eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słomniki › Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pnBudowa przedszkola ( Integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka w Słomnikach).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Słomniki: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pn: Budowa przedszkola ( Integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka w Słomnikach).
Numer ogłoszenia: 366124 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 292734 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Słomniki, ul. Kościuszki 64, 32-090 Słomniki, woj. małopolskie, tel. 012 3881102, faks 012 3882102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pn: Budowa przedszkola ( Integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka w Słomnikach)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: . Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania pn:Budowa przedszkola ( Integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka w Słomnikach zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę znak AB.V.1.440.2012 z dnia 06.06. 2012 roku, wydaną przez Starostę Krakowskiego. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji przez wykonawcę robót budowlanych, polegających na wybudowaniu budynku przedszkola ( Integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka) w Słomnikach w systemie pasywnym wraz z infrastrukturą techniczną oraz z zagospodarowaniem najbliższego otoczenia na działkach nr ewidencyjny 396/5, 396/6, 396/8, 395/9, 395/10, 397/397/32, 397/33, 402/12, 633/1, 632/4, 402/9 w Słomniakach przez zespół inspektorów posiadających wymagane uprawnienia t.j. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w następujących branżach: -konstrukcyjno-budowlanej -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych -instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2. Do zadań Inspektora Nadzoru należy działanie w ramach obowiązków określonych w ustawie Prawo Budowlane, a także w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawowanie stałego nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót kontrola usunięcia wad oraz kontrolowanie rozliczeń budowy, w tym również dokumentacji związanej z płatnościami częściowymi na rzecz wykonawcy robót budowlanych 6) w przypadku ubiegania się o wsparcie zewnętrzne współpraca z Inwestorem w zakresie przygotowania dokumentacji niezbędnej do uzyskania/rozliczenia dofinansowania na przedmiotową inwestycję 7) posiadanie stałej łączności telefonicznej, emailowej, faxowej z Wykonawcą Robót Budowlanych i Zamawiającym 8) pokrycie kosztów dojazdów w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia; 9) obowiązkowa obecność na naradach koordynacyjnych do dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia 3. Narady koordynacyjne organizuje w imieniu Zamawiającego Zarządzający: 1. Celem narad koordynacyjnych będzie omawianie bieżących spraw dotyczących wykonania i zaawansowania robót; 2. Narady koordynacyjne będą odbywały się z częstotliwością jeden raz w miesiącu, w każdy pierwszy wtorek miesiąca w siedzibie Zamawiającego/ placu budowy w Sali obrad nr 19 od godziny 10.00. W przypadku gdy jest to dzień ustawowo wolny od pracy w pierwszym kolejnym dniu roboczym. Na wniosek ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY odbędzie się Narada koordynacyjna doraźna, o jej terminie i miejscu Zarządzający powiadomi wszystkich zainteresowanych na co najmniej jeden dzień przed wyznaczonym terminem. Narady koordynacyjne doraźne zwoływane są zawsze w przypadku wprowadzania zmian -z wyjątkiem sytuacji gdy zmiany są przedstawione na zwykłej wtorkowej naradzie. 3. Narady będą prowadzone i protokołowane przez Zarządzającego, a kopia protokołu będzie przekazana przedstawicielowi WYKONAWCY . 4. Inspektor nadzoru jest upoważniony do wydawania Wykonawcy wszelkich poleceń związanych z jakością i ilością robót objętych przedmiotem umowy. 5. Inspektor Nadzoru ma prawo do wydawania, poleceń, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z Umową, specyfikacjami technicznymi, projektem budowlanym i przepisami prawa budowlanego. 6. Charakterystyka inwestycji: a). Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku przedszkola ( integracyjnego Centrum Rozwoju Dziecka) w Słomnikach w technologii pasywnej z wewnętrznymi instalacjami i infrastrukturą . Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewid. 396/5, 396/6, 396/8, 395/9, 395/10, 397/397/32, 397/33, 402/12, 633/1, 632/4, 402/9 w Słomnikach. Powierzchnia zabudowy budynku wynosi 1314 m2, powierzchnia użytkowa budynku wynosi ok. 815 m2. Wysokość budynku wynosi ok. 7,50m( liczone od placu na północnej części budynku do góry ocieplenia stropodachu). Kubatura brutto budynku kondygnacji nadziemnych wynosi 6720m3. Zakres inwestycji obejmuje również zagospodarowanie terenu: budowę zjazdu publicznego z drogi gminnej, drogi dojazdowej z miejscami parkingowymi, chodnik, sieć elektroenergetyczną, hydranty przeciwpożarowe i ogrodowe, ogrodzenie, oświetlenie terenu, przyłącz wodociągowy i kanalizacji sanitarnej, slupowa stacje transformatorową, linię kablową SN 15 kV, przyłącz kablowy NN. b). W budynku zlokalizowano następujące funkcje: Sześć oddziałów przedszkolnych dla 25 dzieci każdy ( wraz z zapleczem sanitarnym i magazynowym ) Sala gimnastyczna wraz ze sceną widownia i magazynem oraz dwie salki do zajęc dodatkowych Zespół administracyjny z pomieszczeniami towarzyszącymi i zapleczem socjalnymZaplecze szatniowo-sanitarne dla dzieci i rodziców w strefie wejściowej z pomieszczeniami pomocniczymi Kuchnia z zapleczem Pomieszczenia techniczne Sale ćwiczeń, pomieszczenia magazynowe oraz salę lekcyjną. c). Budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Osoby niepełnosprawne mają dostęp do wszystkich pomieszczeń użytkowych znajdujących się na parterze i antresoli budynku. d). Warunki posadowienia budynku zgodnie z ekspertyzą geotechniczną przy prostych warunkach geotechnicznych są zaliczone do I kategorii geotechnicznej. Konstrukcja budynku: ławy, stopy, słupy oraz płyta pod częścią budynku żelbetowe, ściany konstrukcyjne części nadziemnej z bloczków silikatowych gr. 24cm oraz żelbetowe, stropy żelbetowe monolityczne, konstrukcja dachu żelbetowa monolityczna. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropian gr. 35 cm, wyprawa elewacyjna tynkiem silikatowym, tynkiem mozaikowym oraz w części okładzina drewniana. Pokrycie dachowe wykonane papą zgrzewalną. e). Budynek wyposażono w instalacje: wodociągową kanalizacyjną sanitarną kanalizacyjną opadową ( rurociągi, zbiornik przelewowy na wody opadowe) ogrzewania co z kotłownią pomp ciepła, kolektorami słonecznymi i gruntowy wymiennik ciepła wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła elektryczną odgromową f). Budynek zaprojektowano w standardzie budynku pasywnego, o wysokiej termoizolacyjności przegród zewnętrznych i bardzo niskim zużyciu energii na cele grzewcze na poziomie ok.15kWh/m2rok. Zakładane parametry przegród to ściany zewnętrzne, 0,08-0,1W/m2K, drzwi zewnętrzne 1,0W/m2K, zestawów okiennych 0,8W/m2K, dach 0,08-0,09W/m2K, podłoga na gruncie 0,1W/m2K. Dodatkowo zakłada się wysoką szczelność budynku, która będzie wynosić nie mniej niż 0,6 1/h przy różnicy ciśnień 50Pa dla testu szczelności wykonanego zgodnie z normą PN-EN 13829. istotnym elementem oszczędności energii na cele grzewcze jest zastosowany system wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wysokiej sprawności g). Przedmiot zamówienia: 1) będzie realizowany zgodnie projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę znak AB.V.1.440.2012 z dnia 06.06. 2012 roku, wydaną przez Starostę Krakowskiego 2) dokładnie opisuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót, kosztorysy nakładcze. h). Wybrany wykonawca w terminie przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł. i). W przypadku realizacji robót związanych z budową drogi dojazdowej i placu manewrowego wykonawca winien zabezpieczyć nadzór przez osobę/y z odpowiednimi uprawnieniami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Twisted Design Studio Piotr Wachowicz, ul. Kopernika 23, 32-200 Miechów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 115000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 115000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 115000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.