eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawa › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Lubawa: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 365658 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Lubawa , Fijewo 73, 14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6455410, faks 089 6455415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminalubawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie usług zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych Gminy Lubawa, oddzielnie dla każdego zadania według zamówień Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza następujący sprzęt: a) ciągniki o mocy 85 KM (62,51 KW) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług odśnieżny, b) koparko - ładowarki o mocy 85 KM (62,51 KW) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług odśnieżny, c) ładowarki o mocy 85 KM (62,51 KW) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług odśnieżny. 3. Sprzęt pracujący powinien być wyposażony w telefon, łańcuchy na koła oraz linkę holowniczą lub hol sztywny. 4. Sprzęt na okres umowy powinien być sprawny technicznie - zarejestrowany (jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestracji) i ubezpieczony OC. 5. Awaria sprzętu natychmiast powinna być zgłaszana Zamawiającemu i może występować do 1 doby, po tym terminie Wykonawca powinien zapewnić zastępstwo. 6. Sprzęt winien być przygotowany i gotowy do pracy od dnia zawarcia umowy. 7. Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu aby mógł rozpocząć pracę w oferowanym obwodzie w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia. 8. Sprzęt powinien być wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny barwy żółtej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty wymienione w ppkt 3) pkt 1 działu XIII SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentów wymienionych w ppkt 3) pkt 1 działu XIII SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zmówienia Wykonawca wykaże, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: * ciągnikiem o mocy 85 KM (62,51 KW) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług odśnieżny (albo/i), * koparko - ładowarką o mocy 85 KM (62,51 KW) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług odśnieżny (albo/i), * ładowarką o mocy 85 KM (62,51 KW) i więcej z napędem na dwie osie, uzbrojone w pług odśnieżny. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę oświadczenia o potencjale technicznym stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Nie potwierdzenie spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający informuje, że Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie: 1) wynagrodzenia Wykonawcy: * w przypadku zmiany stawki podatku VAT - o różnicę wynikającą z tych stawek, 2) terminu - Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu umownego, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: * wystąpią nieprzewidywalne zjawiska atmosferyczne tzw. działanie siły wyższej, W wyżej wymienionym przypadku termin realizacji przedmiotu umowy ulegnie przedłużeniu o czas trwania przeszkody. Zmiana umowy może nastąpić na wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu lub Zamawiającego złożony Wykonawcy na piśmie i zawiera propozycje zmian oraz ich uzasadnienie. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalubawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, pok. 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubawa, Fijewo 73, 14-260 Lubawa, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 1. - sołectwo - Gierłoż Polska - sołectwo - Pomierki - sołectwo - Rożental 1 - sołectwo - Zielkowo Wymagany sprzęt w ilości - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 2. - sołectwo - Grabowo - 1 - sołectwo - Wałdyki - 1 Wymagany sprzęt w ilości - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 3. - sołectwo - Grabowo - 2 - sołectwo - Wałdyki - 2 - sołectwo - Złotowo - 1 - sołectwo - Lubstyn Wymagany sprzęt w ilości - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 4. - sołectwo - Złotowo - 2 - sołectwo - Prątnica - 1 - sołectwo - Omule - 1 Wymagany sprzęt w ilości - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 5. - sołectwo - Omule - 2 - sołectwo - Czerlin - sołectwo - Lubstynek Wymagany sprzęt w ilości - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 6. - sołectwo - Rumienica - sołectwo - Gutowo - sołectwo - Szczepankowo - 1 Wymagany sprzęt w ilości - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 7. - sołectwo - Tuszewo - 1 - sołectwo - Prątnica - 2 - sołectwo - Łążyn - sołectwo - Szczepankowo - 2 Wymagany sprzęt w ilości - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 8. - sołectwo - Tuszewo - 2 - sołectwo - Mortęgi - sołectwo - Rakowice Wymagany sprzęt w ilości - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 9. - sołectwo - Targowisko Dolne - sołectwo - Ludwichowo - sołectwo - Sampława Wymagany sprzęt w ilości - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drogi gminne lokalne w obwodzie Nr 10. - sołectwo - Byszwałd - sołectwo - Raczek - sołectwo - Kazanice - sołectwo - Rożental 2 Wymagany sprzęt w ilości - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.