eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobienie Jeziory › Zakup sprzętu i wyposażenia dla potrzeb realizacji projektu pt. AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Sobienie Jeziory: Zakup sprzętu i wyposażenia dla potrzeb realizacji projektu pt. AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 365802 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301646 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sobienie Jeziory, ul. Garwolińska 16, 08-443 Sobienie Jeziory, woj. mazowieckie, tel. 025 6858090, faks 025 6858092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i wyposażenia dla potrzeb realizacji projektu pt. AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu i wyposażenia dla potrzeb realizacji projektu AKADEMIA PRZEDSZKOLAKA realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. 2.Oferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny z parametrami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik Nr 8. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego. 3.Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania. Przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie np. atesty, certyfikaty, świadectwa jakości. 4.W cenie oferty należy uwzględnić transport towaru do miejsca wskazanego przez Zamawiającego m.in. załadunek, rozładunek przedmiotu umowy. 5.Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa w Warszawicach, Warszawice 13, 08-443 Sobienie-Jeziory. 6.Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy materiałów, urządzeń (pochodzenie, producent itp.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, gdzie produkt równoważny oznacza, taki produkt który ma takie same cechy , funkcje oraz parametry i standardy jakościowe takie same lub lepsze co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia. 7.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Przetarg składa się z 3 części: Część 1 - Zakup mebli przedszkolnych , składa się z następujących elementów: krzesła 26 szt., stoliki 13 szt., zestaw mebli przedszkolnych 5 szt., Część 2 - Zakup pomocy dydaktycznych i zabawek, składa się z następujących elementów: kącik plastyczny 2 szt., kącik kuchenny 3 szt., kącik techniczny 2 szt., kącik przyrodniczy 2 szt., kącik rozwijający wyobraźnię 3 szt., materace do leżakowania 25 szt., alfabet z obrazkami 1 szt., abecadło 1 szt., monografia liczb 2 szt., układanki 5 szt., plansze dydaktyczne 5 szt., zabawki dla chłopców i dziewczynek : pacynki 1 szt., zabawki dla chłopców i dziewczynek: klocki 2 szt., zabawki dla chłopców i dziewczynek: samochody i wózki 5 szt., zabawki dla chłopców i dziewczynek: lalki 4 szt., zabawki dla chłopców i dziewczynek: piłki 5 szt., zabawki dla chłopców i dziewczynek: puzzle i gry planszowe 10 szt., artykuły szkolne i papiernicze 10 kompletów, zestaw pomocy logopedycznych: walizka logopedyczna 1 szt., zestaw pomocy logopedycznych: lustro logopedyczne małe 1 szt., pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego dla najmłodszych 4 szt. Część 3 - Zakup komputera i drukarki, składa się z następujących elementów: komputer PC 1 szt. i drukarka laserowa 1 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.20 - Drukarki igłowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - Zakup mebli przedszkolnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7979,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7814,99

  • Oferta z najniższą ceną: 7814,99 / Oferta z najwyższą ceną: 10123,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.