Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-01
Zgorzelec: Dostawa wyrobów budowlanych na Oddział Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej, Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej oraz do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego WS-SPZOZ w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 36657 - 2011; data zamieszczenia: 01.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Zgorzelcu , ul. Lubańska 11-12, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7722858, faks 075 7750173.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów budowlanych na Oddział Chirurgii Ogólnej i Chirurgii Onkologicznej, Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej oraz do Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego WS-SPZOZ w Zgorzelcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: (Armatura sanitarna PAKIET 1 Płytki ceramiczne PAKIET 4 Materiały budowlane PAKIET 5 ZADANIE 1) (Wykładziny PCV PAKIET 2 ZADANIE 2) (Rolety okienne PAKIET 3 ZADANIE 3) (Farby lateksowe PAKIET 6 ZADANIE 4) (Instalacje elektryczne PAKIET 7 ZADANIE 5) (Stolarka drzwiowa PAKIET 8 ZADANIE 6) (Sufit podwieszany PAKIET 9 ZADANIE 7) (Wyposażenie PAKIET 10-14 ZADANIE 8) (Sprzęt gaśniczy PAKIET 15 ZADANIE 9).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00-4, 44.41.10.00-4, 44.11.10.00-1, 44.11.22.00-0, 24.91.00.00-6, 39.51.54.10-2, 44.81.00.00-1, 31.00.00.00-6, 31.52.00.00-7, 31.51.00.00-4, 31.68.10.00-3, 31.22.00.00-4, 44.22.00.00-8, 44.22.12.00-7, 44.22.12.20-3, 44.19.00.00-8, 44.41.00.00-7, 44.00.00.00-0, 35.11.10.00-5, 44.48.22.00-4, 35.11.13.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 740,00zł. Kwota wadium dla każdej z części: ZADANIE 1 -1 000,00 zł ZADANIE 2 - 700,00 zł ZADANIE 3- 70,00 zł ZADANIE 4 -220,00 zł ZADANIE 5 -1 300,00 zł ZADANIE 6 -1 200,0 zł ZADANIE 7- 120,00 zł ZADANIE 8 -1 000,00 zł ZADANIE 9- 130,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
należy wykazać realizację przynajmniej jednego zamówienia, polegającego na dostawie wyrobów budowlanych, o porównywalnej wartości - z uwzględnieniem wartości zadań na jakie składana jest oferta
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę wyroby budowlane spełniają wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, wymagane dokumenty zostaną dołączone do dostarczonych wyrobów (treść oświadczenia zawarta w formularzu oferty); 2) następujących dokumentów (dotyczy tylko wykonawców składających oferty na pakiet nr 8)- a) Oświadczenie dostawcy wzmocnień stalowych o spełnianiu warunku dot. grubości warstwy ocynku. b) Certyfikat poświadczający przeprowadzenie badań stopnia palności profili. c) Atest PZH na profile dla drzwi z PVC. d) Aprobata ITB na profile drzwiowe z PVC. e) Zaświadczenie, potwierdzające iż u producenta stolarki została przeprowadzona kontrola stwierdzająca zgodność prac z zaleceniami aprobaty ITB i producenta systemu. Zaświadczenie może być wydane przez ITB lub inną upoważnioną do takich kontroli jednostkę.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz oferty - Załącznik do siwz. 2) Oświadczenie, o spełnieniu warunku ubiegania się o udzielenie zamówienia - w treści formularza oferty. 3) Wypełniony formularz cenowy - Załącznik do siwz. 4) Pełnomocnictwo lub upoważnienie osób podpisujących ofertę do działania w imieniu wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych ustaw lub dokumentów przywołanych lub załączonych do oferty 5) Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w niniejszej umowie oraz określa warunki zmiany umowy: 1) dopuszcza się możliwość dokonywania zmian w umowie w przypadku zmian przepisów powszechnie obowiązujących, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) dopuszcza się zmianę ceny oferty, polegającej na urzędowej zmianie stawek podatku VAT oraz podatku akcyzowego. Zmiana ta obowiązuje Strony z mocy prawa i nie wymaga zawarcia aneksu; 3) dopuszcza się zastosowanie wyrobów innych, niż wskazanych w ofercie pod warunkiem zachowania przez nie co najmniej równoważnych parametrów technicznych i nie powodujących zmiany ceny oferty;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzoz.zgorzelec.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Dziale Zamówień Publicznych WS- SPZOZ - I piętro budynku administracji WS
SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12, pokój 13-14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2011 godzina 12:00, miejsce: w Dziale Zamówień Publicznych WS- SPZOZ - I piętro budynku administracji WS SPZOZ w Zgorzelcu przy ul. Lubańskiej 11-12, pokój 13-14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Armatura sanitarna PAKIET 1 Płytki ceramiczne PAKIET 4 Materiały budowlane PAKIET 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.00.00-4, 44.41.10.00-4, 44.11.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładziny PCV PAKIET 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0, 24.91.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rolety okienne PAKIET 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.10-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby lateksowe PAKIET 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacje elektryczne PAKIET 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00-6, 31.52.00.00-7, 31.51.00.00-4, 31.68.10.00-3, 31.22.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolarka drzwiowa PAKIET 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.00.00-8, 44.22.12.00-7, 44.22.12.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sufit podwieszany PAKIET 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie PAKIET 10-14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 44.00.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt gaśniczy PAKIET 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.10.00-5, 44.48.22.00-4, 35.11.13.00-8, 39.52.54.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ WEWNĘTRZNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI JERZMANKI, GM. ZGORZELEC - DŁ. 0,800 KM
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Nadbudowa budynku szpitala celem utworzenia nowego bloku operacyjnego w Wielospecjalistycznym Szpitalu SPZOZ w Zgorzelcu" II postępowanie
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
- "Renowacja tynków wewnętrznych i sztukaterii wraz z pomalowaniem ścian oraz sufitów westybulu Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizatorów na terenie miasta Zgorzelec
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wniesieniem i montażem rolet wewnętrznych oraz żaluzji pionowych dla KWP w Katowicach, KMP/KPP garnizonu śląskiego oraz CBŚP, BSWP i CBZC - umowa ramowa
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 106 lamp solarnych
- REMONT BUDYNKU NR 27 - MAGAZYN PŁYNÓW INFUZYJNYCH
- Dostawa wyposażenia Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Zieleniewie
- Eko Oświetlenie w Gminie Miasto Szczecin - wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne na terenie Miasta Szczecin
- Poprawa efektywności energetycznej w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radlinie
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.