To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-13
Ogłoszenie nr 366089 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.
Poznań: Utrzymanie czystości przejścia podziemnego przy cmentarzu Miłostowo
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 338606-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny
63125782200000, ul.
Plac Kolegiacki
17,
61841
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
618 785 210, faks
61 878 50 85, e-mail
zp@um.poznan.pl
Adres strony internetowej (URL): https://bip.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości przejścia podziemnego przy cmentarzu Miłostowo
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZOU-XII.271.137.2016.MA
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) utrzymanie czystości przejścia podziemnego o nawierzchni betonowej, w tym dwukrotne w ciągu dnia zamiecenie przejścia (pomiędzy godzinami 600 a 800 i pomiędzy godzinami 1300 a 1500), podejmowanie skutecznych działań w zakresie likwidacji skutków zimy, polegających na usuwaniu śniegu, błota pośniegowego oraz śliskości z łącznej powierzchni 240 m2 wraz z jego otoczeniem tj. w odległości 3 metrów od ścian budowli to jest o łącznej powierzchni 130 m2, b) usuwanie zanieczyszczeń oraz likwidacja skutków zimy na fragmencie alejki doprowadzającej do przejścia podziemnego ograniczonej słupkami o pow. 364 m2, maksymalnie w ciągu 120 minut, c) usuwanie w okresie jesiennym tj. od 1.09.2017 r. do 30.12.2017 r. (dwukrotnie w ciągu tygodnia) zalegających liści z zadaszenia przejścia wykonanego z blachy trapezowej o pow. 250 m2 oraz czyszczenie rynny w ilości 69 mb oraz 8 szt. rewizji przy rynnach (dwukrotne w ciągu tygodnia) d) utrzymanie czystości podłóg wind wykonanych z PCV o łącznej pow. 3 m2 polegające na dwukrotnym w ciągu dnia zamieceniu podłóg wind (pomiędzy godzinami 600 a 800 i pomiędzy godzinami 1300 a 1500) oraz dwa razy na tydzień mycie środkami do mycia okien ścian wind o łącznej pow. 21 m2 , e) pięciokrotne umycie oszklenia przejścia o powierzchni 215 m2 tj. w dniach: 24.03.2017 r., 26.05.2017 r., 04.08.2017 r., 15.09. 2017 r., 30.10.2017 r. f) dwukrotne umycie lamperii (beton malowany farbami olejnymi) o powierzchni 493 m2 w dniach 24.03.2017 r. i 30.10.2017 r., g) realizacja pkt a, b, c, d w dniach: 29.10.2017 r., 30.10.2017 r., 31.10.2017 r., 01.11.2017 r., 02.11.2017 r. oraz 03.11.2017 r. przez całą dobę w wyniku stałego monitoringu, h) otwieranie i zamykanie przejścia podziemnego: - w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2017 r. w godz. - otwieranie o godz. 7.00, zamykanie o godz. 19.00 - w okresie od 1 kwietnia 2017 r. do 15 września 2017 r. w godz. od 700 do godz. 2100 - w okresie od 16 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. w godz. od 700 do godz. 1900 - w dniach 29.10.2017 r., 30.10.2017 r., 31.10.2017 r., 01.11.2017 r., 02.11.2017 r., 03.11.2017 r., otwarcie przejścia przez całą dobę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujące: a) utrzymanie czystości przejścia podziemnego, b) utrzymanie czystości podłóg wind wykonanych z PCV oraz czystości ścian wind, c) usuwanie skutków zimy (zalegającego śniegu oraz likwidacja śliskości). Sposób dokumentowania: Zgodnie z § 5 ust. 2 Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedłożenia wykazu tych osób wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę, a następnie na każde żądanie Zamawiającego do przedłożenia wykazu wraz z oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudniania osób na umowę o pracę. Aspekt środowiskowy Aspekt środowiskowy jest realizowany poprzez wymóg posiadania przez Wykonawcę uprawnień określonych w pkt. V.1.2) A SIWZ, gwarantujących zgodne z przepisami postępowanie z odpadami zebranymi i wytworzonymi w związku z wykonywaniem prac porządkowych. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o właściwym gospodarowaniu odpadami zebranymi i wytworzonymi w związku z wykonywaniem prac porządkowych. Wszelkie konsekwencje niedopełnienia powyższego obowiązku będą obciążały Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT80000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 86400.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- "Sukcesywna usługa wykonywania badań specjalistycznych z dziedziny okulistyki weterynaryjnej, w tym konsultacji oraz zabiegów okulistycznych pacjentom Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Weterynaryjnej"
- AD/ZP/46/24 Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Hala A-22A Politechniki Poznańskiej.
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Remont korytarzy
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.