eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żarów › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 366065 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Żarów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 334811-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żarowie, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Zamkowa  2,   Żarów, państwo , woj. dolnośląskie, tel. 074 8580-591, 8580-778, 8580-4, faks , e-mail

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R.271.10.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017 8.1.1. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia: a) zimowe utrzymanie dróg gminnych wyszczególnionych w WYKAZIE I wykonywane na wniosek Zamawiającego polegające na zwalczaniu śliskości zimowej przy użyciu piasku i soli drogowej wraz z odpłużaniem, doraźne zimowe utrzymanie dróg gminnych wyszczególnionych w WYKAZIE II wykonywane na wniosek Zamawiającego oraz zimowe utrzymanie dróg innych nie objętych WYKAZAMI I i II również na wniosek Zamawiającego, b) odśnieżanie i posypywanie jezdni na całej szerokości, c) rozpoczęcie odśnieżania drogi nastąpi każdorazowo w ciągu 30 minut od momentu telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego. d) rozpoczęcie zwalczania śliskości przez posypywanie w czasie nie przekraczającym 30 minut od momentu telefonicznego lub mailowego powiadomienia przez Zamawiającego. e) utrzymanie przejezdności dróg i ulic, f) zapewnienie koordynacji i nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na drogach, g) uzyskiwanie aktualnych informacji o stanie pogody ze stacji meteorologicznej Instytutu Meteorologicznego i Gospodarki Wodnej, h) zabezpieczenie gotowości sprzętu specjalistycznego wraz z obsługą gwarantującą bezawaryjne utrzymanie dróg, i) w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającej prowadzenie akcji zimowej zapewnienie sprzętu zastępczego na własny koszt, j) zapewnienie odpowiednich warunków organizacyjnych umożliwiających realizację zadania wg ustalonego zakresu oraz przygotowanie niezbędnej, potrzebnej ilości piasku i soli drogowej, k) podczas zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków bezpieczeństwa oraz stanu technicznego sprzętu nie zagrażającego zdrowiu i życiu ludzkiemu oraz bezpieczeństwu mienia osób trzecich. l) zapewnienie ciągłej łączności ze Zleceniodawcą oraz składanie meldunków w postaci dziennych raportów z prowadzonej akcji zimowej. Każdego dnia w godz. 7:30 - 8:00 Wykonawca przesyła do siedziby Zamawiającego faxem (74 8580 778) lub e-mailem (t.kuska@um.zarow.pl) raport dzienny wg wzoru (Załącznik nr 1 do UMOWY), obejmujący 24 godzinny koszt akcji "Zima", obliczając go począwszy od godz. 7:00 dnia poprzedniego. 8.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania: a) piasku i soli drogowej do zwalczania śliskości, b) co najmniej dwóch pojazdów do których możliwe jest zamontowanie pługu odśnieżnego i pia skarki, c) co najmniej jednej koparko-ładowarki lub ładowarki do odśnieżania dróg gminnych na zlecenie Zamawiającego, d) bazy transportowo - magazynowej na terenie miasta Żarów, e) ciągłego kontaktu telefonicznego, celem zapewnienia koordynacji i nadzoru prowadzenia akcji zi mowej. 8.1.3. Materiały (środki chemiczne adekwatne do usuwania śliskości w temperaturze od 000 do -20) do zwalczania śliskości zimowej Wykonawca zakupi we własnym zakresie. Użyte środki mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placach. 8.1.4 Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu poświadczony za zgodność z oryginałem dokument poświadczający prawo do dysponowania nieruchomością na cel bazy magazynowo - transportowej. UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo /przed podpisaniem umowy/ do przeglądu posiadanego sprzętu oraz materiałów przeznaczonych do należytego wykonania zamówienia. 8.2. W ofercie należy podać: a) miesięczną cenę ryczałtową za gotowość podjęcia akcji zimowej, b) cenę za 1 km zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Żarów (odśnieżanie wraz z posypywaniem piaskiem lub solą drogową w zależności od potrzeb), c) cenę za 1 godz. pracy koparko-ładowarki lub ładowarki przy odśnieżaniu. Cena ryczałtowa za gotowość podjęcia akcji zimowej, cena za 1 km zimowego utrzymania dróg oraz cena za 1 godz. pracy sprzętu przy odśnieżaniu określona przez oferenta nie będzie podlegała zmianom. Płatność z tytułu wykonania każdego z etapów zamówienia realizowana będzie po przekazaniu przez wykonawcę odpowiedniego oryginału protokołu odbioru, potwierdzającego wykonanie przez wykonawcę usług i faktury w terminie 30 dni od daty dostarczenia tych dokumentów zamawiającemu.8.3. Przedmiot zamówienia został zakwalifikowany wg kodów CPV: 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania 90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń 8.4. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający na podstawie art 29 ust 3a Ustawy PZP wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2014 poz. 1502, z późn. zm.). 2) Zamawiający wymaga, aby osoby - kierowcy pojazdów, którymi będą wykonywane usługi zimowego utrzymania dróg zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zatrudnienie kierowcy na umowę o pracę nie dotyczy Wykonawcy, który prowadząc jednoosobową działalność gospodarczą sam będzie pełnił tę funkcję. 3) Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4) Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia dotyczyć mają czynności związanych z transportem. 5) Zamawiający określa następujące warunki kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3A Ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: - Przedmiot usługi będzie świadczony przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. - Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób (kopię umowy o pracę), a także oświadczenie ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, - W przypadku jakichkolwiek zmian odnośnie zatrudnienia osoby, o której mowa w tiret drugi Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zaistnienia zmian. - Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport o stanie i sposobie zatrudnienia ww. osoby, oświadczenie zatrudnionej osoby o otrzymaniu pensji, przedkładał dowody odprowadzenia składek ZUS, przez cały okres realizacji zamówienia. b) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: - W przypadku nie przedstawienia w terminie informacji, o której mowa w pkt. 5) lit. a) tiret dwa, trzy i cztery sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, wykonawca będzie każdorazowo płacił zamawiającemu karę w wysokości 1.000,00 PLN. - W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez zamawiającego, wykonawca, będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 50 zł za każdy dzień braku zatrudnienia osoby wymaganej przez Zamawiającego. - W uzasadnionych przypadkach, nie z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, możliwe jest zastąpienie osób, o których mowa pkt 5) lit. a) tiret jeden innymi osobami pod warunkiem, że spełnione zostaną wymagania określone w pkt 5) lit. a) tiret jeden i dwa, co do sposobu zatrudnienia na okres realizacji zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/11/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT210192.60
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Marcin Borgosz Prace Ziemne Raker,  ,  Buków ul. Kwiatowa 10,  58-130,  Żarów,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228133,33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228133,33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228133,33
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.