To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Poznań: PRZEPROWADZENIE 14 AUDYTÓW MONITOROWANYCH W RAMACH DWUCZĘŚCIOWEGO BADANIA AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAŻDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW
Numer ogłoszenia: 366192 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 252743 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Rubież 46, 61-612 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8279700, faks 061 8279701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE 14 AUDYTÓW MONITOROWANYCH W RAMACH DWUCZĘŚCIOWEGO BADANIA AUDYT POZIOMU KREATYWNOŚCI I ABSORPCJI INNOWACJI W PRZEDSIĘBIORSTWIE WRAZ Z OPRACOWANIEM RAPORTU Z KAŻDEGO Z PRZEPROWADZONYCH AUDYTÓW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie u wskazanych przez Zamawiającego przedsiębiorców 14 audytów monitorowanych wraz z opracowaniem raportu z każdego z przeprowadzonych audytów, zgodnie z metodologią badania przekazaną przez Zamawiającego, której szczegółowy opis znajduje się w Rozdziale IV SIWZ. Audyty monitorowane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia stanowią część badania, które zostanie przeprowadzone w ramach dwuczęściowego badania Audyt Poziomu Kreatywności i Absorpcji Innowacji w Przedsiębiorstwie, realizowanego przez Zamawiającego oraz we współpracy z Liderem projektu: Park Naukowo-Technologiczny Technopark Gliwice Sp. z o.o. Zgodnie z przyjętą dla całości badania metodologią, w ramach całego zadania zostanie przeprowadzonych 81 audytów monitorowanych. Zamówienie zostało podzielone na części, dla których zostaną przeprowadzone odrębne postępowania zmierzające do wyboru wykonawcy określonej części zamówienia. Zamówienie opisane powyżej oraz w Rozdziale III SIWZ stanowi jego IV część. Całość zamówienia, jak również każda z jego części, dla których prowadzone będą odrębne postępowania, nie przekracza wyrażonej w złotych równowartość kwoty Euro dla usług, ustalonej zgodnie z rozporządzeniem wykonawczym wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie (formularzu oferty) zakresu zamówienia (usługi), którego wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wskazanej wyżej liczby audytów podczas realizacji zamówienia, jeśli w okresie obowiązywania Umowy Zamawiający nie pozyska wymaganej liczby przedsiębiorców, u których ma zostać przeprowadzony audyt. Należne wówczas wykonawcy wynagrodzenie zostanie ustalone w oparciu o cenę jednostkową za realizację jednego audytu, wskazaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, oraz liczbę rzeczywiście przeprowadzonych audytów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia objęty postępowaniem jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Projektu Analiza poziomu kreatywności i absorpcji innowacji w przedsiębiorstwach, o numerze U-POIG.05.02.00-00-013/10, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, w ramach działania 5.2 Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu Świadczących Usługi Proinnowacyjne oraz ich Sieci o Znaczeniu Ponadregionalnym Osi Priorytetowej, 5 Dyfuzja Innowacji..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROFICADR - DORADZTWO PERSONALNE KULCZYCKI TOMASZ
jakie przetargi wygrała firma
PROFICADR - DORADZTWO PERSONALNE KULCZYCKI TOMASZ
- PROFICADR DORADZTWO PERSONALNE KULCZYCKI TOMASZ, ul. Wiejska 70, 44-156 Rachowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48153,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36162,00
Oferta z najniższą ceną: 36162,00 / Oferta z najwyższą ceną: 189420,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa odczynników (powtórka 9 części)
- Wymiana nawierzchni ulicy Wawrzyniaka w Poznaniu wraz z założeniem zieleni i roczną pielęgnacją kontraktową.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych dla celów spotkania oraz zapewnienie sali konferencyjnej i wyżywienia dla uczestników oraz organizatorów spotkania w Warszawie w terminie 25- 26.6.2024
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.