eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czaplinek › Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Czaplinek dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Stare Drawsko, Nowe Drawsko i Kołomąt.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Czaplinek: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Czaplinek dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Stare Drawsko, Nowe Drawsko i Kołomąt.
Numer ogłoszenia: 366382 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 269474 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czaplinek, Rynek 6, 78-550 Czaplinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 37 26 200, faks 94 37 26 202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Czaplinek dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Stare Drawsko, Nowe Drawsko i Kołomąt..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Stare Drawsko, Nowe Drawsko i Kołomąt na terenie gminy Czaplinek zgodnie z uchwałą Nr XVII/211/12 Rady Miejskiej w Czaplinku z dnia 24 kwietnia 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Czaplinek dla terenu położonego w obrębach ewidencyjnych Stare Drawsko, Nowe Drawsko i Kołomąt wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, zwanego dalej -planem. Powierzchnia terenu, którego dotyczy opracowanie planu wynosi około 230 ha, w tym wykonanie opracowań poprzedzających prace planistyczne oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu. 2.Przedmiot zamówienia należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z: a)ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r. poz. 647), dalej zwaną -ustawą opzp, b)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz.U. z 2008r. Nr 25, poz. 150, z późn.zm.), c)ustawą z dnia 03 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227, z późn.zm.), d)ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2009r. Nr 151, poz. 1220, z późn.zm.), e)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587), f)rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz.U. Nr 155, poz. 1298), g)ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. Nr 163 poz. 981). 3.W ramach wykonania przedmiotu zamówienia do zadań Wykonawcy należy: a)pozyskanie niezbędnych map do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego zgodnych z art. 16 ustawy opzp, b)opracowanie wszystkich niezbędnych dokumentów wynikających z procedury określonej przepisami ustawy opzp, tj. ogłoszeń, wystąpień do organów uzgadniających i opiniujących, a w szczególności wymogów w art. 17 ustawy opzp, oraz procedury określonej przepisami obowiązującej ustawy o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, c)uwzględnienie w projekcie planu wymogów określonych w ustawie opzp, a w szczególności wymogów w art. 15 ustawy opzp, d)praca wstępna: 1/ ustalenie szczegółowego zakresu prac, 2/ ocenę stanu istniejącego zagospodarowania przestrzennego, 3/ ustalenie celów, jakie ma spełniać plan; e)analiza wniosków do planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia; f)prezentacja koncepcji planu Burmistrzowi Czaplinka; g)opracowanie projektu planu z uwzględnieniem uwag Burmistrza Czaplinka; h)sporządzenie strategicznej prognozy oddziaływania na środowisko i wykonanie opracowania ekofizjograficznego; i)sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu; j)uzyskanie uzgodnień i opinii, w tym pozytywnej opinii gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, k)wprowadzanie zmian do projektu, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień; l)udział w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami; m)analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem projektu planu i prognozy oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; n)wprowadzenie zmian do projektu planu wynikających z rozpatrzenia uwag o których mowa w poz. j; o)prezentacja projektu planu Burmistrzowi Czaplinka; p)ponowne uzgadnianie projektu planu; q)wprowadzenie zmian do projektu planu, wynikających z ponownych uzgodnień; r)przygotowanie projektu planu do uchwalenia w formie uchwały wraz z uzasadnieniem, załącznikami składającymi się z rysunku planu i rozstrzygnięć Rady Miejskiej, wymagane przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz ewentualną listą nieuwzględnionych przez Burmistrza Czaplinka uwag zgłoszonych do projektu planu s)opracowanie dokumentacji formalno-prawnej w tym uchwał wraz z odpowiednimi uzasadnieniami i załącznikami. 4.Projekt planu zagospodarowania przestrzennego winien być opracowany na podstawie kopii map zasadniczych albo w przypadku ich braku map katastralnych gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym kartograficznym pozyskanych przez Wykonawcę na własny koszt. 5.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w sposób kompleksowy, wynikający z art. 14-20 ustawy opzp. 6.Wykonawcę zobowiązuje się do: a)uczestniczenia w przygotowaniach projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień oraz uczestniczenie w sesjach Rady Miejskiej, na Komisjach Rady Miejskiej, na dyskusji publicznej, debatach i innych spotkaniach niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; b)prezentowania projektu planu na posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej, komisjach oraz sesjach Rady Miejskiej oraz do merytorycznej obsługi podczas wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu i podczas dyskusji publicznej, c)ewentualnego ponowienia procedury w niezbędnym zakresie i dla niezbędnej części projektu planu, jeżeli wystąpi taka konieczność w wyniku uwzględnienia uwag gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej i Rady Miejskiej, w terminie określonym przez Zamawiającego, przy określeniu niezbędnego na wprowadzenie tych zmian czasu, d)ponowienia w niezbędnym zakresie procedury w wyniku uwzględnienia rozstrzygnięcia nadzorczego wojewody, e)do poniesienia wszelkich innych kosztów związanych z wykonaniem zadania, f)czuwanie nad zachowaniem przez Zamawiającego procedury obowiązującej przy sporządzeniu przedmiotu umowy. g)nieodpłatnego przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych, wynikających z ustawy z dnia 04 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 7.Zamówienie realizowane będzie etapami: I etap - Pozyskanie map zasadniczych do sporządzenia planu zagospodarowania przestrzennego, sporządzenie opracowań ekofizjograficznych oraz przedstawienie Burmistrzowi Czaplinka koncepcji planów do akceptacji - w terminie do 3 miesięcy od podpisania umowy. II etap - Wykonanie projektów planów w zakresie pozwalającym wszcząć i przeprowadzić procedury opiniowania i uzgadniania z następującymi dokumentami składowymi: a) tekst ustaleń planu w formie uchwały wraz z rysunkiem projektu planu w skali 1:1000, b) prognoza oddziaływania na środowisko, c) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, d) wzory pism procedury planistycznej - w terminie do 4 miesięcy od daty uzyskania akceptacji przez Burmistrza Czaplinka propozycji ustaleń planów. III etap - Przekazanie Burmistrzowi Czaplinka produktu finalnego w postaci kompletu dokumentacji: a) projekt uchwały zatwierdzającej plan w 5 egzemplarzach, b) rysunek planu w skali 1:1000 w 5 egzemplarzach, c) rysunek planu pomniejszony do formatu A3 w 3 egzemplarzach, d) opracowanie ekofizjograficzne w 2 egzemplarzach, e) prognoza oddziaływania na środowisko w 2 egzemplarzach, f) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu w 2 egzemplarzach, g) dokumentacja formalno-prawna prac planistycznych planu miejscowego do sprawdzenia zgodności z prawem przez Wojewodę Zachodniopomorskiego w 2 egzemplarzach, h) wersje elektroniczne wszystkich składników opracowania planu miejscowego zarówno tekstowych graficznych dostarczona na nośniku danych w formatach: - edytora aktów prawnych .xml i w formie wymaganej do publikacji Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego, - pdf, jpg, MS Office Word, EXCEL po przeprowadzeniu procedury określonej w art. 17 pkt 6-13 ustawy opzp oraz po uzyskaniu wymaganych przez przepisy w/w ustawy uzgodnień i po wprowadzeniu zmian wynikających z uzyskania opinii i uzgodnień - w terminie do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy. Etap kończy przekazanie projektu planu do uchwalenia przez Radę Miejską w Czaplinku. IV etap - Przedstawienie wojewodzie uchwały, o której mowa w art. 20 ust. 1 ustawy opzp, wraz załącznikami oraz dokumentacją prac planistycznych w celu ich zgodności z przepisami prawnymi - etap kończy brak rozstrzygnięcia nadzorczego w terminie 37 dni od otrzymania przez wojewodę uchwały wraz z załącznikami i dokumentacją planistyczną...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 14.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JAGABUDEX-PROJEKT, ul. Marcelińska 61/8, 60-354 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119918,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34990,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34990,00 / Oferta z najwyższą ceną: 179580,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.