eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › Dostawa oleju opałowego lekkiego do Kopalni Siarki Machów S.A. w Tarnobrzegu na sezon grzewczy 2013r.-2014r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Tarnobrzeg: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Kopalni Siarki Machów S.A. w Tarnobrzegu na sezon grzewczy 2013r.-2014r.
Numer ogłoszenia: 366092 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Siarki "Machów" S.A. , ul. Górnicza 11, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8233025, 8236948, faks 15 8233025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmachow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zobowiązany do stosowania ustawy na podstawie art.3 ust.3 ustawy Pzp.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego do Kopalni Siarki Machów S.A. w Tarnobrzegu na sezon grzewczy 2013r.-2014r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek oleju opałowego lekkiego w ilości nie przekraczającej 170000 litrów do Kopalni Siarki Machów S.A. z siedzibą w Tarnobrzegu ul. Górnicza 11 na sezon grzewczy 2013 i 2014. 2.Olej opałowy lekki dalej olej opałowy lub towar musi spełniać wymagania obowiązującej Polskiej Normy PNC 96024. 3.Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie sukcesywnie na żądanie zamawiającego w okresie trwania sezonu grzewczego 2013 i 2014. 4.Pojedyncza dostawa oleju opałowego wynosić będzie minimum 500 litrów i nie będzie większa niż 5000 litrów. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw oleju opałowego w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności na które Zamawiający nie ma wpływu np. warunków atmosferycznych. 6.Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność Wykonawcy a)Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych zgodnie z Formularzem ofertowym. b)Dostawa następować będzie w dni pracy Zamawiającego w godz. 7:00 14:00 transportem Wykonawcy autocysterną z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego na koszt i ryzyko Wykonawcy. c)Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb składając Wykonawcy zamówienia do realizowania w czasie 24 godzin od złożenia zamówienia oleju opałowego. d)Zamówienia i w nagłych przypadkach korekty Zamawiający będzie składał Wykonawcy faxem na nr lub mailem na adres e)W imieniu Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na dostawy dokonywać będzie osoba uprawniona wyznaczona Kopalni Siarki Machów S.A. f)O przygotowaniu towaru do wydania Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie przed ustalonym terminem dostawy. g)Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej opałowy w obecności upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. h)Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru dokonane przez upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. i)W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczanym towarze Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. j)Przy każdej dostawie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta w języku polskim. k)W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu o którym mowa w pkt.k lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru lub pomniejszenia wynagrodzenia proporcjonalnie do pomniejszonej jakości towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. l)Przedstawiciel Wykonawcy każdorazowo w obecności przedstawiciela Zamawiającego dokona poboru próbek oleju opałowego z autocysterny Wykonawcy realizującej dostawę i próbkę przekaże Zamawiającemu. Podczas pobierania próbek należy przestrzegać wytycznych opisanych w normach PN EN ISO 3170 Ciekłe przetwory naftowe Ręczne pobieranie próbek. W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i wykona badania próbki w laboratorium badawczym. m)W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany jeżeli zastosowany olej opałowy nie spełniający wymogi jakościowe spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin napraw. n)Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie ilość przyjętego przez Zamawiającego oleju opałowego wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15C przy autocysternie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.Wysokość wadium:Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tys.). 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilu następujących formach: a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. O utworzeniu Polskie Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z póżn. zm.).3. Termin i sposób wniesienia wadium:Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.09.2013r. godz. 10:00.Przelewem na rachunek Kopalni Siarki Machów S.A. numer: 35 1020 4913 0000 9602 0067 2519 w PEKAO BP S.A. OTarnobrzeg (oprocentowanie rachunku - 0%, koszt prowadzenia rachunku - 0%) z adnotacją Wadium przetargowe na wykonanie zadania pt. Dostawa oleju opałowego do Kopalni Siarki Machów S.A. na sezon grzewczy 2013-2014 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego.W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczeń lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych - w każdym przypadku cesja na rzecz Kopalni Siarki Machów S.A. - oryginały należy przedłożyć najpóźniej do dnia 19.09.2013r. do godz. 10:00, w siedzibie Zamawiającego w Tarnobrzegu przy ul. Górniczej 11 pokój 28, a kopię załączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - oraz na podstawie koncesji na obrót paliwami ciekłymi, której obowiązek posiadania wynika z art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012r., poz. 1059).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg załącznika nr 7 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za niezbędne uznaje się wykazanie wykonania przez Wykonawcę co najmniej 1 dostawy polegającej na dostarczaniu oleju opałowego lekkiego w ciągu całego sezonu grzewczego o wartości porównywalnej z wartością przedmiotu niniejszego zamówienia. Przez wartość porównywalną rozumie się wartość stanowiącą nie mniej niż 80% wartości wykonania niniejszego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za niezbędne uznaje się dysponowanie przez Wykonawcę co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych. (wydane na podstawie art. 10 ustawy z dnia 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. Z 2011r. Nr 227, poz. 1367 ze zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmachow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kopalnia Siarki Machów S.A. ul.Górnicza 11 39-400 Tarnobrzeg.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Kopalnia Siarki Machów S.A. ul.Górnicza 11 39-400 Tarnobrzeg Sekretariat Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.