eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kolokacji urządzeń.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kolokacji urządzeń.
Numer ogłoszenia: 366682 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań , ul. Konstancińska 11, 02-942 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 842 20 11, faks 0-22 842 23 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cobro.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i kolokacji urządzeń..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego i usługa kolokacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 70.22.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne 64.21.44.00 - Wynajem kablowych łączy telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium. Łączna wartość wadium wynosi: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych), w tym: a) w przypadku oferty na część I przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). b) w przypadku oferty na część II przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacać przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego (konto Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań): PeKaO Bank Pekao S.A. Nr 10 1240 6175 1111 0000 4571 1648 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczy 5/DZP/2009 6. Zgodnie z umową rachunku bankowego, środki pieniężne - wadia zgromadzone -przechowywane na rachunku bankowym Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Opakowań są oprocentowane. 7. Gwarancje lub poręczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego, w pokoju nr 215 w godz. 8:00 do 16:00. 8. Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczającym jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9. Zamawiający informuje, że w przypadku składania oferty na dwie części przedmiotu zamówienia, wadium w postaci gwarancji lub poręczenia może być złożone na jednym dokumencie. Jednakże, postępowanie, w każdej części przedmiotu zamówienia może być zakończone w różnych terminach i w różny sposób faktyczny, tj. inny dla każdej oferty częściowej. W tym przypadku Zamawiający zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 2, ust. 4a i ust. 5 ustawy zobowiązany jest do zwrotu lub zatrzymania wadium odrębnie dla każdej oferty częściowej, dlatego też zalecane jest złożenie wadium w postaci dokumentu odrębnie dla każdej części lub zawarcie w treści dokumentów stosownych postanowień umożliwiających zwrot lub zatrzymanie tych wadiów odrębnie dla każdej części (oferty częściowej). 10. Zaleca się, aby Wykonawca podał w ofercie formę w jakiej zostało wniesione wadium oraz datę wniesienia wadium lub złożył wraz z ofertą dowód wniesienia wadium, np. w formie kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, ale nie jest to warunek konieczny). 11. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy. 12. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie (wystąpienie, wniosek) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy i w art. 46 ust. 5 ustawy poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium(zaleca się wskazanie przepisów ustawy, tj. art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy) lub poprzez wskazanie co najmniej ustawy. 13. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium zostanie, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy, odrzucona. 14. W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty lub w miejsce wskazane w pkt. 7 niniejszego Rozdziału zostało złożone jego tłumaczenie na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy tylko Części I zamówienia - posiadają doświadczenie w zakresie wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie dwóch zamówień zawierających dostawę, instalację i serwisowanie systemów klastrowych, wirtualizacji środowiska systemowego i macierzy dyskowych o wartości min. 1,5 mln złotych brutto każde, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dotyczy tylko Części I zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 1 mln. złotych; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy (odpowiednio). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w Rozdziale VI SIWZ; 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. e) dotyczy Części I zamówienia: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; f) wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2. Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - w załączniku druk do ewentualnego wykorzystania (załącznik nr 2 do SIWZ). Oryginał oświadczenia podpisany przez Wykonawcę. 3. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 niniejszego Rozdziału, Wykonawcy składają odpowiednio, np. jako oświadczenie łączne lub oświadczenie oddzielne. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału: 4.1. podpunkty a), b), d) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4.2. podpunkt c) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 4.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.1 ppkt a) i pkt. 4.1 ppkt d) oraz w pkt. 4.2. niniejszego Rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1. ppkt b) niniejszego Rozdziału powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 niniejszego Rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 4.3. niniejszego Rozdziału stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 i 5 niniejszego Rozdziału, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Zarówno wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym, jak i ich tłumaczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cobro.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań ul. Konstancińska 11 02-942 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań ul. Konstancińska 11 02-942 Warszawa w sekretariacie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5.1.1. Klaster serwerów Aplikacji-Bazy Danych Klaster będzie miał dwa węzły, zbudowane na dwóch komputerach typu Blade połączonych w klaster niezawodnościowy. W przypadku awarii jednego z węzłów przetwarzanie przejmie drugi węzeł. Po usunięciu awarii przetwarzanie zostanie przywrócone do stanu z przed awarii. Na każdym węźle klastra zostaną zainstalowane w środowisku wirtualnym następujące partycje: 1. Partycja Linux - Open VPN - dla zapewnienia bezpieczeństwa dostępu do systemu. 2. Partycja MS Windows - dla instalacji aplikacji Portal CMS. 3. Partycja MS Windows - dla instalacji aplikacji PDO. 4. Partycja MS Windows - dla instalacji aplikacji PAS. 5. Partycja Linux - dla instalacji e-Learning. 6. Partycja MS Windows - dla instalacji bazy danych MS SQL Server. 7. Partycja Linux - dla instalacji bazy danych Postgresql. 8. Partycja MS Windows - dla instalacji oprogramowania administratora systemu. 5.1.2. Serwer Szkoleniowo-Testowy Serwer zbudowany będzie na komputerze typu Blade przeznaczony jest dla testowania nowych wersji oprogramowania przed wprowadzeniem do eksploatacji oraz prowadzenia szkoleń osób zajmujących się obsługą systemu. Na jednym fizycznym serwerze zostanie odzwierciedlone całe środowisko produkcyjne (zestaw z klastra serwerów). W środowisku wirtualnym zainstalowane zostaną następujące partycje: 1. Partycja Linux - Open VPN - dla zapewnienia bezpieczeństwa dostępu do systemu. 2. Partycja MS Windows - dla instalacji aplikacji Portal-CMS. 3. Partycja MS Windows - dla instalacji aplikacji PDO. 4. Partycja MS Windows - dla instalacji aplikacji PAS. 5. Partycja Linux - dla instalacji e-Learning. 6. Partycja MS Windows - dla instalacji bazy danych MS SQL Server. 7. Partycja Linux - dla instalacji bazy danych Postgresql. 8. Partycja MS Windows - dla instalacji oprogramowania administratora systemu. 5.1.3. Macierz dyskowa Macierz dyskowa przeznaczona będzie do utworzenia wirtualnych dysków dla potrzeb klastra serwerów Aplikacja-Bazy Danych oraz serwera Szkoleniowo-Testowego. 5.1.4. Serwer backupu z macierzą dyskową Serwer backupu wykonuje kopie zapasowe plików serwerów na własną macierz dyskową dostępną poprzez wewnętrzny kontroler macierzowy. 5.1.5. Serwer administratora Jest serwerem pomocniczym służącym do administrowania systemu oraz do konfigurowania poszczególnych elementów systemu. Serwer będzie wyposażony w odpowiednie oprogramowanie do zarządzania infrastrukturą komputerów typu Blade. 5.1.6. Szafa typu Rack Wszystkie dostarczane elementy wymienione w punktach 5.1.1 do 5.1.6 będą zainstalowane w jednej szafie typu Rack..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 48.90.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa kolokacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe założenia przyjęte dla usługi kolokacyjnej: 1. W pomieszczeniu firmy świadczącej usługi kolokacyjnej zostanie umieszczona szafa ze sprzętem komputerowym będącym własnością Zamawiającego. 2. Sprzęt umieszczony w szafie objęty będzie trzyletnią gwarancją przez dostawcę sprzętu. 3. Usługa kolokacyjna będzie świadczona przez firmę zewnętrzną w zakresie udostępnienia miejsca, zasilania szafy ze sprzętem komputerowym, klimatyzacji, dostępu do sieci Internet bez obsługi operatorskiej oprogramowania systemowego i aplikacyjnego serwerów zainstalowanych w szafie. Obsługę operatorską oprogramowania systemowego i aplikacyjnego zapewni Zamawiający. Wymagania ogólne 1. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę wraz z ofertą certyfikatu dotyczącego systemu zarządzania zgodnego z normą ISO 9001:2001. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, z zamawiający żąda dostarczenia przez wykonawcę wraz z ofertą certyfikatu ISO 27001 Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnego z wymaganiami ISO/IEC 27001:2005..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.22.00.00-9, 64.21.44.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.