOS 5.x, SUSE Linux Enterprise Server Obsługiwane platformy wirtualizacyjne: Vmware ESXi lub Citrix XenServer, Napędy: wewnętrzny napęd DVD-RW, Obudowa: o wysokości maksymalnie 3U dedykowana do zamontowania w szafie rack 19 cali wraz z zestawem szyn do mocowania w szafie i wysuwania do celów serwisowych, Diagnostyka: diody diagnostyczne lub panel LCD umieszczone na froncie obudowy, umożliwiające wyświetlenie informacji o stanie serwera, c) drukarka musi charakteryzować się następującymi lub lepszymi parametrami technicznymi: Prędkość drukowania w czerni (tryb normal, A4): 40 str./min, Jakość druku w czerni: 1200 x 1200 dpi, Pojemność pamięci: minimum 128MB, Języki drukowania: HP PCL 5e, HP PCL 6, emulacja HP Postscript Level 3, Interfejsy: USB 2.0, wbudowany serwer druku z interfejsem Ethernet 10/100/1000 Base-TX, Druk dwustronny: tak, Obciążalność: nie mniejsza niż 5000 stron miesięcznie, Sterowniki: systemy MS Windows i Linux, Certyfikaty: Energy Star, d) zasilacz awaryjny UPS musi charakteryzować się następującymi lub lepszymi parametrami technicznymi: Minimalna moc wyjściowa: 1500 VA, Możliwość współpracy z oprogramowaniem zarządzającym dostarczonym z zasilaczem, Napięcie wejściowe: 230 V, Zabezpieczenie przeciążeniowe: bezpiecznik topikowy, Obudowa Rack-Mount. e) Zamawiający wymaga, by dostarczona platforma serwerowa wraz z oprogramowaniem zapewniała jednoczesną pracę ok. 300 użytkowników zlokalizowanych w siedzibach użytkowników aplikacji, f) Wykonawca zobowiązuje się również do dostarczenia łącznie z ofertą dokumentacji w języku polskim (lub w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym) potwierdzającej spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. Zamawiający nie dopuszcza stwierdzenia, że zaoferowany sprzęt spełnia wymagania, bez dołączenia odpowiednich certyfikatów i dokumentacji. W opisie technicznym należy bezwzględnie podać nazwę producenta i typ, model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 4. Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu (serwer, zasilacz do serwera, drukarka) z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunków licencyjnych określa załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Warunki gwarancyjne: a) aplikacja do sporządzania sprawozdań budżetowych musi być objęta 12-miesięczną gwarancją, liczoną od momentu zrealizowania całości Przedmiotu umowy, b) Wykonawca zapewnia 36-miesięczny serwis gwarancyjny serwera, liczony od momentu zrealizowania całości Przedmiotu umowy, c) zasilacz awaryjny do serwera oraz drukarka sieciowa muszą być objęte co najmniej 12-miesięcznymi gwarancjami, liczonymi od momentu zrealizowania całości Przedmiotu umowy. 7. W okresie gwarancji aplikacji Wykonawca zapewni Zamawiającemu prowadzenie przez swoich pracowników usługi helpdesk. 8. Szczegółowy opis warunków gwarancyjnych oraz usługi helpdesk określa załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego niezbędne szkolenie dla wszystkich użytkowników aplikacji, w tym wyznaczonych administratorów Zamawiającego, w wymiarze ok. 50 godzin. Dla ok. 285 użytkowników szkolenie będzie obejmowało prezentację obsługi aplikacji wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności niezbędnych do prawidłowego sporządzania sprawozdań jednostkowych. Natomiast dla ok. 15 użytkowników, w tym administratorów, szkolenie będzie obejmowało prezentację obsługi aplikacji wraz z omówieniem wszystkich funkcjonalności aplikacji niezbędnych do prawidłowego sporządzania sprawozdań jednostkowych i łącznych oraz administrowania aplikacją. Wykonawca musi dostosować właściwą liczbę ćwiczeń dla poszczególnych grup użytkowników aplikacji w sposób pozwalający na samodzielne użytkowanie aplikacji. Ze względu na dużą ilość użytkowników aplikacji (ok. 300), Zamawiający zaakceptuje przeprowadzenie szkolenia użytkowników w grupach. Termin realizacji szkolenia zostanie ustalony między Zamawiającym a wybranym Wykonawcą w trakcie realizacji umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 48.82.50.00 - Serwery WWW 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TBD Systemy Informatyczne Sp. z o.o., ul. Zgoda 57, Kielce, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 83640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262853,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.