Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-14
Ogłoszenie nr 366253 - 2016 z dnia 2016-12-14 r.
Płock:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 360102
Data: 06/12/2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 61141659000000, ul.
ul. Kościuszki
28,
09402
Płock, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
24 3645100, 3645124, e-mail
zamowienia_publiczne@plockizoz.pl, faks
24 3645102, 3645249.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalplock.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia medycznego z
podziałem na 20 pakietów. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia
(OPZ) oraz formularze cenowe - Załączniki Nr 1 i 5 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyposażenia medycznego z
podziałem na 22 pakiety. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia
(OPZ) oraz formularze cenowe - Załączniki Nr 1 i 5 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 9
W ogłoszeniu jest: Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy -
dotyczy Pakietów nr 1, 3-10, 12-15, 19 oraz sukcesywnie przez 24 miesiące - dotyczy Pakietów nr 2,
11, 16 - 18, 20 licząc od daty zawarcia umowy.
W ogłoszeniu powinno być: Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie przez 12 miesięcy - dotyczy Pakietów nr 1, 3-10, 12-15, 19, 21 oraz sukcesywnie przez 24 miesięcy - dotyczy Pakietów nr 2, 11, 16 - 18, 20, 22 licząc od daty zawarcia umowy.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 6
W ogłoszeniu jest: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Katalogów/ folderów/ opisów/ w języku polskim wraz ze zdjęciami dotyczących oferowanego
przedmiotu zamówienia - dotyczy wszystkich pakietów. Zamawiający zwraca się z prośbą o
zaznaczenie na przedmiotowych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą co ułatwi
szybką identyfikację. 2. Oświadczenia o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia -
dotyczy pakietów nr 1, 8, 11, 16 (o ile dotyczy) - wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W
POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. a) Katalogów/ folderów/ opisów/ w języku polskim wraz ze zdjęciami potwierdzających zgodność parametrów wymaganych w OPZ z zaoferowanym produktem - dotyczy wszystkich pakietów. Zamawiający zwraca się z prośbą o zaznaczenie na przedmiotowych dokumentach, którego pakietu (pozycji) one dotyczą co ułatwi szybką identyfikację. 2. Oświadczenia o ofercie równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia -
dotyczy pakietów nr 1, 8, 11, 16 (o ile dotyczy) - wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz oświadczeń składanych w odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86
ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3)
ustawy Pzp: 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg Załącznika nr 6 do
SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dodatkowo wraz z ofertą należy
złożyć: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - według załącznika nr 3 do SIWZ; 2.
Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) cenowy(e) - według załącznika nr 5.1- 5.20 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ - wg załącznika nr 4 do SIWZ;
W ogłoszeniu powinno być: INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykaz oświadczeń składanych w odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86
ust. 5 ustawy Pzp w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3)
ustawy Pzp: 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wg Załącznika nr 6 do
SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na
stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia,
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dodatkowo wraz z ofertą należy
złożyć: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - według załącznika nr 3 do SIWZ; 2.
Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) cenowy(e) - według załącznika nr 5.1- 5.22 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z pkt 7.1. SIWZ - wg załącznika nr 4 do SIWZ;
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: 10
W ogłoszeniu jest: Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Pakiet nr 10 - Czujnik, zakres, rodzaj i ilość dostaw - zgodnie z formularzem cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33172000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin dostawy częściowej 5
czas wymiany towaru na wolny od wad 5
Okres gwarancji 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: Część nr: 10 Nazwa: Pakiet nr 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Pakiet nr 10 - Czujnik I, zakres, rodzaj i ilość dostaw - zgodnie z formularzem cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33172000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin dostawy częściowej 5
czas wymiany towaru na wolny od wad 5
Okres gwarancji 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: 16
W ogłoszeniu jest: Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Pakiet nr 16 - Elektrody do defibrylatora, zakres, rodzaj i ilość dostaw - zgodnie z
formularzem cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin dostawy częściowej 5
czas wymiany towaru na wolny od wad 5
okres gwarancji 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: Część nr: 16 Nazwa: Pakiet nr 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Pakiet nr 16 - Elektrody do defibrylatora, zakres, rodzaj i ilość dostaw - zgodnie z
formularzem cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin dostawy częściowej 5
czas wymiany towaru na wolny od wad 5
Okres przydatności towaru 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: 18
W ogłoszeniu jest: Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Pakiet nr 18 - Elektrody EKG, zakres, rodzaj i ilość dostaw - zgodnie z formularzem
cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31711140-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin dostawy częściowej 5
czas wymiany towaru na wolny od wad 5
okres przydatności towaru 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:
W ogłoszeniu powinno być: Część nr: 18 Nazwa: Pakiet nr 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Pakiet nr 18 - Elektrody EKG I, zakres, rodzaj i ilość dostaw - zgodnie z formularzem
cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31711140-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin dostawy częściowej 5
czas wymiany towaru na wolny od wad 5
okres przydatności towaru 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:
II.2) Tekst, który należy dodać
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: 21
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część nr: 21 Nazwa: Pakiet nr 21
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Pakiet nr 21 - Czujnik II, zakres, rodzaj i ilość dostaw - zgodnie z formularzem cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33172000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin dostawy częściowej 5
czas wymiany towaru na wolny od wad 5
Okres gwarancji 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Miejsce, w którym należy dodać tekst:
Numer sekcji: Załącznik I
Punkt: 22
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Część nr: 22 Nazwa: Pakiet nr 22
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Pakiet nr 18 - Elektrody EKG II, zakres, rodzaj i ilość dostaw - zgodnie z formularzem
cenowym
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31711140-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
cena 60
termin dostawy częściowej 5
czas wymiany towaru na wolny od wad 5
okres przydatności towaru 30
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonywanie robót konserwacyjnych, drobnych napraw i usuwania awarii w trybie pogotowia lokatorskiego w budynkach oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych
- "Modernizacja bloku żywieniowego w Miejskim Przedszkolu nr 12 w Płocku"
- 2. Rowerem przez Góry 2
- DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH I WYROBÓW MEDYCZNYCH
- Świadczenie usługi utrzymania czystości na terenie COR z ZPO, przy ul. Tysiąclecia 13 oraz Przychodni Św. Trójcy przy ul. Miodowej 2 w Płocku, Centrum Zdrowia Psychicznego przy ul. Reja 15/3 w Płocku.
- Modernizacja schodów zewnętrznych oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych w części budynku B MOPS w Płocku dla potrzeb Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.