eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi - osprzęt powierzony przez PZD oraz wynajem koparko - ładowarki, równiarki i pługu wirnikowego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Limanowa: Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi - osprzęt powierzony przez PZD oraz wynajem koparko - ładowarki, równiarki i pługu wirnikowego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 365916 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Józefa Marka 9, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 0-18 3375-831, faks 0-18 3375-832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi - osprzęt powierzony przez PZD oraz wynajem koparko - ładowarki, równiarki i pługu wirnikowego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi - osprzęt powierzony przez PZD oraz wynajem koparko - ładowarki, równiarki i pługu wirnikowego przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dla każdej części zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w rozumieniu przepisu art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0, 60.18.20.00-7, 63.10.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o którym mowa w pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie lub będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, poprzez wykazanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za główne usługi dla których należy przedstawić dowody uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie usług, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231), są: 1) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów dotyczących dowodów potwierdzających należyte wykonanie usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca w przedłożonym do oferty Wykazie narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami wykaże sprzęt umożliwiający wykonanie przedmiotu zamówienia oraz ewentualnie udowodni zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli w wykazie o którym mowa Wykonawca wykazał narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzeń którymi będzie dysponował. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że ma dostępny następujący sprzęt na jedno zadanie częściowe: 1. co najmniej 1 pojazd samochodowy o mocy co najmniej 250 KM oraz napędem na minimum 2 osie na każde zadanie częściowe oddzielnie w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 i 2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe, Wykonawca winien wykazać dysponowanie dodatkowo 1 pojazdem samochodowym dla każdego następnego zadania częściowego, 2. co najmniej 2 pojazdy samochodowe o mocy co najmniej 250 KM oraz napędem na minimum 2 osie w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 3, 3. co najmniej 1 koparko - ładowarkę o max. wysokość sprzętu 2,6 m w przypadku oferty na zadanie częściowe nr 4, 4. co najmniej 1 równiarkę w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 5, 5. co najmniej 1 pług wirnikowy w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 6. Spełnienie warunku wykonawca wykaże przedkładając Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o którym mowa w pkt. 7.1 Lp. 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże przy pomocy przedłożonej wraz z ofertą opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż: 1. 40 000,00 zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 2. 25 000,00 zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 2, 3. 100 000,00 zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 3 4. 35 000,00 zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 4 5. 7 000,00 zł w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 5 i 6 Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Wykonawca powołując się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku gdy złożone przez wykonawców dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zawierają dane w innych walutach niż w złotych polskich, Zamawiający w celu oceny oferty dokona przeliczenia waluty na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwa powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie o którym mowa w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp należy złożyć w oryginale. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku w Formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich wykonawców występujących wspólnie, ponadto wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia to: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp może być złożone przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, jeżeli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie, albo może być złożone wspólnie przez wszystkich wykonawców, to znaczy, że na oświadczeniu należy wypisać wszystkich i podpisują je wszyscy upełnomocnieni przedstawiciele wykonawców lub podpisuje je upełnomocniony przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnik, b) każdy z nich składa dokumenty wymagane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia tj. dokumenty określone w pkt. 7.2. SIWZ - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wykonawcy działający w formie spółki cywilnej zobowiązani są dołączyć do oferty dwa typy zaświadczeń z urzędu skarbowego o niezaleganiu z podatkami: osobno dla wspólników w zakresie podatku dochodowego, osobno jako spółka w zakresie podatku VAT), aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS), lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) i lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. Zamawiający przewiduje następujące zmiany istotnych postanowień umowy: 1) okresy trwania prac przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych mogą być wydłużone lub skrócone ze względu na utrzymujące się bądź nie warunki zimowe. Data początku dyspozycyjności wykonawcy oraz początku obowiązywania umowy może ulec przesunięciu w przypadku gdy z uwagi na przedłużające się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego niemożliwe byłoby zawarcie umowy przez upływem wskazanych w pkt. 5.1. SIWZ terminów, 2) Dopuszcza się możliwość zwiększenia limitu finansowego przeznaczonego na realizacje przedmiotu zmówienia jeśli będzie zachodziła potrzeba dalszej realizacji usługi z uwagi na zaistniałe warunki zimowe. 3) Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez zamawiającego bez skutków finansowych i prawnych dla zamawiającego w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. W taki przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 4) zmiana podmiotów trzecich na etapie realizacji zamówienia na zasobach których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu jest możliwa jeśli nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o udzielnie zamówienie publicznego dotychczasowy podwykonawca 5) Pozostałe rodzaje zmian a) zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ i innych osób kluczowych dla realizacji umowy, b) zmiana narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych przy pomocy których wykonawca będzie realizował bądź realizuje przedmiot zamówienia na inny pod warunkiem spełniania wymagań określonych w SIWZ. c) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, d) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiana sposobu rozliczenia lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy, f) zmiany dotyczące terminów płatności, g) zmiana miejsca świadczenia usługi, h) zmiana zapisów umowy będących wynikiem realizacji przez Zamawiającego uprawnień z tytułu rękojmi lub gwarancji na wykonane dostawy, i) zmiana wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT), j) inne zmiany korzystne dla zamawiającego w następstwie okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zmiany do umowy może inicjować zarówno zamawiający jak i wykonawca składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i jej uzasadnienie, Zamawiający przewiduje katalog zmian na które może wyrazić zgodę. Powyższe nie stanowi jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgodny. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynika postępowania, takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, zmiany dotyczące nazwy siedziby wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, zmiany innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/Wprowadzenie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 233, II piętro budynek b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Limanowej I piętro, budynek B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi - osprzęt powierzony przez PZD przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014 w grupie dróg X1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nośnikami przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie zimowym 2013/2014. W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnej jednostki transportowej wraz z kierowcą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg. Wykonawca będzie wykonywać usługi sprzętem (piaskarki, pługi, czołownice) powierzonym przez PZD w grupie dróg X1 (odc. dróg. 1579 K Siekierczyna-Raszówki- Naszacowice, nr 1546 K Długołęka - Przyszowa, nr 1545 K Mokra Wieś - Stronie). Zamawiający wymaga aby operatorem sprzętu był kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. m.in. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień. Świadczenie usług jednostki transportowymi polega w szczególności na: 1. przygotowaniu powierzonego sprzętu do pełnej sprawności technicznej, 2. zwalczaniu gołoledzi (śliskości) materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi, przy użyciu materiałów i piaskarki PZD w Limanowej, 3. odśnieżaniu dróg przy użyciu pługu PZD w Limanowej, 4. pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego, 2. zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych powierzonego sprzętu, 3. po zakończeniu akcji zimowej, wykonaniu naprawy i konserwacji powierzonego sprzętu oraz wymianie części eksploatacyjnych na nowe i zwrocie całego wyposażenia do 15.05.2014 r. 4. wykonania koniecznych napraw przy użyciu części dostarczonych przez PZD w przypadku uszkodzenia powierzonego sprzętu nie z winy Wykonawcy. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 17,022 km dróg powiatowych. Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający. Mechaniczny załadunek piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi zapewni Zamawiający. Szczegółowy zakres robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - SST, wykaz dróg wraz z kilometrażem oraz wzór umowy będące załącznikami do specyfikacji. Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2013 r. do 31.03.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi - osprzęt powierzony przez PZD przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014 w grupie dróg X2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nośnikami przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie 2013/2014. W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnej jednostki transportowej wraz z kierowcą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg. Wykonawca będzie wykonywać usługi sprzętem (piaskarki, pługi, czołownice) powierzonym przez PZD w grupie dróg X2 (odc. dróg. 1545 K Łukowica - Jastrzębie, nr 1580 K Zalesie - Jadamwola, nr 1610 K Świdnik - Łukowica). Zamawiający wymaga aby operatorem sprzętu był kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. m.in. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień. Świadczenie usług jednostki transportowymi polega w szczególności na: 1. przygotowaniu powierzonego sprzętu do pełnej sprawności technicznej, 2. zwalczaniu gołoledzi (śliskości) materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi, przy użyciu materiałów i piaskarki PZD w Limanowej, 3. odśnieżaniu dróg przy użyciu pługu PZD w Limanowej, 4. pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego, 5. zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych powierzonego sprzętu, 6. po zakończeniu akcji zimowej, wykonaniu naprawy i konserwacji powierzonego sprzętu oraz wymianie części eksploatacyjnych na nowe i zwrocie całego wyposażenia do 15.05.2014 r. 7. wykonania koniecznych napraw przy użyciu części dostarczonych przez PZD w przypadku uszkodzenia powierzonego sprzętu nie z winy Wykonawcy. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 17,634 km dróg powiatowych. Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający. Mechaniczny załadunek piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi zapewni Zamawiający. Szczegółowy zakres robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - SST, wykaz dróg wraz z kilometrażem oraz wzór umowy będące załącznikami do specyfikacji. Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2013 r. do 31.03.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 60.18.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi - osprzęt powierzony przez PZD przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014 w grupie dróg X3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nośnikami przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie 2013/2014. W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnej jednostki transportowej wraz z kierowcą dla potrzeb zimowego utrzymania dróg. Wykonawca będzie wykonywać usługi sprzętem (piaskarki, pługi, czołownice) powierzonym przez PZD w grupie dróg X3 (odc. dróg. nr 1609 K Limanowa - Zalesie, nr 1609 K Zalesie - Kamienica, nr 1631 K ul. Zygmunta Augusta). Zamawiający wymaga aby operatorem sprzętu był kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. m.in. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu, a także ukończone szkolenie z obsługi posypywarki STRATOS B-50 DCXN. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu w dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień w tym dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia z obsługi posypywarki STRATOS B-50 DCXN. Świadczenie usług jednostki transportowymi polega w szczególności na: 1. przygotowaniu powierzonego sprzętu do pełnej sprawności technicznej, 2. zwalczaniu gołoledzi (śliskości) materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi, przy użyciu materiałów i piaskarki PZD w Limanowej, 3. odśnieżaniu dróg przy użyciu pługu PZD w Limanowej, 4. pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze określonym przez Zamawiającego, 5. zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych powierzonego sprzętu, 6. po zakończeniu akcji zimowej, wykonaniu naprawy i konserwacji powierzonego sprzętu, oraz wymianie części eksploatacyjnych na nowe i zwrocie całego wyposażenia do 15.05.2014 r. 7. wykonania koniecznych napraw przy użyciu części dostarczonych przez PZD w przypadku uszkodzenia powierzonego sprzętu nie z winy Wykonawcy. Zakres zamówienia obejmuje zimowe utrzymanie 21,736 km dróg powiatowych. Materiały niezbędne do zwalczania śliskości zapewni Zamawiający. Mechaniczny załadunek piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi zapewni Zamawiający. Szczegółowy zakres robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - SST, wykaz dróg wraz z kilometrażem oraz wzór umowy będące załącznikami do specyfikacji. Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2013 r. do 31.03.2014 r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 60.18.10.00-0, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014 - wynajem koparko - ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem realizacji zadania jest świadczenie usług własną koparko - ładowarką przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie 2013/2014. W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego sprzętu wraz z operatorem. Świadczenie usług koparko - ładowarką polega w szczególności na: 1. załadunku piaskarek materiałami uszorstniającymi i mieszankami chemicznymi i niechemicznymi oraz przygotowaniu tych mieszanek (materiały PZD), 2. hałdowaniu materiałów uszorstniających, 3. przewozie soli pod wiatę, 4. pełnieniu dyżurów sprzętu w wymiarze ryczałtowym, 5. zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych ładowarki, 6. pozimowe sprzątanie jezdni. Materiały niezbędne do załadunku zapewnia Zamawiający Gabaryt koparko - ładowarki winien umożliwiać pracę w wiacie na sól o wymiarach wjazdu 2,60 x 4,10 m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem do specyfikacji Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2013 r. do 31.03.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.20.00-7, 63.10.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014 - wynajem równiarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem realizacji zadania jest świadczenie usług własną równiarką przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie 2013/2014. W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego sprzętu wraz z operatorem. Świadczenie usług równiarką polega w szczególności na: 1. zwalczeniu naboju lodowego, poszerzeniu jezdni, pracach porządkowych związanych z ZUD, 2. zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych równiarki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem do specyfikacji Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2013 r. do 31.03.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.20.00-7, 90.63.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług jednostkami transportowymi i sprzętowymi przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2013/2014 - wynajem pługu wirnikowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem realizacji zadania jest świadczenie usług własnym pługiem wirnikowym przy prowadzeniu akcji zimowego utrzymania dróg pod nadzorem własnym Powiatowego Zarządu Dróg w sezonie 2013/2014. W gestii Wykonawcy jest zapewnienie sprawnego sprzętu wraz z operatorem. Świadczenie usług pługiem wirnikowym polega w szczególności na: 1. zwalczeniu naboju lodowego, poszerzeniu jezdni, pracach porządkowych związanych z ZUD, 2. zapewnieniu we własnym zakresie stałej obsługi naprawczo - remontowej materiałów eksploatacyjnych pługu wirnikowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy będący załącznikiem do specyfikacji Umowny sezon zimowego utrzymania dróg trwa od 01.11.2013 r. do 31.03.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.20.00-7, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.