eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa ochrony osób i mienia, prowadzenia dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku i na terenie zewnętrznym Urzędu Skarbowego Warszawa Wola oraz konserwację systemu alarmowego i CCTV.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-25

Warszawa: Usługa ochrony osób i mienia, prowadzenia dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku i na terenie zewnętrznym Urzędu Skarbowego Warszawa Wola oraz konserwację systemu alarmowego i CCTV.
Numer ogłoszenia: 365576 - 2012; data zamieszczenia: 25.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Warszawa Wola , ul. Powstańców Śląskich 2D, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5336660, 5336904, faks 022 5336786.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia, prowadzenia dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku i na terenie zewnętrznym Urzędu Skarbowego Warszawa Wola oraz konserwację systemu alarmowego i CCTV..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia przez uzbrojonych pracowników ochrony, prowadzenie dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku i na terenie zewnętrznym, konserwacja SSWiN , CCTV ( w urzędzie jest zainstalowanych 18 czujek PIR,1 centrala Cerberus, typ PCS-1. 1 element obsługowy, 10 kamer, jeden rejestrator. Opis przedmiotu zamówienia - całodobowa bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia przez uzbrojonych pracowników ochrony, - prowadzenie dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku Urzędu i na terenie zewnętrznym, - monitorowanie sygnałów alarmowych i konserwacja systemu alarmowego i CCTV Urzędu Skarbowego Warszawa Wola w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy Wielkość zamówienia ochrony fizycznej: - przez całą dobę codziennie, 2 pracowników ochrony ., - ponadto w godzinach pracy Urzędu ochrona będzie dodatkowo realizowana przez 1 uzbrojonego pracownika ochrony. Posterunek nr 1 - dyżurka przy wejściu pracowniczym od ul. Powstańców Śląskich, - jeden pracownik ochrony przez całą dobę, - zadania wg planu ochrony. Posterunek nr 2 -ochrona hali obsługi podatnika Urzędu - hol łączący wejście służbowe do Urzędu Skarbowego z halą obsługi podatników, po godz. urzędowania patrol wokół obiektu, - jeden pracownik ochrony, - zadania wg planu ochrony. Posterunek nr 3 - ochrona kas w godzinach pracy Urzędu, - jeden pracownik ochrony, - zadania wg planu ochrony. Szacunkowa ilość godzin przepracowanych przez pracowników ochrony w ciągu 1 roku: 19666 roboczogodzin, tj.: -2 pracowników ochrony x 24 godziny x 365 dni = 17 520 roboczogodzin, -1 pracownik ochrony ochraniający budynek w czasie pracy urzędu tj.: pracownik x 8 godzin x 253 dni (ilość dni pracujących w roku) = 2024 roboczogodzin, -1 pracownik ochrony w poniedziałki (ponieważ urząd funkcjonuje od 8:00 do 18:00 tj. 53 poniedziałki x 2 h x 1 pracownik) = 106 roboczogodzin, -1 pracownik ochrony w soboty (dwie soboty w roku, w których urząd funkcjonuje od 8:00 do 16:00) = 16 roboczogodzin. Łączna ilość roboczogodzin w ciągu roku: 17520 +2024+ 106+ 16 = 19666 roboczo godzin Ustala się ponadto: - wsparcia ochrony fizycznej przez patrol interwencyjny dojeżdżający w czasie nie dłuższym niż 7 ( siedem ) minut w godzinach 19.00 - 7.00 i nie dłuższym niż 15 ( piętnaście ) minut w godzinach 7.00 - 19.00, - skład załogi interwencyjnej min. 2 osobowy. Dodatkowe warunki realizacji Umowy: - wyznaczony ze strony Wykonawcy pracownik do nadzoru nad pracą ochrony i kontaktów ze Zamawiającym posiada licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia, - kierownik obiektu ( pracujący codziennie) organizujący i kierujący zespołem pracowników ochrony fizycznej w świetle art.27 ust.1 pkt.2 ( ustawa o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 Dz. U. nr 114 poz. 740) musi posiadać licencję drugiego stopnia ochrony fizycznej - jednolite umundurowanie i identyfikatory wszystkich pracowników ochrony Wymagane wyposażenie pracowników ochrony: - broń palna krótka szt - 2, - paralizatory elektryczne szt.- 2, - piloty antynapadowe, - środki łączności bezprzewodowej - radiotelefony, - kajdanki w dyspozycji dowódcy zmiany, - latarki szt. 2. Prowadzenie monitoringu sygnałów alarmowych. Konserwacja systemu alarmowego oraz CCTV - RAZ W MIESIĄCU: - prowadzenie dozoru za pomocą urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku i na terenie zewnętrznym, - konserwacja SSWiN , CCTV - w urzędzie jest zainstalowanych 18 czujek PIR,1 centrala Cerberus, typ PCS-1. 1 element obsługowy, 10 kamer, jeden rejestrator. - oczyszczanie kamer (obiektywy, styki, sprawdzenie mocowań kamer), - sprawdzanie styków ( kamera linia przesyłowa, linia przesyłowa rejestrator), - konserwacja rejestratora (styki wejściowe, wentylator), - sprawdzenie poprawności działania programu zainstalowanego w rejestratorze, - sprawdzenie poprawności działania UPS, - sprawdzanie czujek ( styki na czujkach, sprawdzanie drożności linii czujek), - sprawdzenie poprawności działania pilotów antynapadowych, - sprawdzenie poprawności działania centralki alarmowej ( sprawdzenie drożności linii, sprawdzenie poprawności działania programu zainstalowanego w centralce alarmowej, sprawdzenie styków). Obowiązki Wykonawcy: - Ochrona osób i mienia na terenie i w obiekcie Urzędu Skarbowego określonego w specyfikacji, - Sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń przed zagarnięciem mienia i stanu p.poż. po godz. pracy, - Składanie wyznaczonemu pracownikowi Urzędu Skarbowego raportów nt. zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas służby - najpóźniej w najbliższym dniu roboczym, - Prowadzenie książki raportów z przebiegu służby. Zdawanie sprawozdań z przebiegu służby wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego, - Prowadzenie ewidencji kluczy, - Współpracę w zakresie pierwszego kontaktu z petentami, udzielanie wstępnej informacji i właściwe kierowanie do odpowiednich działów. Sposób działania w przypadku zaistnienia zdarzeń na terenie podlegającym ochronie: - niezwłoczne powiadomienie stosownych do zdarzenia służb ratunkowo-interwencyjnych i przedstawiciela Zamawiającego, - prowadzenie działań interwencyjno- ratunkowych celem przywrócenia stanu pożądanego lub minimalizacji strat i zabezpieczenia miejsca zdarzenia celem niedopuszczenia do zatarcia śladów przed przybyciem służb..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.11.00 - 79.71.11.00 50.32.42.00 - Zapobiegawcze usługi konserwacyjne 50.34.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń telewizyjnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia w oparciu o uzyskaną koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub aktualnie wykonuje co najmniej dwie usługi na ochronę osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto (słownie złotych: trzysta czterdzieści tysięcy) każda.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli wykonawca dysponuje: - min. 8 osobami z ważną licencją I stopnia, - min. 1 osobą z ważną licencją II stopnia, - min. 1 osobą z ważną licencja I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego, - patrolem interwencyjnym w składzie minimum 2 osób.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek jeśli wykonawca posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zestawienie ofertowe kosztów realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie i wg wzoru załączonego przez Zamawiającego; Dokument ten jest załącznikiem Nr 13 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakres zmian/ powód zmiany Warunki i tryb dokonywania zmian Dot. pracowników desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia Zmiany osób desygnowanych do realizacji usługi a wskazanych w ofercie. Zmiany z inicjatywy Zamawiającego lub Wykonawcy, w każdym uzasadnionym przypadku.-Za uprzednią pisemna zgodą zamawiającego, akceptującego nowego pracownika ochrony, pod warunkiem, że spełnia on kryteria przyjęte w SIWZ. Stosowny aneks do umowy. Dot. zmian przepisów prawa (VAT, przepisy branżowe związane z przedmiotem zamówienia) Zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia.-Zmiana treści umowy w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl ; www.is.waw.pl/USWWola/ ;
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy Warszawa Wola ul. Powstańców Śląskich 2D 01-381 Warszawa tel. 533-66-60 fax. 533-67-86.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Skarbowy Warszawa Wola - pok. 010 ul. Powstańców Śląskich 2D 01-381 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.