eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obryte › SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Obryte: SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM
Numer ogłoszenia: 366316 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263662 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB MIESZKAŃCÓW DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków, preparatów i substancji farmaceutycznych oraz materiałów medycznych jednorazowego użytku w okresie 36 miesięcy (tj. od 01.09.2012 do 31.08.2015r) w asortymencie i szacunkowych ilościach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją, opisem zawierającym wskazania producenta, co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminu ważności. Wymagania te muszą znajdować się na/lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie, dopuszczające do obrotu i stosowania w zakładach służby zdrowia, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca jest zobowiązany na każde pisemne żądanie Zamawiającego niezwłocznie dostarczyć świadectwa dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim w zakresie przedmiotu zamówienia. Termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy, niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy a oferowany termin płatności krótszy, niż 30 dni. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty transportu oraz odpowiada za prawidłowe warunki przewozu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wybranego asortymentu według zamówienia złożonego telefonicznie lub faksem przez Zamawiającego, określającego ilości i termin realizacji. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionego asortymentu w terminie nie przekraczającym 12 godzin od chwili złożenia zamówienia przez Zamawiającego. W przypadkach nagłych (zlecenie lekarza dotyczące np. podania antybiotyku, kroplówki itp.) Zamawiający zastrzega sobie możliwość złożenia zamówienia w trybie realizacji CITO, tj. w czasie nie dłuższym, niż 4 godziny od chwili złożenia zamówienia. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianego zapotrzebowania na leki w dni wolne od pracy, tj. soboty, niedziele, święta oraz tzw. długie weekendy Zamawiający złoży zamówienie telefonicznie, a Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie przekraczającym 4 godzin, licząc od chwili złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości dostaw lub rezygnacji z wcześniej złożonego zamówienia, a zmiana ta nie będzie powodować roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy. Nazwy wyszczególnionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ leków są nazwami czysto handlowymi i powinny być traktowane jako przykład preparatu zawierającego daną substancję czynną w konkretnej dawce, postaci i ilości. Użyte w SIWZ nazwy nie sugerują producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania produktów równoważnych, tj. produktów, które są bezpośrednimi odpowiednikami produktów przedstawionych w Załączniku Nr 2 do SIWZ, o tej samej nazwie międzynarodowej, postaci farmaceutycznej i dawce, oraz w cenie nie wyższej, niż podana w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość podania w ofercie produktów równoważnych (tzw. zamienników), W przypadku zaprzestania lub braku produkcji danego preparatu w okresie trwania umowy, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie o tym fakcie powiadomić Zamawiającego. Za każdym razem, kiedy w Załączniku Nr 2 do SIWZ w postaci leku wpisana jest tabletka, oznacza to postać leku w tabletce, drażetce, kapsułce. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania leków i preparatów farmaceutycznych każdorazowo oddzielnie zapakowanych dla każdego mieszkańca z oznaczeniem jego imienia i nazwiska, zgodnie ze wskazaniem zawartym w recepcie. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania dwóch rodzajów faktur: 1) obejmujących leki z oferty przetargowej z widoczną specyfikacja podziały na kwotę do zapłaty przez DPS w części nie objętej refundacją NFZ i nie pokrytej przez mieszkańca oraz kwotą do dopłaty przez mieszkańca Domu powyżej limitu ceny. 2) Obejmujących leki nie będących przedmiotem oferty przetargowej. Na jednej fakturze nie mogą być ujęte leki z przetargu i leki spoza oferty przetargowej. Każda faktura w określeniu nabywcy musi zawierać nazwę i adres Domu oraz nazwisko i imię mieszkańca. W przypadku leków występujących w dużych opakowaniach (np. Ferrum - 50 ampułek w opakowaniu), Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu części opakowania (np. 5 ampułek), zgodnie z zaleceniem lekarza. W przypadku wejścia w życie zmiany ustawy w sprawie zasad sprzedaży leków refundowanych przez NFZ, umowa na realizację niniejszego zamówienia publicznego nie będzie wymagać rozwiązania a jej realizacja odbywać się będzie na nowych zasadach (określonych w Ustawie) do wyczerpania wartości umowy. Zmiana ta nie będzie wymagać sporządzenia pisemnego aneksu. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia przez cały okres realizacji umowy. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość dostaw, zgodność z wymaganiami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia wymagana jest należyta staranność, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. Reklamacje dotyczące stwierdzonych nieprawidłowości i wad załatwiane będą niezwłocznie i z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia odpowiednich warunków przewozu przedmiotu zamówienia, szczególnie w przypadku preparatów termolabilnych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi załącznikami, składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia, zwaną dalej SIWZ. Wykonawca zamówienia musi zabezpieczyć wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący wykonanie wszystkich wymagań Zamawiającego. Zastosowanie wskazanych w dokumentacji Zamawiającego preferencji opisujących wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia podyktowane jest potrzebą zapewnienia preferowanej przez Zamawiającego, najwyższej jakości w zakresie przedmiotu zamówienia. Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Zamawiając nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienie którejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania danego preparatu w trakcie przygotowywania oferty, należy wycenić lek, podając ostatnio obowiązującą cenę. Opis sposobu przestawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakiem muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli Zamawiający dopuszcza ich składanie: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Informacja o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom: Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji przedmiotu zamówienia. Wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, winno nastąpić poprzez określenie jej rodzaju i zakresu powierzonych prac. W przypadku braku takiego wskazania Zamawiający uzna, że Wykonawca przedmiotowe zamówienie zrealizuje samodzielnie. Wykonawca przed podpisaniem umowy na realizację zamówienia zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu umowę zawartą z podwykonawcą ze wskazaniem tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć mu do wykonania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Apteka FARM-MAG Sp. z o. o. mgr farm Magdalena Puławska, ul. Bukowińska 26 C lok.74, 02-703 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 141135,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108744,94

  • Oferta z najniższą ceną: 108744,94 / Oferta z najwyższą ceną: 133944,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.