eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dostawa sprzętu komputerowego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Oświęcim: Dostawa sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 366464 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263806 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-603 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8432022, faks 033 8431934.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu w następujących ilościach: Lp. Sprzęt szt. 1. Czytnik kart 4 2. Drukarka typ 1 z kompletem kabli i kompletem oryginalnych tonerów 3 3. Drukarka typ 2 z kompletem kabli i kompletem oryginalnych tonerów 2 4. Dysk zewnętrzny 20 5. Jednostka centralna typ 1 10 6. Jednostka centralna typ 2 4 7. Jednostka centralna typ 3 1 8. Laptop typ 1 z torbą i myszką bezprzewodową 3 9. Laptop typ 2 ze stacją dokującą, torbą i myszką bezprzewodową 3 10. Laptop typ 3 z torbą i myszką bezprzewodową 1 11. Laptop typ 4 ze stacją dokującą, torbą i myszką bezprzewodową 1 12. Monitor typ 1 14 13. Monitor typ 2 6 14. Ploter (w pełni gotowy do użycia), z instalacją i uruchomieniem urządzenia na miejscu oraz szkoleniem użytkowników 1 15. Skaner typ 1 1 16. Skaner typ 2 4 17. Stacja dokująca 2 18. Switch 10 19. Tablet ze stacją dokującą i klawiaturą 2 20. Urządzenie wielofunkcyjne z kompletem kabli i kompletem oryginalnych tonerów 4 2. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia przedmiotu zamówienia. 3.Szczegółowy opis minimalnych, wymaganych parametrów technicznych sprzętu komputerowego został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, których parametry zostały podane w wymienionym załączniku. Wszystkim użytym w SIWZ nazwom własnym w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy lub równoważne. Zamawiający posłużył się nazwą własną producenta dla ułatwienia opisu przedmiotu zamówienia, w oparciu o przesłanki art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 4.Zaoferowane urządzenia równoważne muszą być kompatybilne ze sprzętem, do którego są przeznaczone, posiadać takie same lub lepsze parametry w stosunku do asortymentu określonego przez Zamawiającego powyżej. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę urządzenia równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym pełnej nazwy producenta i modelu. Wymieniony w załączniku nr 1 sprzęt powinny być fabrycznie nowe i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz gwarancję producenta. 5.Wykonawca zobowiązuje się do przekazania gwarancji producenta na dostarczony sprzęt, na czas i warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.1 Termin gwarancji biegnie od dnia odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia stwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Suntar sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 181972,35

  • Oferta z najniższą ceną: 181972,35 / Oferta z najwyższą ceną: 212960,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.