eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › administrowanie Zespołem Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Świdniku



Ogłoszenie z dnia 2006-07-13

POZYCJA 36597

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Świdnik: administrowanie Zespołem Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Świdniku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, do kontaktów: Bożena Chorab, ul. Wojska Polskiego 27, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7514247 w. 17, fax 081 7591520 (21), e-mail: sekretzso1@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.2lo.swidnik.prv.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: administrowanie Zespołem Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Świdniku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Świdniku ul. Wojska Polskiego 27 21-040 Świdnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi administrowania budynkami Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Świdniku t.j. - utrzymanie czystości i porządku w ZSO Nr 1 oraz na terenie wokół szkoły, - wykonanie prac konserwatorskich w szkole oraz na terenie wokół szkoły, - dozór nad mieniem szkoły. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz pkt 9 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnikaurzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatów, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych przez Oferenta w ciągu ostatnich 3 lat w latach 2003-2005 usług podobnych do przedmiotu przetargu t.j. w zakresie administrowania obiektem szkolnym lub biurowym o pow. użytkowej obiektu (pow. do utrzymania czystości) nie mniej niż 14 000 m2. Wykaz musi zawierać daty i miejsca ich wykonania oraz pow. użytkową administrowanego obiektu. Do wykazu muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie (referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 8. Kserokopia dokumentu (obejmującego okres co najmniej 45 dni licząc od daty składania ofert) potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapozaniu się z miejscem realizacji zamówienia oraz warunkami tam występującymi, których uwzględnienie niezbędne jest dla prawidłowego wyliczenia ceny oferty, wzór stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. UWAGA! w przypadku podmiotów występujących wspólnie właściwe dokumenty z ppkt 4,5 i 6, 8 muszą być złożone przez każdy podmiot oddzielnie, wraz z umową regulującą współpracę tych podmiotów. Podmioty występujące wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Stosowny zapis dotyczący pełnomocnika powinien znajdować się w umowie, a w przypadku braku takiego zapisu do oferty musi byc załączone pełnomocnictwo.74 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.76.00.00 - Usługi sprzątania szkół Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie usługi administrowania budynkami ZSO Nr 1 w Świdniku: - utrzymanie czystości i porządku na terenie szkoły i wokół szkoły, - wykonanie prac konserwatorskich na terenie szkoły i wokół szkoły, - dozór nad mieniem szkoły. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferent obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) najpóźniej w terminie składania ofert. Wadium może być wniesione: - w pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwaranacjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agnecji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto bankowe zamawiającego: PKO BP O/Świdnik 51 1020 3176 0000 5702 0013 7950. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w latach 2003 - 2005 oferent wykonywał usługi podobne do przedmiotu przetargu tj. w przeciągu minimum 3 lata administrował obiektem szkolnym lub biurowym o pow. użytkowej obiektu nie mniejszej niż ( pow. do utrzymania czystości) 14 000m2, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - wykonawca posiada dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (obejmujący okres co najmniej 45 dni licząc od terminu składania ofert; w zakresie prowadzonej działalności., 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w pkt 4 niniejszej SIWZ oraz na ich potwierdzenie przedstawią dokumenty wymienione w pkt II.1.6 niniejszej SIWZ. 2)Z ubiegania się o zamówienie Zamawiający wykluczy: a)wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; b)wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono; c)wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni prze¬widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu; d)osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za prze¬stępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, prze¬stępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; e)spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; f)spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; g)spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; h)osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; i)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; j)wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy. 3)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a)wykonywali czynności związane z przygotowaniem niniejszego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, b)złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo¬wania; c)nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków; d)nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą; 4)Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5)Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6)Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt II.1.6. powinny być przedstawione w formie pisemnej: oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tzn.: osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji firmy zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz opatrzone imienną pieczątką tej osoby lub osób lub czytelnym podpisem. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączony oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania firmy w niniejszym postępowaniu podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania osoby prawnej lub fizycznej. W przypadku przedłożenia kserokopii pełnomocnictwa musi ona być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wystawcę dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.2lo.swidnik.prv.pl/. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:30, Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Świdniku ul. Wojska Polskiego 27, 21-040 Świdnik.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.