eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów (granitowych , bazaltowych, granodiorytowych) frakcji 2/5 (2/6,3) - 500 ton , 5/8 (5/10) - 500 ton o barwie szarej lub czarnej o łącznej ilośc

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Biała Podlaska: Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów (granitowych , bazaltowych, granodiorytowych) frakcji : 2/5 (2/6,3) - 500 ton , 5/8 (5/10) - 500 ton o barwie szarej lub czarnej o łącznej ilości 1000 ton
Numer ogłoszenia: 36596 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25095 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej, ul. Sidorska 90A, Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów (granitowych , bazaltowych, granodiorytowych) frakcji : 2/5 (2/6,3) - 500 ton , 5/8 (5/10) - 500 ton o barwie szarej lub czarnej o łącznej ilości 1000 ton.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa do Obwodów Drogowych w Białej Podlaskiej, Międzyrzecu Podlaskim, Terespolu i Sławatyczach grysów (granitowych , bazaltowych, granodiorytowych) frakcji : 2/5 (2/6,3) - 500 ton , 5/8 (5/10) - 500 ton o barwie szarej lub czarnej o łącznej ilości 1000 ton. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określają istotne postanowienia umowy . 1. Oferent tworząc cenę na okres zakupu grysów tj. od dnia podpisania umowy do dnia 30.10.2009r. uwzględnia wszystkie koszty, które mogą wystąpić w tym okresie. Powyższe oznacza, że cena ustalona w wyniku przetargu będzie ceną stałą i nie będzie podlegać indeksacji. 2. Oferty należy składać wyłącznie na załączonych przez Zamawiającego formularzach . Oferta powinna być sporządzona w języku polskim ,w sposób czytelny i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. 3. Oferowana cena będzie uwzględniać cenę zakupu grysów wraz z ich załadunkiem na samochód i kosztem transportu na poszczególne Obwody Drogowe. 4. Dostawa grysów do Obwodów Drogowych odbywać się będzie na podstawie zamówienia telefonicznego , co najmniej na 3 dni przed planowaną dostawą. 5. Wynagrodzenie z tytułu realizowania umowy będzie regulowane po każdorazowym odbiorze grysów , zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego w formie zamówienia telefonicznego . 6. Należność za poszczególne dostawy grysów , będzie realizowana przez Zamawiającego w formie przelewu, nie później niż 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. 7. Oferowane grysy winne posiadać dokument potwierdzający zgodność z aktualnymi wymaganiami dla kruszyw do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu zgodnie z normą PN-EN 13043:2004 na potwierdzenie czego należy dołączyć orzeczenie laboratoryjne . 8. Okres realizacji robót ustalony jest od dnia podpisania umowy do dnia 30.03.2009 r. -450ton do 15.04.2009r-450ton , do 30.10.2009r-100 ton.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 113000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe DAW- TRANS Sławomir Podstawka, Kostomłoty I 270, 26-085 Miedziana Góra, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 113000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 113000.00 oferta z najwyższą ceną: 147975.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.