eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Zakup wraz z dostawą skanera/plotera

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-05

Zawiercie: Zakup wraz z dostawą skanera/plotera
Numer ogłoszenia: 366288 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6710710-2 w. 551, faks 32 6721971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą skanera/plotera.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą skanera/plotera, w celu realizacji projektu pn. Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzie wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego realizowanego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet II Społeczeństwo informacyjne. Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do SIWZ - Formularzu specyfikacji technicznej 1. POZOSTAŁE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy wyspecyfikowany skaner/ploter do miejsca jego przeznaczenia. Wraz z dostawą wykonawca winien dostarczyć wszystkie niezbędne do instalacji i uruchomienia urządzenia elementy instalacyjne w szczególności odpowiednie okablowanie. Dostarczony skaner/ploter musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny, być wolny od wad prawnych, spełniać wszelkie wymagania funkcjonalne, techniczne i jakościowe w szczególności standardy Polskich Norm przenoszących zharmonizowane normy europejskie, odpowiednie dla rodzaju przedmiotu zamówienia. Dostarczony skaner/ploter musi spełniać wymogi Ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności - t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935 z późn. zm. i posiadać widoczne oznaczenia CE. Skaner/ploter musi pochodzić z oficjalnych kanałów sprzedaży i dystrybucji producenta na polski rynek. Zamawiający wymaga aby skaner/ploter był dostarczony z kompletem dokumentów, w szczególności wykonawca winien dostarczyć kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi lub podręcznik użytkownika w polskiej wersji językowej. Gwarancja i serwis - wymagane jest udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu na dostarczony skaner/ploter oraz zapewnienie wsparcia technicznego jak to opisano szczegółowo w Załączniku nr 4 do SIWZ -Formularzu specyfikacji technicznej 2. Zasady równoważności Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w Załączniku nr 4 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, o udowodnionej równoważności technologicznej. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, funkcjonalnych i jakościowych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej SIWZ. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie w/w oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie w/w oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie w/w oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie w/w oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunku metodą graniczną spełnia - nie spełnia na podstawie w/w oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    -Deklarację zgodności CE dotyczące skanera/plotera A0 - wraz z tłumaczeniem na j. polski -Oświadczenie Wykonawcy, że serwis oferowanego skaner/plotera, będącego przedmiotem zamówienia realizowany będzie przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta powinna zawierać również: 1) wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ) 2) uzupełniony o wartości / parametry oferowane Formularz specyfikacji technicznej - Załącznik nr 4 do SIWZ 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy 5) pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów - jeżeli wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany w treści umowy mogą zostać wprowadzone po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji 2.Zmiana w treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności 3. Zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy, co zostało zawarte w Ogłoszeniu oraz treści SIWZ, w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej - przez siłę wyższą należy rozumieć wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą Stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, b) ustawowej zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym wykonania umowy, c) powierzenia części umowy podwykonawcy w trakcie trwania umowy, rezygnacji z podwykonawcy lub zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem zapisów § 12 ust. 1 i 2 Wzoru umowy. d) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danej wersji z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji, a dostępny będzie przedmiot umowy o parametrach nie gorszych niż w Ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że cena równoważnej wersji nie będzie wyższa niż wskazana w Ofercie tzn. oprogramowanie równoważne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej; wycofanie wskazanej w Ofercie wersji z produkcji lub dystrybucji Wykonawca musi pisemnie udokumentować

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie III piętro, pokój 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu Samodzielny Referat Zamówień Publicznych ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie III piętro, pokój 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach realizacji projektu Infrastruktura Informacji Przestrzennych Powiatu Zawierciańskiego jako narzędzie wzrostu efektywności funkcjonowania samorządu powiatowego realizowanego w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - Priorytet II Społeczeństwo informacyjne. Działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.