eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Przebudowa pomieszczeń i tarasów w budynku Żłobka Miejskiego Nr 7 położonego przy ul. Braniborskiej 2a w Zielonej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-12-16

Zielona Góra: Przebudowa pomieszczeń i tarasów w budynku Żłobka Miejskiego Nr 7 położonego przy ul. Braniborskiej 2a w Zielonej Górze.
Numer ogłoszenia: 366045 - 2008; data zamieszczenia: 16.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305779 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek Miejski nr 7, ul. Braniborska 2a, Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3247102, faks 068 3247102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń i tarasów w budynku Żłobka Miejskiego Nr 7 położonego przy ul. Braniborskiej 2a w Zielonej Górze..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń i tarasów w budynku Żłobka Miejskiego Nr 7 położonego przy ul. Braniborskiej 2a w Zielonej Górze. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ( STWiOR) oraz dokumentację projektową stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Wyszczególnienie prac zawierają przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ , załączone wyłącznie w celach informacyjnych. 4. Lokalizacja zamówienia: 1) Adres inwestycji:- Żłobek Miejski Nr 7, ul. Braniborska 2a, 65-273 Zielona Góra; Działka nr 158 w obrębie nr 32; 2) Właściciele i władający: - właściciel: - Gmina Zielona Góra o statusie miejskim; - władający: - Żłobek Miejski Nr 7; - sposób władania: - Zarząd trwały (Decyzja nr 15 01 Zarządu Miasta Zielona Góra z dnia 4 października 2001 r.); 3) Opis lokalizacji: - Działka jest zabudowana i uzbrojona; - Budynek żłobka nie znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i nie podlega ochronie konserwatorskiej. 4) Inwestor: - Nazwa: - Miejski Żłobek Nr 7 - Adres: - 65-273 Zielona Góra, ul. Braniborska 2a - Osoby do kontaktu: - Lucyna Anczura - dyrektor; telefon (068) 324 71 02 w godzinach: 9.00 ÷ 15.00 5. Zakres robót : 5.1. Program użytkowy inwestycji 1) Przedmiotem zadania (zamówienia) jest przebudowa istniejącego zespołu pomieszczeń pralni i pomocniczo - magazynowych w budynku Żłobka Miejskiego Nr 7 celem przystosowania na 1 oddział dla dzieci najmłodszych (niemowląt), pralnię wstępną oraz remont (odtworzeniowy) tarasów zabawowych dla bardzo małych dzieci. 2) Budynek pozostaje bez zmian w obrysie zewnętrznym. Przyłącza mediów pozostają bez zmian. 3) Rodzaje instalacji wewnętrznych: a. Instalacje sanitarne; - wewnętrzna wody zimnej i ciepłej użytkowej (podłączenie z istniejącej instalacji wewnętrznej); - wewnętrzna kanalizacji sanitarnej (podłączenie do istniejącej instalacji wewnętrznej); - centralnego ogrzewania (podłączenie do istniejącej kotłowni); - węzła ciepłej wody użytkowej (rozbudowa o dodatkowy pojemnik ciepłej wody użytkowej o pojemności 300 dm3 wraz z osprzętem i armaturą); - wentylacji mechanicznej; b. Instalacje elektryczne (podłączenie z istniejących rozdzielnic po przebudowie i rozbudowie); - rozdzielnice główne (istniejące): - TS-1 - przebudowa, - TO-2 - przebudowa, - oświetlenia (podstawowego i zewnętrznego); - gniazd wtyczkowych; - siłowa w pomieszczeniu pralni śliniaków (wstępnej); - odgromowa. 4) Przedmiotowy lokal znajduje się na parterze budynku żłobka. Natomiast na poziomie piwnic w istniejącej kotłowni gazowej zaprojektowano rozbudowę węzła ciepłej wody użytkowej. 5) Powierzchnia użytkowa pomieszczeń objętych przebudową: - na parterze - 194,10 m2 - tarasy - 462,77 m2 Razem: 656,87 m2 6) Pomieszczenia do pozyskania w wyniku inwestycji: sala dzieci najmłodszych (70,40 m2), rozbieralnia (9,05 m2), zespół sanitarny (10,55 m2), filtr (11,37 m2), przedsionek z wc personelu (1,80 m2 + 1,52 m2), pomieszczenie socjalne personelu (10,35 m2), umywalnia personelu (4,6 m2), wc personelu (1,63 m2), pralnia wstępna (18,92 m2), pomieszczenie pomocnicze przy pralni (5,87 m2); - łącznie powierzchnia: 146,06 m2. 7) Pomieszczenia istniejące objęte remontem w związku z inwestycją: korytarz z holem wejściowym (32,94 m2), rozdzielnia posiłków (15,10 m2); - łącznie powierzchnia: 48,04 m2. 8) Tarasy (do odtworzenia) do pozyskania w wyniku inwestycji: środkowy i południowy (462,77 m2). 6 W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą: 6.1. Roboty budowlane (z uzupełnieniem wyposażenia podstawowego): 1) dostawa i montaż pralnico - wirówki o pojemności 12 kg - 1,0 szt. 2) dostawa i montaż suszarki bębnowej o pojemności co najmniej 12 kg - 1,0 szt. 3) dostawa i montaż prasowalnicy elektrycznej (magla) o długości 1,2 m - 1,0 szt. 4) rozebranie posadzek istniejących ze skuciem nierówności betonowych z wykonaniem warstw wyrównawczych - 157,22 m2 5) rozbiórki ścian i filarów wewnętrznych z cegieł - 10,54 m3 6) skucie tynków wewn. na ścianach, filarach i pilastrach - 330,91 m2 7) posadzki z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 30×30 cm - 75,66 m2 8) posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną z wywinięciem na ściany (zgrzewane) - 70,40 m2 9) cokoliki z płytek kamionkowych GRES 15×15 cm - 93,00 m 10) uzupełnienie ścian lub zamurowania otworów - 4,73 m3 11) tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu - Nidalit grub. 10 mm na stropach - 105,45 m2 12) licowanie ścian płytkami o wymiarach 30×30 cm - 225,46 m2 13) sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych - 157,22 m2 14) dwukrotne malowanie tynków mlekiem wapiennym - ręcznie - 105,45 m2 15) wykucie z muru ościeżnic drzwiowych stalowych o powierzchni do 2 m2 - 6,0 szt. 16) obsadzenie podokienników i półek o szer. do 30 cm z konglomeratów kamiennych - 2,35 m 17) okna ościeżnicowe oszklone dwukrotnie malowane o powierzchni ponad 2,0 m2 - 5,87 m2 18) wykonanie i montaż ściągów - 830,00 m 19) wentylacyjne kanały z pustaków betonowych - 4,00 m 20) balustrady tarasowe z podchwytem stalowym - 97,60 m 21) rozebranie papy termozgrzewalnej na tarasach - 450,18 m2 22) pokrycie dachów (tarasów) papą termozgrzewalnej na podkładzie betonowym - 450,18 m2 23) izolacje przeciwwodne tarasów warstwa gruntująca i izolacja przeciwwodna - 450,18 m2 24) posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 30×30cm na tarasach- - 450,18 m2 25) rynny dachowe z blachy z cynku - półokrągłe o średnicy 12 cm - 101,00 m 26) rynny dachowe z blachy z cynku - półokrągłe o średnicy 10 cm - 24,00 m 27) wywóz gruzu na odległość do 5,0 km z utylizacją - 17,42 m3 28) wykonanie innych drobnych elementów robót budowlanych (obramowania, osadzenia kotew, wykucia bruzd i otworów, zamurowania, itp.) - według projektu i STWiOR. 6.2 Instalacje sanitarne (instalacje, przybory i urządzenia podstawowe): 1) demontaż części istniejących instalacji centralnego ogrzewania, wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i centralnej ciepłej wraz z urządzeniami, przyborami i armaturą oraz stalowych przewodów wentylacyjnych - 1,0 kpl. 2) wykopy liniowe o głęb. do 1,5 m i szerok. 0,8 ÷ 1,5 m wewnątrz budynków - 10,10 m3 3) zasypywanie wykopów liniowe o głębokości do 1,5 m i szerokości 0,8 ÷ 1,5 m - 9,82 m3 4) rurociągi z PVC o średnicy 160 mm w gotowych wykopach wewnątrz budynków - 195,00 m 5) rurociągi z PVC o średnicy 110 mm w gotowych wykopach wewnątrz budynków - 17,00 m 6) podłoże z materiałów sypkich grubości 10 cm - 20,256 m2 7) montaż instalacji kanalizacyjnej na ścianach wewnętrznych wraz z przyborami z włączeniem do instalacji istniejącej (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 8) montaż instalacji wodociągowej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji c.w.u. na wewnętrznych ścianach z włączeniem się do instalacji istniejących wraz z armaturą i izolacją cieplną z otulin z pianki (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 9) montaż instalacji centralnego ogrzewania na ścianach wewnętrznych z włączeniem się do instalacji istniejącej wraz z grzejnikami stalowymi płytowymi, zaworami grzejnikowymi z głowicami termostatycznymi i pozostałą niezbędną armaturą; z wykonaniem izolacji cieplnej przewodów z otulin z pianki (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 10) montaż wymiennika pojemnościowego V = 300 dm3 wraz z niezbędnym osprzętem, armaturą i aparaturą kontrolno pomiarową; z wykonaniem otulin izolacji cieplnej (według projektu i STWiOR)- 1,0 kpl. 11) montaż systemów wentylacyjnych nawiewnych i wywiewnych indywidualnych w pomieszczeniach budynku (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 12) pozostałe elementy instalacji sanitarnych (dodatki za wykonanie: - podejść, włączeń, płukań, regulacji i prób zmontowanych instalacji, wykucia bruzd i otworów, zamurowań (według projektu i STWiOR); 13) wywiezienie złomu (bez rozliczenia z Zamawiającym); 6. 3. Instalacje elektryczne (instalacje i urządzenia podstawowe): 1) przebudowa rozdzielnicy elektrycznej TS-1 (według projektu i STWiOR) - 1,0 szt. 2) rozbudowa rozdzielnicy elektrycznej TO-2 (według projektu i STWiOR) - 1,0 szt. 3) wykonanie instalacji siłowej w pomieszczeniu pralni (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 4) podłączenie do instalacji elektrycznej urządzeń technologicznych w kotłowni i wentylatorów (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl 5) instalacja oświetlenia wewnętrznego (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 6) instalacja gniazd wtyczkowych (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 7) instalacja oświetlenia zewnętrznego (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl 8) instalacja odgromowa (według projektu i STWiOR) - 1,0 kpl. 9) wykonanie pomiarów instalacji (według projektu budowlanego - cz. elektryczna) - 1,0 kpl. 7. Wymagania organizacyjno - techniczne związane z realizacją przedmiotu zamówienia : 7.1. Projektowana przebudowa fragmentu budynku żłobka będzie odbywać się w okresie funkcjonowania obiektu. Dlatego też Wykonawca robót budowlanych powinien: 1) wykonać niezbędne prace zabezpieczające teren robót budowlanych przed dostępem dzieci, rodziców, personelu oraz innych osób; 2) uzgodnić sposób zabezpieczenia terenu budowy z inspektorem nadzoru oraz z dyrektorem Żłobka; 3) okresy, w którym będą wykonywane roboty budowlane uciążliwe dla otoczenia (np. hałas) lub roboty stwarzające szczególne niebezpieczeństwo dla dzieci powinny być także każdorazowo uzgodnione przez Wykonawcę z inspektorem nadzoru i dyrektorem Żłobka; 7.2. Wszystkie prace budowlane należy wykonywać zgodnie z projektem budowlanym oraz zgodnie ze STWiOR -(Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót). Wszelkie roboty ulegające zakryciu i zanikające muszą być odebrane przez inspektora nadzoru. 7.3. Wszystkie wbudowywane materiały muszą posiadać stosowne certyfikaty lub aprobaty techniczne. 7.4. Obiekty (elementy) budowlane po wykonaniu powinny być poddane odbiorowi technicznemu (zgodnie z wymaganiami przepisów) i przekazane w tym terminie do użytku. 7.5. Utylizacja odpadów - zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym i ogólnymi przepisami. 7.6. Budynki przeznaczone na żłobki powinny spełniać wszelkie warunki określone: 1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.); 2) rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.); 3) ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1229 - j.t. z późn. zm.). 7.7. Zgodnie z postanowieniami Decyzji o pozwoleniu na przebudowę kierownik robót jest obowiązany: 1) prowadzić dziennik budowy oraz umieścić na budowie w widocznym miejscu tablicę informacyjną oraz ogłoszenie, zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia; 2) co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót przekazać dyrektorowi Żłobka oświadczenia kierownika robót stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania robotami budowlanymi, a także zaświadczenie, o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane. 8. Obowiązki Zamawiającego na etapie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) przekazania Wykonawcy 1 kompletu projektu technicznego najpóźniej w dniu podpisania umowy, 2) wskazanie miejsca na zaplecze budowy i przekazania terenu budowy w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy, 3) zapewnienia nadzoru inwestorskiego, 4) dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, 9.Uwaga! Wszelkie nazwy własne użyte w niniejszej SIWZ należy traktować jako wskazanie parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne. 10. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.72.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 266393.44 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Malarski Jan Jakuboszczak, ul.Zbąszyńska 4, 64-225 Kopanica, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 266.393,44
  • Oferta z najniższą ceną: 266.393,44 oferta z najwyższą ceną: 419.562,12
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.