eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego RDW Chełm.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-13

Ogłoszenie nr 365729 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.

Chełm: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego RDW Chełm.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349574-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Chełmie, krajowy numer identyfikacyjny 16771100000, ul. ul. Lwowska  24, 22100   Chełm, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 825 603 123, faks 825 603 123, e-mail rdw.chelm@zdw.lublin.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowa jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego RDW Chełm.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

R2.ST.372.31.2016.jj

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa znaków, elementów oznakowania, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego RDW Chełm. 2. Zamówienie obejmuje dostawy do siedziby: a) Obwodu Drogowego w Chełmie ul. Hutnicza 3 b) Obwodu Drogowego w Krzczonowie ul. Żeromskiego 73. w następującym zakresie: Obwód Drogowy w Chełmie, ul. Hutnicza 3, 22 - 100 Chełm - słupki prowadzące U -1a ( uchylne, plastikowe, cienkościenne, samo pionujące - 360szt. - słupki do znaków o 60,3mm, grubość ścianki 2,9mm w ilości: długości 4,00m - 50szt. długości 4,50m - 50szt. - A - 6b - 2szt. - A - 6c - 2szt. - A - 7 ( folia II generacja) - 10szt. - A - 16 - 2szt. - A - 18b - 4szt. - A - 30 - 4szt. - B - 1 - 10szt. - B - 20 - 8szt.( folia II generacja) - B - 33(70km/h) - 4szt. - B - 36 - 6szt. - C - 2 - 2szt. - C - 9 - 4szt. - C - 11 - 4szt. - C - 12 - 4szt. - D - 1 (400mmx400m) - 6szt. - D - 1(600mx600m) - 8szt. - D - 15 - 4szt. - D - 46 - 5szt. - D - 47 - 5szt. - U - 3c (3000mx600m) - 4szt. - U - 9a - 4szt. - U - 9b - 4szt. - tabliczka " STOP 150m" - 6szt. Obwód Drogowy w Krzczonowie, ul. Żeromskiego 73, 23 - 110 Krzczonów - A - 2 - 6szt. - A - 3 - 6szt. - A - 4 - 6szt. - A - 6b - 8szt. - A - 11 - 4szt. - A - 12b - 2szt. - A - 18b - 8szt. - A - 24 - 2szt. - A - 30 - 6szt. - A - 31 - 4szt. - A - 32 - 4szt. - B - 33(40km/h) - 6szt. - B - 33(70km/h) - 8szt. - B - 34(50km/h) - 4szt. - B - 34(70km/h) - 7szt. - B - 36 - 6szt. - B - 18(12t) - 4szt. - B - 20( folia II generacja) - 6szt. - C - 9 - 4szt. - C - 11 - 2szt. - E - 15b( 842) - 10szt. - E - 15b( 837) - 23szt. - E - 2a ( ^ Krasnystaw, Izbica -> ) - 1szt. - E - 13 ( Żółkiewka 5, Kraśnik 53) - 1szt. - U - 3c ( 3 ?) - 2szt. - U - 3d ( 3 ?) - 2szt. - U - 3c ( 4 ?) - 2szt. - U - 3d ( 4 ?) - 2szt. - U - 3c ( 5 ?) - 2szt. - U - 3d ( 5 ?) - 2szt. - U -3a - 10szt. - U - 3b - 10szt. - U - 3e - 30szt. - U - 1a ( słupki prowadzące uchylne, plastikowe, cienkościenne, samo pionujące ) - 360szt. - T - 25a - 6szt. - T - 25b - 6szt. - T - 25c - 6szt. - słupki do znaków długości 3,50m, o 60,3mm, grubość ścianki 2,9mm - 165szt. - ogrodzenie segmentowe U -12a ( typ olsztyński) - 6szt. Dostawy będą realizowane zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik I) w sposób gwarantujący należytą jakość. 3. Wzory i wszelkie parametry techniczne elementów oznakowania powinny być zgodne z następującymi rozporządzeniami: a) Rozporządzenie Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170, poz. 1393 z późn. zm.), b) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z późn. zm.). 4. Okres gwarancji dla wyrobów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: a) dla znaków z folią typu 1 - 7 lat, b) dla znaków z folią typu 2 - 10 lat, c) dla znaków z folią pryzmatyczną fluorescencyjną - 10 lat, d) dla urządzeń bezpieczeństwa ruchu - 2 lata. 5. Wyszczególnienie ilości znaków określa "Formularz cenowy" - Załącznik nr A-1. 6. Wykonawca dostarczy znaki drogowe oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego własnym środkiem transportowym, w sposób uniemożliwiający ich przesuwanie się w czasie transportu i uszkadzanie. 7. Wykonawca na wszystkie zamontowane elementy dołączy: a) Gwarancję wyrobu, b) Aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę i deklarację zgodności z nią. 8. Wykonawca najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zrealizowania dostawy przekaże dokumenty jw. osobie odpowiedzialnej za realizację umowy ze strony Zamawiającego. Złożenie przedmiotowych dokumentów będzie stanowiło podstawę do sporządzenia protokołów odbioru dostawy, warunkującego wystawienie przez Wykonawcę faktury. 9. Dostawy zakwestionowane pod względem jakości zostaną pozostawione do Dyspozycji Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wadliwego materiału z placu składowego Zamawiającego na własny koszt i dostarczenia znaków wolnych od wad w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 10. Rozładunek znaków oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego zapewni Zamawiający. Wykonawca telefonicznie uzgodni z Zamawiającym datę odbioru dostawy celem zabezpieczenia możliwości rozładunku i odbioru dostarczonych znaków przez pracowników Obwodu Drogowego, z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązania równoważne uznana będzie oferta na dostawy elementów oznakowania wykonanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony OPZ, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w OPZ. Wielkość lub zakres zamówienia 60 784,00 zł netto

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34992200-9
Dodatkowe kody CPV: 34996000-5, 34928460-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT48845.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
GZD Sp. z o.o. Sp.k.,  ,  Lipowa 49a,  11-042,  Jonkowo k/Olsztyna,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60080.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60080.33
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91930.20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.