eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana drzwi wejściowych w budynkach przyczęść 1 - ul. Zamenhofa 36, 36a, 36b, 38, 38a, 38b, część 2 - ul. Kościuszki 6 część 3 - ul. Bielska 28

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-10

Katowice: Wymiana drzwi wejściowych w budynkach przy: część 1 - ul. Zamenhofa 36, 36a, 36b, 38, 38a, 38b, część 2 - ul. Kościuszki 6 część 3 - ul. Bielska 28
Numer ogłoszenia: 365724 - 2013; data zamieszczenia: 10.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 286298 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana drzwi wejściowych w budynkach przy: część 1 - ul. Zamenhofa 36, 36a, 36b, 38, 38a, 38b, część 2 - ul. Kościuszki 6 część 3 - ul. Bielska 28.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: część 1 - wymiana drzwi wejściowych aluminiowych do budynku przy ul. Zamenhofa 36, 36a, 36b, 38, 38a, 38b w Katowicach. Roboty budowlane polegać będą w szczególności na: wykuciu z muru i wstawieniu nowych drzwi aluminiowych z ościeżnicą, uzupełnieniu tynków oraz malowaniu powierzchni zewnętrznych. część 2 - wymiana drzwi wejściowych drewnianych do lokalu użytkowego przy ul. Kościuszki 6 w Katowicach. Roboty budowlane polegać będą w szczególności na: wykuciu z muru i wstawieniu nowych drzwi drewnianych, wymianie elementów podłóg z desek (progów) oraz wymianie tynków. część 3 - wymiana drzwi wejściowych do budynku przy ul. Bielskiej 28 w Katowicach. Roboty budowlane polegać będą w szczególności na wykuciu z muru i wstawieniu nowych drzwi wejściowych, płycinowych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla: części 1 - określa przedmiar robót oraz szkic stanowiące załącznik nr 8a do SIWZ; części 2 - określa przedmiar robót, zdjęcia i szkic stanowiące załącznik nr 8b do SIWZ oraz Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ; części 3 - określa przedmiar robót oraz zdjęcie stanowiące załącznik nr 8c do SIWZ. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 5 lat i będzie biegł od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru technicznego robót budowlanych dotyczy części 1, 2 i 3 zamówienia. Minimalny Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem cywilnym wynosi 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego dotyczy części 1, 2 i 3 zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych (tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ). Jeżeli wykonawca zaoferuje materiały lub urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis pozycji równoważnych z podaniem wytwórcy, parametrów technicznych i jakościowych potwierdzonych kartami technicznymi wyrobu wydanymi przez producenta. W przypadku wątpliwości, co do równoważności oferowanych wyrobów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.21.13 - 45.45.21.13 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.41.11.11 - 45.41.11.11 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wymiana drzwi wejściowych w budynkach przy: część 1 - ul. Zamenhofa 36

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALTIS, ul. Wrocławska 8, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29594,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12441,60

  • Oferta z najniższą ceną: 12441,60 / Oferta z najwyższą ceną: 21059,19

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wymiana drzwi wejściowych w budynkach przy: część 2 - ul. Kościuszki 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany Ilona Lipińska, ul. Górna 51, 42-575 Gródków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14524,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11401,73

  • Oferta z najniższą ceną: 5968,64 / Oferta z najwyższą ceną: 11401,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wymiana drzwi wejściowych w budynkach przy: część 3 - ul. Bielska 28

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo Budowlany Ilona Lipińska, ul. Górna 51, 42-575 Gródków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4259,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2775,18

  • Oferta z najniższą ceną: 2775,18 / Oferta z najwyższą ceną: 3783,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.