Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-04
Police: Roboty dodatkowe na zadaniu inwestycyjnym:
OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO -WYKONAWCZEGO KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W m. TANOWO I WITORZA gm. POLICE
Numer ogłoszenia: 365830 - 2011; data zamieszczenia: 04.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832 , strona internetowa www.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe na zadaniu inwestycyjnym: OPRACOWANIE PROJEKTU BUDOWLANO -WYKONAWCZEGO KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ W m. TANOWO I WITORZA gm. POLICE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dodatkowy zakres map do celów projektowych. 2.Projekt budowlany przyłączy kanalizacyjnych, obejmujący działki prywatnych posesji wraz z uzgodnieniem lokalizacji przyłączy oraz uzyskanie zgody właścicieli. 3.Projekt budowlany (wielobranżowy) Stacji Podciśnieniowej. 4.Projekt budowlany kanalizacji deszczowej z zastosowaniem systemu rozsączania do gruntu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.22.00 - 72.32.22.00 .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Ad.1. W wyniku zmiany systemu kanalizacji na podciśnieniową zachodzi konieczność projektowania przyłączy zlokalizowanych na terenach posesji prywatnych. W związku z tym zaszła potrzeba dodatkowego zakresu map do celów projektowych poszerzając pas aktualizacji map średnio o 40 %. Ad.2. Pierwotnie w zamówieniu podstawowym przykanaliki kanalizacji miały się kończyć na granicy posesji. W wyniku zmiany systemu kanalizacji sanitarnej na podciśnieniową zachodzi konieczność projektowania przyłączy zlokalizowanych na terenach posesji prywatnych (lokalizacja studzienek zaworowych kanalizacji sanitarnej zlokalizowanych na prywatnych posesjach). Ad.3. W wyniku zmiany systemu kanalizacji sanitarnej na podciśnieniową zachodzi konieczność opracowania projektu budowlanego wielobranżowego budynku stacji pomp z pomieszczeniem na agregat prądotwórczy oraz filtra biologicznego powietrza usuwanego ze zbiornika podciśnieniowego. Zamówienie podstawowe nie przewidywało tego typu obiektu. Ad.4. W trakcie prac projektowych okazało się, że na części ulic nie ma możliwości odprowadzenia wód deszczowych grawitacyjnie do cieków powierzchniowych. W związku z tym zachodzi konieczność zaprojektowania w tych ulicach kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem ich do gruntu poprzez system rozsączania. Przewidziano 6 układów odprowadzenia wód deszczowych do gruntu. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy publicznych dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki: Udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, przy czym wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego (art.67 ust.5 lit b ustawy Prawo zamówień publicznych). Zamówienie dodatkowe w trybie (z wolnej ręki) do postępowania podstawowego jest niezbędne do wykonania, z punktu widzenia kompleksowego zakończenia prac projektowych przedmiotowej inwestycji. Zakres prac dodatkowych jest bezpośrednio powiązany z zakresem prac wykonawczych w ramach kontraktu podstawowego. Zatem przedmiotowe postępowanie spełnia przesłanki wyżej przytoczonej regulacji prawnej, albowiem: - zamówienie podstawowe wynosi netto 161 918,03 zł, tak więc przedmiotowe roboty dodatkowe nie mogą przekroczyć 50%, tj. 80 959,02 zł - wobec łącznych kosztów: przedmiotowego zamówienia (45 900,00 zł) oraz zleconych już robót dodatkowych (35 000,00 zł.) należy stwierdzić, że warunek ten jest spełniony - 49,96 %,
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska BSB sp. j., ul. Jana z Kolna 4, 65-014 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
INNE PRZETARGI Z POLIC
więcej: przetargi w Policach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.