eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadowne › Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Sadowne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Sadowne: Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Sadowne
Numer ogłoszenia: 36588 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadowne , ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne, woj. mazowieckie, tel. 025 6753251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadowne.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Sadowne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu/minibusa fabrycznie nowego z 19+1 miejscami (w tym jedno miejsce dla osoby na wózku inwalidzkim) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, posiadającego wszelkie niezbędne wymagane przepisami homologacje i dopuszczenia do ruchu na terenie Polski, o konfiguracji i parametrach nie gorszych niż: Rok produkcji -2013 Norma emisji spalin min euro 5+ System bezpieczeństwa: ABS, ESP9i, ASR, EBV, BAS, asystent ruszania Silnik: - Pojemność skokowa minimalna 2000 cm3, - Moc nie mniejsza niż 163 KM, - Zbiornik paliwa nie mniejszy od 70 L, - akumulator min. 12V 95Ah, - dogrzewacz elektryczny PTC. Nadwozie: - rozstaw osi min. 4000 mm, - wzmacniany stabilizator przedniej osi -nadwozie całkowicie przeszklone, czterodrzwiowe, - podwójny , obniżony i oświetlony stopień wejściowy, - samonośne całkowicie stalowe, - ocynkowane wszystkie drzwi, maska, błotniki, podłużnice i poprzecznice, - boczne listy ochronne, - pełne przeszklenie, - szyby przyciemniane, - składana platforma najazdowa dla wózków inwalidzkich, - fotele klasy turystycznej z 3 punktowymi pasami bezpieczeństwa i składanymi podłokietnikami w tym 2 z 5-cio punktowymi pasami bezpieczeństwa, - jedno stanowisko wózka inwalidzkiego wymienne z szybko demontowalnymi fotelami, - poduszka powietrzna dla kierowcy. Wyposażenie funkcjonalne: - Immobiliser, - centralny zamek sterowany pilotem, - szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie, - fotel kierowcy, z pełną regulacją, komfortowy, - regulowana kolumna kierownicy, - podłokietnik dla siedzenia kierowcy, - schowek w desce rozdzielczej, - półki nad przednia szybą , - gniazdo 12V w kabinie kierowcy, - moduł PSM, - klin pod koła w uchwycie przestrzeni ładunkowej, - koło zapasowe z koszem i zestawem narzędzi z podnośnikiem, - napęd na koła tylne, - hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego, - blokada koła kierownicy, - wyłącznik główny akumulatora, - tachograf cyfrowy, - elektroniczny obrotomierz, - zabezpieczenie drzwi przed otwieraniem przez dzieci. Wyposażenie dodatkowe: - Klimatyzacja półautomatyczna, dla przedziału kierowcy oraz osobna klimatyzacja dla części pasażerskiej - tylny parownik z tyłu pojazdu, - ogrzewanie tylne typu WEBASTO - czujnik temperatury zewnętrznej, - lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane, - lusterko wsteczne wewnętrzne, - ogranicznik prędkości do 100 km/h, - wspomaganie ruszania pod górę, - światła obrysowe + światło wsteczne, - wysokość wnętrza min. 1900mm, - poręcze ułatwiające wsiadanie, - wybijaki do szyb + szyba za kierowcą, - pełna tapicerka miękka z izolacją termiczną, - półki do przewozu bagażu, - podłoga płaska wzmocniona pokryta wykładzina antypoślizgowa, - oświetlenie przedziału pasażerskiego, - przystosowane również do jazdy nocnej, - radio CD,MP3, - nagłośnienie przedniej i tylnej części pojazdu + mikrofon, - niezależna od silnika ogrzewanie postojowe części pasażerskiej, - szyberdach - wyjście awaryjne, - oznaczenie pojazdu symbolem -inwalidzi. Koła i ogumienie: - ogumienie bezdętkowe - komplet opon letnich i zimowych. Gwarancja: - mechaniczna bez limitu przebiegu - co najmniej 2 lata - powłoka lakiernicza - co najmniej 2 lata - perforacja korozyjna - co najmniej 12 lat.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.03.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający informuje, iż powyższe zamówienie nie wymaga posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem dostawom, stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w ust. 10 pkt. 1c SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w ust. 10 pkt. 1d SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie opisuje wymagań do tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń, wymienionych w ust. 10 pkt. 1b SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadowne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sadowne ul. Kościuszki 3 07-140 Sadowne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sadowne ul. Kościuszki 3 07-140 Sadowne pokój 13 lub sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt dofinansowany ze środków PFRON.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.