eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych i lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2012 r. do dnia 31 grudzień 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-07

Szczytno: Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych i lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2012 r. do dnia 31 grudzień 2012 r.
Numer ogłoszenia: 366524 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Polska 38, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6248511 w. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych i lokali komunalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Szczytno, polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2012 r. do dnia 31 grudzień 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych z funkcją mieszkaniową i użytkową oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach wspólnot na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2012 r. do dnia 31 grudzień 2012 r. 2. Zakres Zamówienia obejmuje następujące części (zadania): A. Zadanie Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych, B. Zadanie Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 50.70.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.31.10-7, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.33.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać, że wykonał minimum 1 robotę budowlaną w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia w zakresie poszczególnych zadań, każda o wartości minimum dla poszczególnych części: 10.000 zł brutto dla Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych; 60.000 zł brutto dla Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym oraz przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie potencjału technicznego do wykonania zamówienia, zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, powinny posiadać w przypadku: a) Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych - kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru i eksploatacji w zakresie: konserwacji, remontów, montażu, kontrolno - pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci: Grupa 1. urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające i zużywające energię elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV. b) Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym - wymagane kwalifikacje, w tym uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomiczno- finansowej zamawiający nie określa szczególnych wymagań, jednakże wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie niższą niż dla poszczególnych części (zadań): 1) 10.000 zł dla Zadania Nr 1 - w zakresie instalacji elektrycznych; 2) 20.000 zł dla Zadania Nr 2 - w zakresie instalacji sanitarnych i w zakresie ogólnobudowlanym

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, gdy wykonawca lub udostępniający jest osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą; 2. oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia, jeżeli nie wynika to z dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgk.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ UL. POLSKA 38 12-100 SZCZYTNO, pn.- pt. w godz.: 7:00- 15:00 Tel. (0-89) 624-85-11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 09:00, miejsce: miejsce: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ UL. POLSKA 38 12-100 SZCZYTNO, godziny urzędowania: 7:00 - 15:00, pok. nr 3 -sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych z funkcją mieszkaniową i użytkową oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach wspólnot na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 styczeń 2012 r. do dnia 31 grudzień 2012 r. w zakresie Zadania Nr 1 - instalacje elektryczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres zamówienia wg SIWZ DT/A/2011..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie w gotowości technicznej budynków komunalnych z funkcją mieszkaniową i użytkową oraz lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach komunalnych oraz w budynkach wspólnot na terenie miasta Szczytno, administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Szczytnie polegające na wykonywaniu bieżących napraw, bieżących remontów i usuwaniu awarii w okresie od dnia 01 luty 2011 r. do dnia 31 grudzień 2011 r. w zakresie Zadania Nr 2 - instalacje sanitarne i w zakresie ogólnobudowlanym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielkość i zakres zamówienia wg SIWZ DT/A/2011.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.12.10-1, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-5, 45.33.23.00-6, 45.33.24.00-7, 45.33.30.00-0, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.43.21.14-6, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.