eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przeprowadzenie kursówprofesjonalnego sprzątania i języka angielskiego dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-04

Kraków: Przeprowadzenie kursów: profesjonalnego sprzątania i języka angielskiego dla beneficjentów projektu Pora na aktywność.
Numer ogłoszenia: 365992 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów: profesjonalnego sprzątania i języka angielskiego dla beneficjentów projektu Pora na aktywność..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia Kurs zawodowy - profesjonalne sprzątanie 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego - profesjonalne sprzątanie, wg. następujących wytycznych: 1) przed rozpoczęciem kursu zostanie przeprowadzone badanie lekarskie poświadczające brak przeciwwskazań do pracy w zawodzie, 2) ilość uczestników: 15 osób, 3) kurs obejmuje min. 60 godzin dydaktycznych, 4) kurs w 95% składający się z praktyki, 5) zakres tematyczny kursu: a) zasady BHP i etyka zawodu, b) rola personelu sprzątającego, rozpoznanie i charakterystyka zanieczyszczeń, c) rodzaje podłóg i sposoby ich czyszczenia i konserwacji: drewniane i korkowe, z tworzywa sztucznego, ceramiczne, z gresu, kamienne, dywanowe, d) czyszczenie i konserwacja mebli: z drewna, tworzywa szkła, kamienia, e) środki chemiczne, ich rodzaje i zastosowanie, środki alkaliczne i kwaśne, różnice między chemią popularną a profesjonalną (koncentraty), przygotowanie roztworów roboczych, dobór środka do powierzchni i zabrudzeń, f) mycie okien, g) mycie lamp, h) pastowanie posadzek: rodzaje środków, dobór środka do materiału powierzchni, specjalistyczne rozpuszczalniki i) narzędzia i maszyny - ich dobór do sprzątanej powierzchni i zabrudzenia, j) podstawowe technologie sprzątania: ręczne sprzątanie posadzek, maszynowe sprzątanie posadzek, k) sprzątanie sanitariatów, l) sprzątanie kuchni, m) czyszczenie powierzchni szklanych, n) profesjonalne pranie tapicerki przy użyciu odkurzaczy piorących, o) czyszczenie urządzeń biurowych i sprzętu AGD, p) segregowanie i utylizacja różnego rodzaju odpadów, q) skuteczna walka ze szkodnikami (karaluchy, mole, myszy, pluskwy, rybiki, szczury, mrówki), 6) Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.12.2011r, zajęcia prowadzone codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel, 7) Zajęcia praktyczne muszą odbywać się pod nadzorem prowadzącego kurs i winny być wykonywane w ramach zajęć zgodnie z przepisami BHP. 8) Wykonawca powinien zapewnić materiały i pomoce niezbędne w trakcie szkolenia: profesjonalne środki chemiczne, narzędzie i maszyny a także odzież roboczą w odpowiednim rozmiarze, rękawiczki. II część zamówienia Kurs języka angielskiego 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka angielskiego, wg. następujących wytycznych: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje : a) 2 semestry nauki języka angielskiego na dostosowanym do każdego beneficjenta poziomie. Przed rozpoczęciem kursu, Wykonawca przeprowadzi bezpłatny test sprawdzający wiedzę beneficjenta, celem zweryfikowania umiejętności językowych i zakwalifikowania każdego beneficjenta na odpowiedni poziom szkolenia językowego. b) Możliwość realizacji kursu w trybie dziennym, wieczorowym lub weekendowym w zależności od indywidualnych potrzeb beneficjenta c) Bezpłatny dostęp do biblioteki i mediateki d) Zajęcia prowadzone z zastosowaniem metod aktywizujących i technik audiowizualnych e) Kurs prowadzony z naciskiem na konwersację, min.50% zajęć z Native Speakerem f) Zajęcia prowadzone w grupach max 10-osobowych 2) Ilość uczestników kierowanych przez Zamawiającego: max 13 3) Ilość godzin dydaktycznych kursu dla jednego beneficjenta: min 100, w tym min. 50/semestr 4) Kurs może się odbyć w ramach szkolenia dla większej grupy odbiorców 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a) odpowiednie warunki lokalowe do przeprowadzenia kursu, niezbędny sprzęt, oraz wszystkie podręczniki i materiały szkoleniowe b) zajęcia będą prowadzone przez wykładowców posiadających zasób wiedzy, doświadczenie zawodowe i przygotowanie dydaktyczne zapewniające właściwą realizację kursu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (dz. U. z 2004 r. nr 236 poz. 2365) lub do wykazu placówek, ośrodków i działalności oświatowej prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych, które uzyskały akredytację Kuratora Oświaty, prowadzonego na podst. Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 20 grudnia 2003 r. w sprawie akredytacji placówek i ośrodków prowadzących kształcenie ustawiczne w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2003 r. nr 227 poz. 2247 z późn. zm.), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do wyżej wymienionych rejestrów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści niniejszej umowy w zakresie: a) warunków płatności, b) terminu realizacji usługi, c) miejsca realizacji usługi, d) podwykonawców,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, pok. 001.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 09:00, miejsce: MOPS w Krakowie, ul. Józefińska 14, dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt Pora na aktywność.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.