eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Przebudowa pracowni chemicznych na sale dydaktyczne Zespołu Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Kędzierzyn-Koźle: Przebudowa pracowni chemicznych na sale dydaktyczne Zespołu Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźu
Numer ogłoszenia: 36588 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja , ul. Sławięcicka 79, 47-230 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 483 49 93, faks 077 483 49 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsnr3-slawiecice.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pracowni chemicznych na sale dydaktyczne Zespołu Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które należy wykonać w zadaniu o nazwie: Przebudowa pracowni chemicznych na sale dydaktyczne Zespołu Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźu. Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy robót: - Rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych - rulony, - Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną rulonowe - Lentex, - Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności, - Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły i pustaków, - Wykonanie podciągów, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Wymiana okien skrzynkowych na okna rozwierane i uchylno-rozwierane dwudzielne z PCV o pow. ponad 2.5 m2, - Uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów w ścianach na zaprawie cementowo- wapiennej cegłami, - Wymiana konwektora o powierzchni ogrzewalnej 5.0 m2, - Wymiana odcinka rury stalowej o połączeniach spawanych o śr. nom. 15-20mm, - Wykonanie ścian przesuwanych, - Wymiana opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem z tworzyw sztucznych lub rastrem metalowym względnie z tworzyw szt. 2x40 W, - Wymiana gniazd wtyczkowych natynkowych nieuszczelnionych trzybiegunowych do 16 A, - Wymiana gniazd i wyłączników, - Wymiana przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do 12 Cu/20 Al. mm2 w powłoce polwinitowej na istniejącym podłożu z mocowaniem paskami lub klamerkami, - Wymiana umywalki fajansowej bez wspornika z syfonem z tworzywa - Mocowanie na gotowym podłożu aparatów o masie do 5 kg z częściowym rozebraniem i złożeniem bez podłączenia (ilość otworów mocujących do 4) - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe jednokrotnie malowane i oszklone fabrycznie - wymiana drzwi, - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone drzwi antywłamaniowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium - nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UCZESTNICTWA W PRZETARGU Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania: 1. Sytuacja finansowa: a) wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę co najmniej 250 000.00 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.4.8/SIWZ, b) posiadać średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości co najmniej 800 000,00 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.4.7/SIWZ. 2. Potencjał kadrowy: 2.1. Zatrudniać lub dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, Wymagany kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Wymagany kierownik robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych powinien posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.4.4/SIWZ, 3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.4.6/SIWZ oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.4.6/SIWZ, potwierdzających zrealizowanie w charakterze głównego wykonawcy w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej cztery zadania o zakresie finansowym, charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem opisanego zamówienia. Żądanie to ma odpowiadać zakresowi finansowemu, charakterowi i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Jako zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia i zakresem rzeczowo - finansowym zamawiający rozumie realizacje dotyczące wykonania remontu bądź budowy obiektu kubaturowego zarówno mieszkalnego, użyteczności publicznej, biurowego jak i przemysłowego. Jako referencje dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat zamawiający uzna te referencje, które dotyczą realizacji tych zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak w roku 2004. Jako roboty o porównywalnym zakresie finansowym zamawiający uzna te zadania, których wartość jest nie niższa niż brutto 300 000,00 zł. 4 Potencjał sprzętowy: Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót. Wymagane jest posiadanie lub dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami: betoniarka wolnospadowa elektryczna, samochód samowyładowczy, wyciąg, spawarka elektryczna, co należy udokumentować jak pkt IV 1.4. 5/SIWZ. W sytuacji w której oferent nie dysponuje własnym odpowiednim sprzętem, natomiast będzie nimi dysponował np. poprzez udostępnienie mu sprzętu poprzez inny podmiot powinien do oferty załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w druku nr III , wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 5 Wykonawstwo robót Przedmiot zamówienia należy wykonać siłami własnymi. 6. Ubezpieczenie: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł, co winno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.4.9/SIWZ 7. Gwarancja: Wykonawca powinien udzielić na przedmiot zamówienia 5 lat gwarancji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ 1.2. Dowód wpłacenia / wniesienia / wadium w wysokości - nie dotyczy. 1.3. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą wartość ryczałtową zamówienia. 1.4. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej oferenta: 0) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr VI wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8, ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy jw. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie dotyczy. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. na załączonym druku nr II z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych / dyplom / uprawnienia / z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III - 2 SIWZ UWAGA: W przypadku gdy oferent nie dysponuje zatrudnionymi w swojej firmie osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, powinien do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie druku nr II, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Wykaz podstawowego sprzętu jakim dysponuje wykonawca przewidzianego do wykonania zamówienia na załączonym druku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III - 4. 6) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania na załączniku nr IV, wraz z co najmniej czterema referencjami ( dokumentami ) od poprzednich zamawiających zgodnie z wymaganiami pkt. III - 3 SIWZ, potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. 7) Oświadczenie wykonawcy, iż posiada on średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót budowlanych w wysokości określonej w pkt. III.1.b, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 8) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą sumę określoną w pkt. III.1.a SIWZ 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie określonym w pkt. III - 6. Zaparafowany przez upoważnioną do reprezentacji wykonawcy osobę ( osoby ) projekt umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zsnr3-slawiecice.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową można odebrać w Zespole Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja, ul. Sławięcicka 79, w sekretariacie od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 15.00 (po uprzednim kontakcie telefonicznym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty można składać w siedzibie Zamawiającego w Zespole Szkół nr 3 im. Mikołaja Reja przy ul. Sławięcickiej 79, 47-230 Kędzierzyn Koźle (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.