eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont dachu budynku Rd IPCZD

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365932 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Warszawa: Remont dachu budynku Rd IPCZD
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 330019-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", krajowy numer identyfikacyjny 000557961, ul. Al. Dzieci Polskich  20, 04-730  Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48228151024, faks +48228151015, e-mail zamowienia.publiczne@ipczd.pl
Adres strony internetowej (URL): www.czd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu budynku Rd IPCZD

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/CZD/149/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

OPIS DO PRZEDMIARU BRANŻY BUDOWLANEJ Istniejący dach budynku Rd pokryty jest papą termozgrzewalną, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej. Na części dachu zamontowane są solary słoneczne. Remont dachu polega na demontażu zbędnych obróbek blacharskich, oczyszczeniu powierzchni z nieczystości, posypki, usunięciu pęcherzy, zagruntowaniu powierzchni dachu emulsją asfaltową, pokryciu jednokrotnym całej powierzchni dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia gr. 5,2mm, osnowa: włóknina poliestrowa min. 200 g/m2. W/w papą termozgrzewalną należy dodatkowo wyprofilować koryta dachowe tak aby zapewnić swobodny spadek wód opadowych w stronę wpustów dachowych. Na attykach należy zamontować płytę OSB gr. 15mm tak aby zapewnić skuteczny spadek w stronę połaci dachowej, płytę zagruntować i pokryć opisaną wyżej papą termozgrzewalną. Zewnętrzne krawędzie attyk należy wykończyć obróbką blacharską z kapinosem oddalonym min. 4cm od attyki. Obróbkę blacharską pokryć należy od góry papą termozgrzewalną. Naprawie podlegać będą również kominy (podwyższenie kominów, wykonanie nowych czap betonowych oraz tynków i obróbek kominów, wymiana kratek na nowe, malowanie kominów). Obróbki blacharskie wykonać z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,55mm. Obróbki blacharskie dolnej krawędzi kominów i nadbudówki ścian należy wciąć w mur i uszczelnić krawędź elastyczną masą uszczelniającą. Istniejące kratki na kominach należy wymienić na nowe stalowe, o oczku ~10x10mm w ramce z blachy stalowej ocynkowanej mocowane do kominów na kołki. Z dachu zdemontować należy stare kominki wentylacyjne z tworzywa. Istniejące okno stanowiące wyjście na dach należy zdemontować i zastąpić drzwiami PCV (drzwi są w posiadaniu Inwestora). W otworach wyrzutni wentylacyjnych w nadbudówce należy zamontować żaluzje stalowe, zapewniając swobodny wyrzut powietrza na zewnątrz budynku przy jednoczesnym zabezpieczeniu nadbudówki przed opadami deszczu. Na dachu należy odtworzyć instalację odgromową. Prace porządkowe. Wykonawca prac powinien zapewnić zachowanie porządku podczas prowadzonych prac. Należy mieć na uwadze że prace prowadzone będą w czynnym obiekcie szpitalnym. Należy dołożyć wszelkich starań, aby prowadzone prace nie utrudniały pracy szpitala. Wywóz i utylizacja odpadów powstałych w trakcie remontu leży po stronie Wykonawcy. Wszystkie prace prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami OPIS DO PRZEDMIARU BRANŻY ELEKTRYCZNEJ Wykonawca ma do wykonania wymianę instalacji odgromowej na dachu budynku Rd. Należy odtworzyć pierwotny układ instalacji oraz wykonać niezbędne pomiary, przekazać w dokumentacji powykonawczej wyniki tych pomiarów, potwierdzonych przez osobę z odpowiednimi uprawnieniami do wykonywania tych czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45261210-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Art.93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp- spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, oferta z najniższą ceną(169 129,62 zł)przewyższa o 9 129,62 zł kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia(160 000,00 zł)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.