eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej do Oddziału ZUS w Płocku w 2011 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-20

Płock: Dostawa papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej do Oddziału ZUS w Płocku w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 366351 - 2010; data zamieszczenia: 20.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku , ul. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2625271, faks 024 2625660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru kserograficznego oraz składanki komputerowej do Oddziału ZUS w Płocku w 2011 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: dostawa papieru kserograficznego do Oddziału ZUS w Płocku w 2011 roku w następującym asortymencie i ilości: 1) Papier kserograficzny format A - 4 do druku dwustronnego, przeznaczony do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych, o parametrach nie gorszych niż: - gramatura: 80 ? 2 g/m2 - białość CIE: 161 ? 2 - grubość: 108 ? 3 mikronów, - gładkość: 180 ? 50 cm3 / min. - wilgotność: 3,8 - 5,0 % [1 ryza = 500 kartek] Ilość szacunkowa: 12 000 ryz 2) Papier kserograficzny format A - 3 do druku dwustronnego, przeznaczony do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych, o parametrach nie gorszych niż: - gramatura: 80 ? 2 g/m2, - białość CIE: 161 ? 2, - grubość: 108 ? 3 mikronów - gładkość: 180 ? 50 cm3 / min. - wilgotność: 3,8 - 5,0 % [1 ryza = 500 kartek] Ilość szacunkowa: 75 ryz Część nr 2: dostawa składanki komputerowej do Oddziału ZUS w Płocku w 2011 roku w następującym asortymencie i ilości: 1) Składanka komputerowa 360 x 12, dwuwarstwowa (1 + 1), ilość składanek: 900; ilość szacunkowa: 10 opakowań 2) Składanka komputerowa 360 x 12, trzywarstwowa (1 + 2), ilość składanek: 600; ilość szacunkowa: 140 opakowań 3) Składanka komputerowa 210 x 12, pojedyncza, ilość składanek: 2000; ilość szacunkowa: 10 opakowań 4) Składanka komputerowa 240 x 12, pojedyncza, ilość składanek: 2000; ilość szacunkowa: 4 opakowania 5) Składanka komputerowa 240 x 12, trzywarstwowa (1 + 2), kolor, ilość składanek: 600; ilość szacunkowa: 2 opakowania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, III piętro, pok. 408 - Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, pok. 214 - Kancelaria Oddziału.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 28.01.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W przypadku składania jednej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. wspólników spółki cywilnej, uczestników konsorcjum) muszą zostać spełnione następujące wymagania: a) określony w sekcji III.3.1) warunek udziału w postępowaniu musi spełnić oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) określone w sekcji III.3.2), III.3.3), III.3.4), III.3.5) warunki udziału w postępowaniu muszą spełnić łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, c) wymagane w sekcji III.4.1) oraz w sekcji III.4.2) dokumenty muszą zostać złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w sekcji III.4.3.1) stosuje się odpowiednio. 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.12.2010 r. o godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego w Płocku, al. Jachowicza 1 - mała sala konferencyjna na I piętrze. 4. Do porozumiewania się z Wykonawcami w godzinach od 8.00 do 15.00 zostają wyznaczone osoby: - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Naczelnik Wydziału Administracyjno - Gospodarczego - Piotr Sieradzki, tel. (24) 262 52 71 w. 25 04, - w pozostałych sprawach: Krzysztof Zbrzeźny, tel. (24) 262 52 71 w. 25 05, fax (24) 262 56 60..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa papieru kserograficznego do Oddziału ZUS w Płocku w 2011 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Papier kserograficzny format A - 4 do druku dwustronnego, przeznaczony do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych, o parametrach nie gorszych niż: - gramatura: 80 ? 2 g/m2 - białość CIE: 161 ? 2 - grubość: 108 ? 3 mikronów, - gładkość: 180 ? 50 cm3 /min. - wilgotność: 3,8 - 5,0 % [1 ryza = 500 kartek] Ilość szacunkowa: 12 000 ryz 2) Papier kserograficzny format A - 3 do druku dwustronnego, przeznaczony do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych, o parametrach nie gorszych niż: - gramatura: 80 ? 2 g/m2, - białość CIE: 161 ? 2, - grubość: 108 ? 3 mikronów - gładkość: 180 ? 50 cm3 / min. - wilgotność: 3,8 - 5,0 % [1 ryza = 500 kartek] Ilość szacunkowa: 75 ryz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa składanki komputerowej do Oddziału ZUS w Płocku w 2011 roku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Składanka komputerowa 360 x 12, dwuwarstwowa (1 + 1), ilość składanek: 900; ilość szacunkowa: 10 opakowań 2) Składanka komputerowa 360 x 12, trzywarstwowa (1 + 2), ilość składanek: 600; ilość szacunkowa: 140 opakowań 3) Składanka komputerowa 210 x 12, pojedyncza, ilość składanek: 2000; ilość szacunkowa: 10 opakowań 4) Składanka komputerowa 240 x 12, pojedyncza, ilość składanek: 2000; ilość szacunkowa: 4 opakowania 5) Składanka komputerowa 240 x 12, trzywarstwowa (1 + 2), kolor, ilość składanek: 600; ilość szacunkowa: 2 opakowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.93.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.