eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Audyt Projektu pod nazwąPrace studialne związane z długofalowym rozwojem Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie, nr 2009-PL-92003-S współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach środków TEN-T

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Warszawa: Audyt Projektu pod nazwą: Prace studialne związane z długofalowym rozwojem Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie, nr 2009-PL-92003-S współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach środków TEN-T
Numer ogłoszenia: 366046 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Państwowe "Porty Lotnicze" , ul. Żwirki i Wigury 1, 00-906 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 022 6502994, faks +48 022 6501833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.porty-lotnicze.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie lotniskami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Audyt Projektu pod nazwą: Prace studialne związane z długofalowym rozwojem Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie, nr 2009-PL-92003-S współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach środków TEN-T.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest audyt (dalej jako Audyt) Projektu pod nazwą: Prace studialne związane z długofalowym rozwojem Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie, nr 2009-PL-92003-S (dalej jako Projekt) współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach środków TEN-T (Transeuropejska Sieć Transportowa). Celem audytu jest weryfikacja przez podmiot przeprowadzający audyt (dalej jako Audytor) czy realizacja przez Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze (dalej jako PPL) Projektu przebiegła prawidłowo, w szczególności czy była ona realizowana zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym, Decyzją Komisji Europejskiej nr K(2010)4377 z dnia 22.06.2010 r. zmienioną decyzją nr C(2012)1955 z dnia 19.03.2012 r. oraz zapisami Porozumienia Wykonawczego z dnia 15 lipca 2010 r. zawartego pomiędzy PPL a Ministerstwem Infrastruktury (obecnie Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej) oraz umowami zawartymi z wykonawcami poszczególnych zadań, wchodzących w skład Projektu. Audyt przeprowadzony zostanie w siedzibie PPL na podstawie dokumentów dotyczących Projektu. Efektem Audytu będzie w szczególności uzyskanie zapewnienia, że: - realizacja Projektu nastąpiła zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym, ww. Decyzjami Komisji Europejskiej i zapisami Porozumienia Wykonawczego, - uzyskano produkty prac określone w umowach z wykonawcami poszczególnych zadań wchodzących w skład Projektu - wydatki poniesione w ramach Projektu są kwalifikowalne, w szczególności czy działania zawarte we wniosku o dofinansowanie, potwierdzone Decyzjami KE, zostały rzeczywiście podjęte oraz czy PPL spełnił wymagania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, - wydatki zostały poniesione zgodnie z warunkami umów z wykonawcami poszczególnych zadań wchodzących w skład Projektu i czy zostały poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi, - księgi rachunkowe PPL zawierają wszystkie zdarzenia gospodarcze objęte Projektem i czy dotyczące ich dokumenty finansowe zostały zaksięgowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, - PPL prowadzi wyodrębniona ewidencję księgową dla Projektu umożliwiającą identyfikację wszystkich transakcji oraz poszczególnych operacji bankowych (w tym: operacje na wyodrębnionych rachunkach bankowych) w ramach Projektu, - informacje zawarte w raportach przekazywanych przez PPL do Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej zostały poparte odpowiednimi dokumentami finansowymi, - zostały prawidłowo zastosowane zasady informacji i promocji dla Projektu, - przechowywanie i archiwizacja dokumentacji, w tym dokumentów finansowych, zgromadzonych w ramach Projektu jest prawidłowo prowadzona. Po przeprowadzeniu Audytu, Audytor zobowiązany jest do przygotowania opinii i raportu w języku polskim w formie pisemnej, a po zaakceptowaniu tych dokumentów przez PPL - do przekazania po tłumaczeniu dokumentów na język angielski. Raport zostanie przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do Istotnych Postanowień Umowy Audyt powinien być wykonany zgodnie z powszechnie uznawanymi międzynarodowymi standardami audytu. Raport z audytu powinien zawierać w szczególności standardy, na podstawie których przeprowadzono Audyt, a także próg istotności i poziom ufności. W skład audytowanego Projektu wchodzi 21 zadań. Szacunkowa wartość Projektu (koszty kwalifikowalne i niekwalifikowalne) to około 9 mln PLN netto. Audytor w ramach uzyskanego wynagrodzenia ponosi wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania Audytu, w tym w szczególności: koszty dojazdu, ewentualnych diet i/lub noclegów dla osób przeprowadzających Audyt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.20.00 - Usługi audytu 79.21.21.00 - Usługi audytu finansowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunku, na podstawie złożonych z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia / nie spełnia czy Wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali:co najmniej dwie (2) usługi polegające na audycie projektów dofinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej, o wartości projektu co najmniej 5 000 000 PLN netto każdy, w których wybór wykonawców prac następował w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunku, na podstawie złożonych z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia / nie spełnia czy Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia (przez cały okres realizacji zamówienia) zespół, składający się z osób posiadających minimum następujące kwalifikacje i doświadczenie: a) biegłego rewidenta, b) specjalisty do spraw pozyskiwania i rozliczania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, c) specjalisty do spraw zamówień publicznych. Osoba/osoby te winny posiadać doświadczenie w prowadzeniu audytów projektów dofinansowanych ze środków pomocowych Unii Europejskiej (każda osoba - minimum dwa audyty projektów o wartości co najmniej 5 000 000 PLN netto każdy, w których wybór wykonawców prac następował w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Do wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie - według załączonego wzoru (Załącznik nr 3) Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć: a. życiorysy poświadczające ich kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, b. wykaz audytów zrealizowanych przez poszczególne osoby, które będą wykonywać zamówienie - według załączonego wzoru (Załącznik nr 3a), c. oświadczenie o bezstronności i niezależności osób, którymi Wykonawca dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia - według załączonego wzoru (Załącznik nr 3b), 2. Do wniosku o wszczęcie postępowania Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć oświadczenie o swojej bezstronności i niezależności - według załączonego wzoru (Załącznik nr 4).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w części III.3 ogłoszenia. Niespełnienie przynajmniej jednego z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 2. Zamawiający zaprosi do składania ofert nie więcej niż 5 Wykonawców. Zaproszonym do składania ofert może być wyłącznie Wykonawca, który wykaże, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w części III.3 ogłoszenia. 3. Jeżeli warunki określone w pkt III.3. ogłoszenia spełnia większa liczba Wykonawców, niż 5, Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków przy zastosowaniu kryteriów kwalifikacji określonych poniżej w następujący sposób: Znaczenie warunku 1 - 100%. Oceniana będzie ilość wykonanych zamówień, odpowiadających warunkowi opisanemu w pkt III.2.3 Ogłoszenia, w niżej opisany sposób: 2 zamówienia - 20pkt. 3 zamówienia - 40pkt. 4 zamówienia - 60pkt. 5 zamówień - 80pkt. 6 zamówień i więcej - 100pkt. Jeżeli w wyniku oceny ww. warunku okaże się, iż ze względu na równą liczbę punktów niemożliwe jest wyłonienie pięciu najlepszych Wykonawców, Zamawiający zakwalifikuje tych spośród mających równą liczbę punktów, którzy wykażą realizację projektów o najwyższej wartości.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ będzie przesłana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze, ul. 17-Stycznia 49, 02-146 Warszawa, pok. nr 906.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest przewidziane do współfinansowania przez Unię Europejską w ramach budżetu Transeuropejskiej Sieci Transportowej (TEN-T). 2. Wyłączną odpowiedzialność za publikację ponosi jej autor. Unia Europejska nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie w jakikolwiek sposób informacji zawartych w niniejszej publikacji. 3. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Wszelkie dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W przypadku załączenia do wniosku innych dokumentów, niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe, informacyjne) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z Wnioskiem. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie Zamawiającego. 6. W celu zapewnienia poufności i zapobieżeniu przedwczesnemu otwarciu, wniosek wraz z załącznikami należy opakować w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią bez naruszenia opakowania. Zamawiający proponuje umieszczenie Wniosku wraz z załącznikami w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy oraz opisanej: Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze, ul. 17-Stycznia 49, 02-146 Warszawa, pok nr 906. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn: Audyt Projektu pod nazwą Prace studialne związane z długofalowym rozwojem Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina w Warszawie nr 2009-PL-92003-S współfinansowanego z budżetu Unii Europejskiej w ramach środków TEN-T nr ref.: 48/PO/ZP/TEN-T/12 NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 08.10.2012, GODZ. 12.00. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przedwczesne otwarcie lub zaginięcie wniosku nieoznaczonego zgodnie z powyższym opisem. 7. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują - z zastrzeżeniem pkt. IV.4.16.8 Ogłoszenia - drogą elektroniczną lub faksem. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania danego dokumentu. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. 8. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oferty (wraz ze wszystkimi załącznikami) w formie innej niż pisemna. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i Zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. 10. Wniosek wraz z kompletem wymaganych dokumentów powinien być złożony w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie (np. zszyty, zbindowany). Zaleca się by wszystkie strony wniosku były ponumerowane oraz parafowane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 10. Wzór formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą pobrać ze strony Zamawiającego: http://bip.polish-airports.com/pl/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne 11. Szczegółowe informacje na temat środków ochrony prawnej zawiera Dział VI PZP. Wykonawcy przysługuje odwołanie do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej wobec następujących czynności: opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia Odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia, odrzucenia oferty Odwołującego. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminach określonych w art. 182 PZP. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 12. Definicje: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.) jest zwana w niniejszym Ogłoszeniu Ustawą. 13. Godziny pracy Zamawiającego - dni powszednie 7:30-15:30.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.