Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-13
Ogłoszenie nr 365670 - 2016 z dnia 2016-12-13 r.
Wrocław: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, krajowy numer identyfikacyjny
15014200000, ul.
ul. Długa
49,
53633
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
0-71 3559076, e-mail
uzpnz@zdium.wroc.pl, faks
0-71 3734906, 3550866.
Adres strony internetowej (URL): www.zdium.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.zdium.wroc.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.zdium.wroc.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul.Długa 49, 53-633 Wrocław, Biuro Obsługi Interesanta bud. B pokój nr 1
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy obiektach inżynierskich na terenie miasta Wrocławia
Numer referencyjny: TXZ/EEDI/349/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie 1: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy Moście Milenijnym Zadanie 2: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy Węźle Przesiadkowym oraz przy Przejściu Świdnickim 1.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót: 1.1.Zadanie 1: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy Moście Milenijnym a)utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) urządzeń dźwigowych potwierdzone każdorazowo wpisem do założonego przez Wykonawcę dziennika obchodów (dyżurów): monitoring stanu urządzeń co 3 godziny w ciągu dnia i dodatkowo każdorazowo podczas imprez okolicznościowych w Hali Orbita, b)konserwację i utrzymanie oświetlenia przez bieżącą wymianę spalonych świetlówek c)konserwację i utrzymanie instalacji zasilającej w ciągłej sprawności wraz z rozdzielniami, szafkami bezpiecznikowymi d)utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń technicznych i rozdzielni elektrycznych e)przeprowadzanie raz w miesiącu generalnego przeglądu urządzeń przez osoby upoważnione z uprawnieniami w zakresie utrzymania dźwigów osobowych zgodnie z instrukcją konserwacji (udostępnianą w siedzibie ZDiUM) dla 2 dźwigów typu Platforma śrubowa A-5000 produkcji Szwecja-Jabro Sztokholm -2004r f)przeprowadzanie regularnego testu izolacji dla linii MRL W wg instrukcji jak wyżej g)ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania h)uczestniczenie w badaniach dźwigów prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego i)przechowywanie i udostępnianie książek dźwigów przez upoważnionego konserwatora z uprawnieniami j)oczyszczanie z zanieczyszczeń okolicy bezpośrednio przyległej do dźwigów (w promieniu minimum 20m wokół urządzeń) k)usuwanie śniegu, lodu, utrzymanie braku śliskości przy dojściach do wind w okresie zimowym na bieżąco (bezwzględny zakaz stosowania soli w okolicy urządzeń dźwigowych) - prace wykonywać ręcznie l)czyszczenie i mycie na bieżąco przeszklonych elementów drzwi, m)czyszczenie i mycie na bieżąco elementów chromowanych obudowy kabin n)czyszczenie i mycie na bieżąco posadzek i podestów w kabinach, usuwanie błota, piachu, papierów oraz innych zanieczyszczeń o)czyszczenie i mycie na bieżąco osłon lamp oświetlenia wewnętrznego kabin p)czyszczenie i mycie dwa razy w tygodniu krat zabezpieczających wejścia do dźwigów q)usuwanie na bieżąco graffiti i innych zanieczyszczeń z powierzchni konstrukcji urządzeń dźwigowych, kabin, szybów windowych każdorazowo po stwierdzonym fakcie powstania wandalizmu r)skuteczne zapobieganie aktom wandalizmu i uszkodzeniom w efekcie nieprawidłowej obsługi urządzeń przez użytkowników s)pomoc i instruowanie użytkowników urządzeń o sposobie obsługi t)odmowa wpuszczenia osób z rowerami do dźwigów z wyjątkiem rowerów dziecięcych u)powiadamianie policji i zamawiającego o powstałych aktach wandalizmu, kradzieżach i innych zdarzeniach związanych z uszkodzeniem mienia publicznego v)utrzymanie w sprawności urządzeń powiadamiających (wzywających obsługę dźwigów) przez cały okres umowy w)pomoc w przypadku zablokowania się pasażera w dźwigu przez powiadomienie stosownych służb - straży pożarnej, policji, konserwatora i zamawiającego oraz wsparcie dla poszkodowanego do czasu uwolnienia, a w szczególnych wypadkach przy zagrożeniu życia wezwanie pogotowia z)zapewnienie pomieszczenia dla służb ochrony urządzeń wraz z poniesieniem kosztów związanych z ich utrzymaniem ż) zachowanie stałej obsługi urządzeń w okresie letnim w godz. od 8:00 do 19:00 ź) zachowanie stałej obsługi urządzeń w pozostałych miesiącach roku w godz. od 8:00 do 16:00 x)zachowanie stałej obsługi urządzeń w dniach 30 i 31 października oraz 1 listopada w godz. od 8:00 do 21:00 1.2.Zadanie 2: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy Węźle Przesiadkowym a)utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) urządzeń dźwigowych potwierdzone każdorazowo wpisem do założonego przez Wykonawcę dziennika obchodów (dyżurów): monitoring stanu urządzeń co 2 godziny podczas i każdorazowo przed i po imprezach okolicznościowych na Stadionie Miejskim b)konserwację i utrzymanie oświetlenia przez bieżącą wymianę spalonych świetlówek c)konserwację i utrzymanie instalacji zasilającej w ciągłej sprawności wraz z rozdzielniami, szafkami bezpiecznikowymi d)utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń technicznych i rozdzielni elektrycznych e)przeprowadzanie raz w miesiącu generalnego przeglądu urządzeń przez osoby upoważnione z uprawnieniami w zakresie utrzymania dźwigów osobowych zgodnie z instrukcją konserwacji (udostępnianą w siedzibie ZDiUM) dla 2 dźwigów typu OE-2/80 produkcji Windex -Leszno rok 2011r f)przeprowadzanie regularnego testu izolacji dla linii MRL W wg instrukcji jak wyżej g)ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania h)uczestniczenie w badaniach dźwigów prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego i)przechowywanie i udostępnianie książek dźwigów przez upoważnionego konserwatora z uprawnieniami j)oczyszczanie i udrażnianie odwodnienia liniowego przed windami na bieżąco (dotyczy Węzła Przesiadkowego) k)oczyszczanie dylatacji blokowych znajdujących się przed wejściem do urządzeń dźwigowych na Węźle Przesiadkowym l)oczyszczanie z zanieczyszczeń okolicy bezpośrednio przyległej do dźwigów (w promieniu minimum 20m wokół urządzeń) ł) usuwanie śniegu, lodu, utrzymanie braku śliskości przy dojściach do wind w okresie zimowym na bieżąco (bezwzględny zakaz stosowania soli w okolicy urządzeń dźwigowych) - prace wykonywać ręcznie m)czyszczenie i mycie na bieżąco przeszklonych elementów drzwi, n)czyszczenie i mycie na bieżąco elementów chromowanych obudowy kabin o)czyszczenie i mycie na bieżąco posadzek i podestów w kabinach, usuwanie błota, piachu, papierów oraz innych zanieczyszczeń p)czyszczenie i mycie na bieżąco osłon lamp oświetlenia wewnętrznego kabin q)czyszczenie i mycie dwa razy w tygodniu krat zabezpieczających wejścia do dźwigów r)usuwanie na bieżąco graffiti i innych zanieczyszczeń z powierzchni konstrukcji urządzeń dźwigowych, kabin, szybów windowych każdorazowo po stwierdzonym fakcie powstania wandalizmu s)skuteczne zapobieganie aktom wandalizmu i uszkodzeniom w efekcie nieprawidłowej obsługi urządzeń przez użytkowników t)powiadamianie policji i zamawiającego o powstałych aktach wandalizmu, kradzieżach i innych zdarzeniach związanych z uszkodzeniem mienia publicznego u)utrzymanie w sprawności urządzeń powiadamiających (wzywających obsługę dźwigów) przez cały okres umowy v)interwencyjna pomoc w przypadku zablokowania się pasażera w dźwigu przez powiadomienie stosownych służb - straży pożarnej, policji, konserwatora i zamawiającego oraz wsparcie dla poszkodowanego do czasu uwolnienia, a w szczególnych wypadkach przy zagrożeniu życia wezwanie pogotowia 1.3.Zadanie 2: Utrzymanie i konserwacja urządzenia dźwigowego przy Przejściu Świdnickim a)sprawdzenie urządzeń monitorujących działanie wyłączników bezpieczeństwa b)sprawdzenie poprawności działania przycisku dyspozycji, układu hamulcowego, chwytaczy ślizgowych i blokujących c)sprawdzenie instalacji elektrycznej w zakresie ewentualnych uszkodzeń, zabezpieczenia przed wilgocią, kontroli uziemienia, d)sprawdzenie obwodu bezpieczeństwa (SR1) e)sprawdzenie stanu obudowy wind i kabiny: drzwi, zawiesi, zadaszenia, ścian f)sprawdzenie przetwornika częstotliwości, poprawnej pracy silnika g)sprawdzenie stanu zderzaka hydraulicznego (urządzenia zabezpieczającego), h)sprawdzenie oświetlenia i ewentualna wymiana świetlówek szybu i w windzie i)sprawdzenie szafy sterowej oraz kasety dyspozycji, tablicy MS2, maszynowni, urządzeń sygnalizujących przeciążenie, skrzyni rozdzielczej i innych urządzeń niezbędnych do bezpiecznego użytkowania dźwigów Powyższe czynności muszą być prowadzone przez osoby do tego upoważnione z adekwatnymi uprawnieniami wystawionymi do nadzoru i eksploatacji urządzeń dźwigowych wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego. Realizacja odbędzie się na odrębne zlecenie Zamawiającego minimum cztery razy do roku. 1.4.Roboty naprawcze w zakresie zadania 1 i 2: a)wykonanie wszelkich napraw przywracających sprawność urządzeń bądź poprawiających bezpieczeństwo użytkowania na zlecenie, po wcześniejszym oszacowaniu kosztów i zatwierdzeniu kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego b)udział w komisji odbiorowej osób upoważnionych umową c)osuszanie szybów wind w razie konieczności przy zachowaniu zasad BHP na zlecenie Zamawiającego d)wymiana uszkodzonych elementów wind na skutek awarii, aktów wandalizmu e)naprawa na własny koszt szkód powstałych w wyniku niedbałego prowadzenia ochrony 2 dźwigów przy moście Milenijnym f)wymiany wyeksploatowanych elementów wyposażenia dźwigów typu np.: falowniki, kasety wezwań, fotokomórki, czujniki g)osuszanie podszybia, oczyszczanie podszybia z zanieczyszczeń h)wyłączenie urządzeń na potrzeby przeprowadzenia napraw czy innych dodatkowo zlecanych przez Zamawiającego czynności nie objętych bieżącą konserwacją i)uruchamianie ponowne urządzeń po przeprowadzeniu pomiarów kontrolnych na odrębne zlecenie Zamawiającego j)zakup i wymiana elementów oświetlenia kabin wind przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym k)wymiana uszkodzonych szyb w drzwiach wind l)wymiana uszkodzonych całych drzwi m)skrócenie lin nośnych n)zakup, wymiana, naprawa innych elementów wyposażenia urządzeń czy ich obudowy typu zakup, wymiana, naprawa nie uwzględnionych w ramach czynności konserwacyjnych i nieprzewidzianych w wymienionych wyżej robotach naprawczych. Dotyczy to w szczególności uszkodzeń po celowych aktach wandalizmu.
II.5) Główny kod CPV: 50.75.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji wind
Dodatkowe kody CPV:79710000-4, 45453000-7
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP polegających na powtórzeniu czynności wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
W przypadku składania oferty na część 1 Wykonawca spełni ww. warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania t.j.: posiada ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1432).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej jeżeli wykaże, że:
W przypadku składania oferty na część 1:
1) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące:
a)konserwację minimum dwóch dźwigów przez ciągły okres minimum 12 miesięcy,
b)ochronę obiektów użyteczności publicznej.
W przypadku składania oferty na część 2:
2) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące konserwację minimum dwóch dźwigów przez ciągły okres minimum 12 miesięcy.
W przypadku składania oferty na część 1 i/lub 2:
3) dysponuje osobą z uprawnieniami do konserwacji urządzeń dźwigowych elektrycznych transportujących osoby niepełnosprawne,
4) dysponuje osobą z uprawnieniami do konserwacji urządzeń dźwigowych specjalnego przeznaczenia - zespoły mechaniczne z układami hydraulicznymi i pneumatycznymi,
5) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia SEP /względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami/ do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci,
6) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia SEP /względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami/ do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci,
7) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia SEP /względnie innej komisji powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami/ do wykonywania pracy na stanowisku dozoru na sieciach wysokiego napięcia,
UWAGA: W przypadku złożenia oferty na obydwie części wykonawca może dysponować jednym zespołem specjalistów wymienionych w pkt 3) - 7).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a)Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
b)Wykaz usług, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
c)Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
dla części 1 - 5000,00 PLN
dla części 2 - 3000,00 PLN
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
gwarancja na wykonane roboty naprawcze | 40.00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający, na mocy art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy dotyczących: 1)sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, jeżeli zmiana spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki faktyczne na terenie budowy wpłyną na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy; 2)rozszerzenia zakresu umowy o nowe pozycje cennikowe, jeżeli zmiana spowodowana będzie okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, tj. warunki faktyczne wpłyną na zakres lub sposób wykonywania przedmiotu umowy; 3)rezygnacji z wykonania czynności przewidzianych zakresem umowy, o ile można wyodrębnić ich wartość wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w postaci odpowiedniego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego ; 4)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom lub zmiany Podwykonawcy w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SIW-Z, w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na dalszą realizację przed-miotu umowy przez Podwykonawcę; 5)zmiany podmiotu trzeciego, na zdolności którego Wykonawca powoływał się składając ofertę, celem wykazania spełniania warunku kwalifikacyjnego dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia w zakresie niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, w przypadku zaistnienia okoliczności związanych z udziałem podmiotu trzeciego w realizacji przedmiotu umowy; 6)usunięcia oczywistych błędów pisarskich lub rachunkowych, a także usunięcia zapisów, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania błędów; 7)sposobu rozliczenia niniejszej umowy w zakresie zmiany okresu rozliczeniowego lub rodzaju dokumentów rozliczeniowych w przypadku znaczącej zmiany zaawansowania prac przez Wykonawcę. 2.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 oraz zmian o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2)-6) ustawy prawo zamówień publicznych, wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22/12/2016, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy Moście Milenijnym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zadanie 1: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy Moście Milenijnym
a)utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) urządzeń dźwigowych potwierdzone każdorazowo wpisem do założonego przez Wykonawcę dziennika obchodów (dyżurów): monitoring stanu urządzeń co 3 godziny w ciągu dnia i dodatkowo każdorazowo podczas imprez okolicznościowych w Hali Orbita,
b)konserwację i utrzymanie oświetlenia przez bieżącą wymianę spalonych świetlówek
c)konserwację i utrzymanie instalacji zasilającej w ciągłej sprawności wraz
z rozdzielniami, szafkami bezpiecznikowymi
d)utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń technicznych i rozdzielni elektrycznych
e)przeprowadzanie raz w miesiącu generalnego przeglądu urządzeń przez osoby upoważnione z uprawnieniami w zakresie utrzymania dźwigów osobowych zgodnie z instrukcją konserwacji (udostępnianą w siedzibie ZDiUM) dla 2 dźwigów typu Platforma śrubowa A-5000 produkcji Szwecja-Jabro Sztokholm -2004r
f)przeprowadzanie regularnego testu izolacji dla linii MRL W wg instrukcji jak wyżej
g)ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania
h)uczestniczenie w badaniach dźwigów prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego
i)przechowywanie i udostępnianie książek dźwigów przez upoważnionego konserwatora z uprawnieniami
j)oczyszczanie z zanieczyszczeń okolicy bezpośrednio przyległej do dźwigów (w promieniu minimum 20m wokół urządzeń)
k)usuwanie śniegu, lodu, utrzymanie braku śliskości przy dojściach do wind w okresie zimowym na bieżąco (bezwzględny zakaz stosowania soli w okolicy urządzeń dźwigowych) - prace wykonywać ręcznie
l)czyszczenie i mycie na bieżąco przeszklonych elementów drzwi,
m)czyszczenie i mycie na bieżąco elementów chromowanych obudowy kabin
n)czyszczenie i mycie na bieżąco posadzek i podestów w kabinach, usuwanie błota, piachu, papierów oraz innych zanieczyszczeń
o)czyszczenie i mycie na bieżąco osłon lamp oświetlenia wewnętrznego kabin
p)czyszczenie i mycie dwa razy w tygodniu krat zabezpieczających wejścia do dźwigów
q)usuwanie na bieżąco graffiti i innych zanieczyszczeń z powierzchni konstrukcji urządzeń dźwigowych, kabin, szybów windowych każdorazowo po stwierdzonym fakcie powstania wandalizmu
r)skuteczne zapobieganie aktom wandalizmu i uszkodzeniom w efekcie nieprawidłowej obsługi urządzeń przez użytkowników
s)pomoc i instruowanie użytkowników urządzeń o sposobie obsługi
t)odmowa wpuszczenia osób z rowerami do dźwigów z wyjątkiem rowerów dziecięcych
u)powiadamianie policji i zamawiającego o powstałych aktach wandalizmu, kradzieżach i innych zdarzeniach związanych z uszkodzeniem mienia publicznego
v)utrzymanie w sprawności urządzeń powiadamiających (wzywających obsługę dźwigów) przez cały okres umowy
w)pomoc w przypadku zablokowania się pasażera w dźwigu przez powiadomienie stosownych służb - straży pożarnej, policji, konserwatora i zamawiającego oraz wsparcie dla poszkodowanego do czasu uwolnienia, a w szczególnych wypadkach przy zagrożeniu życia wezwanie pogotowia
z)zapewnienie pomieszczenia dla służb ochrony urządzeń wraz z poniesieniem kosztów związanych z ich utrzymaniem
ż) zachowanie stałej obsługi urządzeń w okresie letnim w godz. od 8:00 do 19:00
ź) zachowanie stałej obsługi urządzeń w pozostałych miesiącach roku w godz. od 8:00 do 16:00
x)zachowanie stałej obsługi urządzeń w dniach 30 i 31 października oraz 1 listopada w godz. od 8:00 do 21:00
2.Roboty naprawcze:
a)wykonanie wszelkich napraw przywracających sprawność urządzeń bądź poprawiających bezpieczeństwo użytkowania na zlecenie, po wcześniejszym oszacowaniu kosztów i zatwierdzeniu kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego
b)udział w komisji odbiorowej osób upoważnionych umową
c)osuszanie szybów wind w razie konieczności przy zachowaniu zasad BHP na zlecenie Zamawiającego
d)wymiana uszkodzonych elementów wind na skutek awarii, aktów wandalizmu
e)naprawa na własny koszt szkód powstałych w wyniku niedbałego prowadzenia ochrony 2 dźwigów przy moście Milenijnym
f)wymiany wyeksploatowanych elementów wyposażenia dźwigów typu np.: falowniki, kasety wezwań, fotokomórki, czujniki
g)osuszanie podszybia, oczyszczanie podszybia z zanieczyszczeń
h)wyłączenie urządzeń na potrzeby przeprowadzenia napraw czy innych dodatkowo zlecanych przez Zamawiającego czynności nie objętych bieżącą konserwacją
i)uruchamianie ponowne urządzeń po przeprowadzeniu pomiarów kontrolnych na odrębne zlecenie Zamawiającego
j)zakup i wymiana elementów oświetlenia kabin wind przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym
k)wymiana uszkodzonych szyb w drzwiach wind
l)wymiana uszkodzonych całych drzwi
m)skrócenie lin nośnych
n)zakup, wymiana, naprawa innych elementów wyposażenia urządzeń czy ich obudowy typu zakup, wymiana, naprawa nie uwzględnionych w ramach czynności konserwacyjnych i nieprzewidzianych w wymienionych wyżej robotach naprawczych. Dotyczy to w szczególności uszkodzeń po celowych aktach wandalizmu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7, 79710000-4,
45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
gwarancja na wykonane roboty naprawcze | 40.00 |
Część nr: 2
Nazwa: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy Węźle Przesiadkowym oraz przy Przejściu Świdnickim
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Zadanie 2: Utrzymanie i konserwacja urządzeń dźwigowych przy Węźle Przesiadkowym
a)utrzymanie w ciągłej sprawności (całodobowej) urządzeń dźwigowych potwierdzone każdorazowo wpisem do założonego przez Wykonawcę dziennika obchodów (dyżurów): monitoring stanu urządzeń co 2 godziny podczas i każdorazowo przed i po imprezach okolicznościowych na Stadionie Miejskim
b)konserwację i utrzymanie oświetlenia przez bieżącą wymianę spalonych świetlówek
c)konserwację i utrzymanie instalacji zasilającej w ciągłej sprawności wraz z rozdzielniami, szafkami bezpiecznikowymi
d)utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń technicznych i rozdzielni elektrycznych
e)przeprowadzanie raz w miesiącu generalnego przeglądu urządzeń przez osoby upoważnione z uprawnieniami w zakresie utrzymania dźwigów osobowych zgodnie z instrukcją konserwacji (udostępnianą w siedzibie ZDiUM) dla 2 dźwigów typu OE-2/80 produkcji Windex -Leszno rok 2011r
f)przeprowadzanie regularnego testu izolacji dla linii MRL W wg instrukcji jak wyżej
g)ponoszenie niezbędnych kosztów poboru energii dla potrzeb realizacji zadania
h)uczestniczenie w badaniach dźwigów prowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego
i)przechowywanie i udostępnianie książek dźwigów przez upoważnionego konserwatora z uprawnieniami
j)oczyszczanie i udrażnianie odwodnienia liniowego przed windami na bieżąco (dotyczy Węzła Przesiadkowego)
k)oczyszczanie dylatacji blokowych znajdujących się przed wejściem do urządzeń dźwigowych na Węźle Przesiadkowym
l)oczyszczanie z zanieczyszczeń okolicy bezpośrednio przyległej do dźwigów (w promieniu minimum 20m wokół urządzeń)
ł) usuwanie śniegu, lodu, utrzymanie braku śliskości przy dojściach do wind w okresie zimowym na bieżąco (bezwzględny zakaz stosowania soli w okolicy urządzeń dźwigowych) - prace wykonywać ręcznie
m)czyszczenie i mycie na bieżąco przeszklonych elementów drzwi,
n)czyszczenie i mycie na bieżąco elementów chromowanych obudowy kabin
o)czyszczenie i mycie na bieżąco posadzek i podestów w kabinach, usuwanie błota, piachu, papierów oraz innych zanieczyszczeń
p)czyszczenie i mycie na bieżąco osłon lamp oświetlenia wewnętrznego kabin
q)czyszczenie i mycie dwa razy w tygodniu krat zabezpieczających wejścia do dźwigów
r)usuwanie na bieżąco graffiti i innych zanieczyszczeń z powierzchni konstrukcji urządzeń dźwigowych, kabin, szybów windowych każdorazowo po stwierdzonym fakcie powstania wandalizmu
s)skuteczne zapobieganie aktom wandalizmu i uszkodzeniom w efekcie nieprawidłowej obsługi urządzeń przez użytkowników
t)powiadamianie policji i zamawiającego o powstałych aktach wandalizmu, kradzieżach i innych zdarzeniach związanych z uszkodzeniem mienia publicznego
u)utrzymanie w sprawności urządzeń powiadamiających (wzywających obsługę dźwigów) przez cały okres umowy
v)interwencyjna pomoc w przypadku zablokowania się pasażera w dźwigu przez powiadomienie stosownych służb - straży pożarnej, policji, konserwatora i zamawiającego oraz wsparcie dla poszkodowanego do czasu uwolnienia, a w szczególnych wypadkach przy zagrożeniu życia wezwanie pogotowia
2.Zadanie 2: Utrzymanie i konserwacja urządzenia dźwigowego przy Przejściu Świdnickim
a)sprawdzenie urządzeń monitorujących działanie wyłączników bezpieczeństwa
b)sprawdzenie poprawności działania przycisku dyspozycji, układu hamulcowego, chwytaczy ślizgowych i blokujących
c)sprawdzenie instalacji elektrycznej w zakresie ewentualnych uszkodzeń, zabezpieczenia przed wilgocią, kontroli uziemienia,
d)sprawdzenie obwodu bezpieczeństwa (SR1)
e)sprawdzenie stanu obudowy wind i kabiny: drzwi, zawiesi, zadaszenia, ścian
f)sprawdzenie przetwornika częstotliwości, poprawnej pracy silnika
g)sprawdzenie stanu zderzaka hydraulicznego (urządzenia zabezpieczającego),
h)sprawdzenie oświetlenia i ewentualna wymiana świetlówek szybu i w windzie
i)sprawdzenie szafy sterowej oraz kasety dyspozycji, tablicy MS2, maszynowni, urządzeń sygnalizujących przeciążenie, skrzyni rozdzielczej i innych urządzeń niezbędnych do bezpiecznego użytkowania dźwigów
Powyższe czynności muszą być prowadzone przez osoby do tego upoważnione z adekwatnymi uprawnieniami wystawionymi do nadzoru i eksploatacji urządzeń dźwigowych wydawanych przez Urząd Dozoru Technicznego.
Realizacja odbędzie się na odrębne zlecenie Zamawiającego minimum cztery razy do roku.
3.Roboty naprawcze:
a)wykonanie wszelkich napraw przywracających sprawność urządzeń bądź poprawiających bezpieczeństwo użytkowania na zlecenie, po wcześniejszym oszacowaniu kosztów i zatwierdzeniu kosztorysu ofertowego przez Zamawiającego
b)udział w komisji odbiorowej osób upoważnionych umową
c)osuszanie szybów wind w razie konieczności przy zachowaniu zasad BHP na zlecenie Zamawiającego
d)wymiana uszkodzonych elementów wind na skutek awarii, aktów wandalizmu
e)naprawa na własny koszt szkód powstałych w wyniku niedbałego prowadzenia ochrony 2 dźwigów przy moście Milenijnym
f)wymiany wyeksploatowanych elementów wyposażenia dźwigów typu np.: falowniki, kasety wezwań, fotokomórki, czujniki
g)osuszanie podszybia, oczyszczanie podszybia z zanieczyszczeń
h)wyłączenie urządzeń na potrzeby przeprowadzenia napraw czy innych dodatkowo zlecanych przez Zamawiającego czynności nie objętych bieżącą konserwacją
i)uruchamianie ponowne urządzeń po przeprowadzeniu pomiarów kontrolnych na odrębne zlecenie Zamawiającego
j)zakup i wymiana elementów oświetlenia kabin wind przy moście Milenijnym i Węźle Przesiadkowym
k)wymiana uszkodzonych szyb w drzwiach wind
l)wymiana uszkodzonych całych drzwi
m)skrócenie lin nośnych
n)zakup, wymiana, naprawa innych elementów wyposażenia urządzeń czy ich obudowy typu zakup, wymiana, naprawa nie uwzględnionych w ramach czynności konserwacyjnych i nieprzewidzianych w wymienionych wyżej robotach naprawczych. Dotyczy to w szczególności uszkodzeń po celowych aktach wandalizmu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7, 45453000-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60.00 |
gwarancja na wykonane roboty naprawcze | 40.00 |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kW
- SZP/242-101/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych -wyposażenia pomieszczenia 116 w Budynku A2 oraz pomieszczeń 26,227,228 w Budynku L 1 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Dostawa sprzętu łączności bezprzewodowej standardzie ETSI TETRA TEA2, DMR dla nowo powstających jednostek garnizonu dolnośląskiego
- SZP/242-088/2024 Dostawa wielofunkcyjnego reaktora mikrofalowego dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej
- Jednorazowa dostawa aparatury medycznej z podziałem na 7 pakietów.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigów: osobowego i towarowego w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
- WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj.
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.