eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości sali sportowej przy ul. Kosynierów we Wrześni



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365768 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Września: Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości sali sportowej przy ul. Kosynierów we Wrześni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, krajowy numer identyfikacyjny 52660100000, ul. ul. Ratuszowa  1, 62300   Września, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 614 362 500, e-mail tomasz.koralewski@wrzesnia.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości sali sportowej przy ul. Kosynierów we Wrześni

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-271/115/WOSR/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w sali sportowej przy ul. Kosynierów we Wrześni. 2. Miejsce wykonywania usługi: sala sportowa przy ul. Kosynierów we Wrześni 3. Charakterystyka obiektu sali sportowej: Powierzchnia użytkowa całego obiektu: 3.061,78 m kw., w tym: - powierzchnia sali sportowej o nawierzchni z paneli drewnianych (parkiet) - 1.155,88 m kw. - powierzchnia o nawierzchni z wykładzin PCV - 1.605,90 m kw. - powierzchnia o nawierzchni z płytek ceramicznych - 300 m kw. - powierzchnia całkowita okien liczona dwustronnie to ok. 400 m kw. 4. W zakres sprzątania obiektu sali sportowej wchodzi: - codzienne sprzątanie pomieszczeń socjalnych (szatnie, sanitariaty); - codzienne sprzątanie sali, w tym 2-krotne maszynowe mycie powierzchni, pozostałe dni mycie ręczne (dni mycia maszynowego uzgodnić z Zamawiającym); - codzienne mechaniczne mycie i sprzątanie korytarzy; - codzienne polerowanie akryli z uzupełniaczem (korytarze, mała sala na I piętrze); - okresowe nakładanie nowych warstw akrylowych wg potrzeb; - mycie przeszkleń w drzwiach na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; - mycie okien z pominięciem okien na wysokości na bieżąco, nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; - uzupełnianie elektronicznych odświeżaczy, uzupełnianie środków higieny (środki Zamawiającego); - dbanie o zabezpieczenie pomieszczeń, sprawdzanie zamknięcia drzwi i okien, wyłączanie oświetlenia; - Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim. 5. W skład sprzątania pomieszczeń obiektu sali sportowej wchodzi: - zamiatanie, odkurzanie i mycie podłóg i schodów; - odkurzanie i przecieranie na mokro mebli biurowych, parapetów, kaloryferów, wycieranie klamek; - opróżnianie koszy i wynoszenie śmieci; - w sanitariatach mycie urządzeń sanitarnych, luster, podłóg oraz ścian wyłożonych płytkami ceramicznymi, - okna znajdujące się na większych wysokościach zwłaszcza okna sali sportowej czyszczone są na odrębne zlecenia. Dla realizacji niniejszego zamówienia nie ma konieczności użycia specjalistycznego sprzętu niezbędnego do wykonania usługi w obiekcie objętym niniejszym postępowaniem

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT155760
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
EFEKT Wleklińscy Sp. j.,  ,  ul. Kosynierów 100,  62-300,  Września,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 188042.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 188042.40
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 209001.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  zapytania o cenę  na podstawie art. 70  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 70 Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych. Usługi sprzątania są jednym z rodzajów usług powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych, które oferowane są na rynku przez znaczną liczbę podmiotów. Usługi sprzątania poza dostępnością jednocześnie wykazują się typowymi i standardowymi cechami jakościowymi, zaś jedynym elementem który może je od siebie odróżnić jest jej cena. Usługi sprzątania spełniają wszystkie przesłanki wynikające z art. 70 Prawo zamówień publicznych, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości 209.000 euro

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.